با کیک های خاص، جشن خود را متمایز برگزار نمایید!

با کیک های خاص، جشن خود را متمایز برگزار نمایید!

فهرست عناوین

کیک یکی از المان‌های جدایی ناپذیر در هر جشنی نظیر جشن عروسی، عقد و نامزدی، تولد، سالگرد ازدواج، فارغ التحصیلی، شب یلدا و عیدهاست و از جمله بخش‌های هر جشن است که دست برگزار کنندگان برای هر نوع خلاقیتی، باز می‌باشد و انتخاب نوع و مدل کیک، کاملا سلیقه‌ای است و با هر میزان بودجه‌ای می‌توان بهترین و زیباترین و خاص‌ترین کیک‌ها را انتخاب نمود.
اما برخی از مدل‌های کیک، با سایر مدل‌ها فرق دارند و می‌توان به واسطه یک کیک خاص، جشنی خاص نیز برگزار نمود. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا مدرن‌ترین روش‌های کیک سازی برای کیک عروسی را بررسی نماییم و در انتها به معرفی یکی از مجموعه‌های پیشتاز در زمینه هنر کیک سازی و کیک پزی و به خصوص کیک عروسی بپردازیم.

فیگورسازی و باست کیک

معمولا کیک‌هایی که برای مراسم عروسی انتخاب می‌شوند، ظاهری روتین و تکراری به خود گرفته اند، حال آنکه کیک عروسی، می تواند یکی از خلاقانه ترین و زیباترین بخش‌های عروسی باشد. یکی از خلاقیت‌هایی که می‌توان در انتخاب مدل کیک عروسی به خرج داد استفاده از هنر فیگورسازی در صنعت شیرینی پزی و دکوراسیون کیک عروسی است. باست کیک به ساخت مجسمه‌های نیم تنه از انسان ها گفته می شود که این روزها در هنر کیک پزی، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و باست کیک‌های بسیار زیبا و خلاقانه‌ای توسط دکوراتورهای حرفه ای ایرانی ساخته می‌شوند.

گیپورهای خوراکی و نقاشی روی کیک عروسی

گیپورهای خوراکی جزو کارهای بسیار هنرمندانه و زیبایی هستند که جایگاه بسیار مهمی در دکوراسیون کیک‌های عروسی دارند. برای تزئین کیک‌های عروسی بسیار فاخر و بزرگ، عمدتا از گیپورهای خوراکی استفاده می‌شود که ساختن این گیپورها به میزان زیادی به هنر قناد مرتبط است و ظرافت شابلون هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار مهم است. نقاشی روی کیک نیز یکی از هنرهای بسیار مدرن و زیبا برای دکوراسیون کیک است که ظاهری رویایی و رمانتیک به کیک عروسی می‌بخشد.

کیک های سه بعدی و ضد جاذبه

خارق العاده‌ترین مدل‌های کیک عروسی در کیک‌های سه بعدی ضدجاذبه دیده می‌شوند. کیک‌هایی که بعضا قانون جاذبه را به سخره می‌گیرند و در نگاه بیننده غیرعادی و بسیار متفاوت جلوه می‌کنند.

کاپ کیک، پاپ کیک، ماکارون و اوریو

شیرینی‌های مورد استفاده در مراسم‌های عروسی و تولد نیز، امروزه شکل مدرن‌تر و جذاب‌تری به خود گرفته‌اند. میزهای کندی باری که در مراسم‌های عروسی و تولد دیزاین می‌شوند با انواع کاپ کیک، پاپ کیک و بیسکوییت‌های اوریو، تزئین می‌شوند و تبدیل به یکی از هیجان انگیزترین قسمت‌های مراسم عروسی می‌شوند. آیسینگ‌های متنوع و زیبای کیک و شیرینی عروسی نظیر باترکریم، فوندانت، گل‌های شکری، سس‌های شکلاتی و سس‌های براق در دکوراسیون انواع پاپ کیک‌ها و ماکارون‌ها و کاپ کیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
نوعی دیگر از شیرینی‌های جذاب که در مراسم عروسی و تولدهای باشکوه مورد استفاده قرار می‌گیرند، ابشار شکلات و توت فرنگی‌های شکلاتی هستند که به نوبه خود به عنوان یکی از لوکس ترین پذیرایی‌ها معرفی می‌شوند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

کیک یامی سورپرایز، آمیزه ای از هنر و خلاقیت و سلامتی

گروه هنری و تخصصی سورپرایز، یکی از با سابقه ترین دکوراتورهای کیک و شیرینی در ایران هستند که سال های متمادی، در جشن‌ها و مراسم‌های مختلف، همراه ایرانیان بوده اند. تمامی مراحل انتخاب مدل کیک، طراحی، ایده پردازی، انتخاب آیسینگ و اجرای کیک سازی در گروه هنری سورپرایز با بالاترین سطح کیفیت انجام می پذیرد و در همه مراحل، سلیقه و خواست مشتری در راس امور و اولویت انتخاب‌ها قرار می‌گیرد.
کیک سازی یکی از عرصه های بسیار تخصصی و هنری در صنعت دکوراسیون کیک و شیرینی می باشد که به صورت حرفه ای در گروه هنری سورپرایز ارائه می گردد و کیک های عروسی یامی سورپرایز، یکی از معروف ترین و هنرمندانه ترین کیک ها در لوکس‌ترین و مجلل‌ترین عروسی‌های تهران و ایران به شمار می‌روند.
کیک‌های تولد، کیک‌های عروسی، کیک های مناسب با هرگونه تم مراسم، هنر نقاشی روی کیک، فیگورسازی و شخصیت‌های کارتونی و حقیقی با خمیرهای شکری و فوندانت، ساخت چهره با کیک و خمیر، باست کیک، انواع گیپورهای خوراکی، اجرای حرفه‌ای کیک‌های سه بعدی و ضد جاذبه، کار با کرم کره ای، بازی با طعم‌ها، فیلینگ‌ها و مغزی‌های خوشمزه و متنوع از جمله با کیفیت ترین خدمات گروه سورپرایز می باشند.
علاوه بر هنر دلنشین و حرفه ای دکوراسیون کیک، در پخت کیک های سورپرایز اصول بهداشتی و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و سالم ترین نوع آنها نیز در دستور کار قرار گرفته و از این رو، کیک های یامی سورپرایز علاوه بر طعم عالی و تازگی بی نظیر، از لحاظ بهداشتی در ردیف سالم ترین کیک و شیرینی ها قرار می‌گیرند. کیک‌هایی با بافت لطیف و لذیذ، ساخت و طراحی انواع کوکی، کاپ کیک، کیک پاپ، اوریو و طراحی کندی بار از جمله فعالیت های گروه هنری سورپرایز می باشد. از دیگر فعالیت های هنری این گروه، می توان به طراحی و ساخت انواع ماکت کیک و ماکت های سه بعدی برای دیزاین کیک ها اشاره نمود که هر عروس و داماد خوش ذوق و با سلیقه ای را برای انتخاب کیک های عروسی زیبا و خلاقانه ترغیب می نماید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت