لباس عقدمان را آماده بخریم یا بدوزیم؟

لباس عقدمان را آماده بخریم یا بدوزیم؟

فهرست عناوین

معمولا عروس خانم ها در مورد لباسهایی که در مجالس مختلف عقد و عروسی بر تن می کنند، وسواس بسیار زیادی دارند. یکی از مهمترین این موارد، مراسم عقد رسمی یا محضری است.
مراسم عقد رسمی معمولا اولین مواجهه عروس خانم با اقوام و فامیل داماد است از همین رو هر عروسی دوست دارد تا در این روز بی نظیر باشد و زیبایی و تناسب اندام او بیش از هر موقع دیگری به چشم بیاید. این روزها برای مراسم عقد رسمی که معمولا در محضر و دفترخانه یا سالن های عقد برگزار می شود، بیشتر عروس خانم ها پوشیدن مانتوهای عقد را می پسندند. چون این مانتو ها هم جلوه و زیبایی یک تازه عروس را به آنها می بخشند و هم پوشیده هستند و می توان بعد از اتمام مراسم و در بیرون از سالن عقد هم آن را پوشید. همچنین معمولا عروس خانم ها ترجیح می دهند که در مراسم عقد رسمی از استایل های پوشیده تر استفاده کنند. اما سوالی که در این بین برای اکثر افراد پیش می آید این است که برای خرید مانتو عقد به کجا مراجعه کنیم و آیا بهتر است که مانتو عقد را بخریم یا مدل مورد علاقه خود را به مزون هایی که به صورت شخصی دوزی کار می کنند بدهیم تا آن را بدوزند؟
با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا ضمن معرفی بهترین مزون های مانتو عقد و لباس فرمالیته در تهران به مزایا و معایب شخصی دوزی مانتوی عقد بپردازیم. 

همه چیز حاضر و آماده است!

اگر مانتوی عقد خود را از میان مدل های دوخته شده و آماده که روی رگال های مزون ها وجود دارند تهیه کنید خوبی آن این است که در همان لحظه می توانید لباس را بر تن کنید و تن پوش آن را ببینید، ایست روی اندام و اینکه اصلا این مدل به شما می آید یا نمی آید در لباس های حاضری قابل بررسی است.
اما اگر بخواهید لباس تان را از روی ژورنال انتخاب کنید و سفارش دوخت آن را به مزون بدهید، ممکن است در نهایت حتی با وجود دوخت بسیار تمیز و دقیق، آن لباس را دوست نداشته باشید چون مدل آن لباس با اندام شما و قد و قواره شما متناسب نیست.

سایزهای استاندارد و غیر استاندارد

یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام دوخت یا خرید مانتوی عقد باید به آن توجه کنید سایز بدن تان است. اگر اندام نرمال و معمولی ای دارید و سایز شما بین 36 تا 42 است می توانید از بین مدل های آماده و از قبل دوخته شده لباسی باب میل تان را پیدا کنید، اما اگر ایرادی در اندام خود دارید مثلا علیرغم وزن نرمال بازوهای پری دارید یا پایین تنه تان از بالاتنه تان خیلی درشت تر است یا بلعکس، بهتر است شخصی دوزی را انتخاب کنید. زیرا لباس های آماده بیشتر برای اندام استاندارد مناسب هستند و ایرادات این چنینی را پوشش نمی دهند و همین باعث می شود مجبور شوید لباسی با سایزی بزرگتر از سایز واقعی خود خریداری کنید و بعد از آن درگیر کارهای مربوط به اصلاح و ترمیم آن شوید.
از همین رو سفارش دوخت لباس برای این افراد بیشتر توصیه می شود. البته سفارش دوخت، زمانی خوب است که مزون مورد اعتماد و حرفه ای را بشناسید تا بتوانید با خیال آسوده لباس خود را به آن سفارش دهید.

شناسایی مزون ها

شناسایی مزون ها و خیاط های حرفه ای نیز کاری دشوار است. بسیاری از مزون ها با نشان دادن ژورنال های خارجی و کاتالوگ هایی که عکس های آن کار واقعی خودشان نیست اقدام به جذب مشتری می کنند، در حالی که در عمل توانایی دوخت تمیز و حرفه ای آن لباس ها را ندارند به همین دلیل بسیاری افراد ترجیح می دهند از مدل های دوخته شده و آماده استفاده کنند. چون در سفارش شخصی دوزی، در مورد نتیجه نهایی اطمینان ندارند. اما به یاد داشته باشید که بزمینه همواره همراه شماست و برای انتخاب بهترین ها می توانید روی کمک بزمینه حساب کنید.

زمان

اگر جزو عروس خانم هایی هستید که همه کارهای خود را در دقیقه 90 انجام می دهند! بهترین راه برای شما خرید مدل های آماده و دوخته شده است. چون سفارش و شخصی دوزی لباس به زمان زیادی برای هماهنگی نیاز دارد و احتمالا یک جلسه هم برای پرو لباس باید با خیاط خود دیدار داشته باشید و همگی اینها زمان بر است اما در خرید مدل های آماده چیزی که بیشتر از همه در آن صرفه جویی می شود زمان است.

مدل های خاص

اگر مدلی که برای لباس عقد مد نظرتان است جزو مدل های خیلی خاص با برش ها و خرجکارهای بسیار متفاوت است بهتر است برای پیدا کردن آن مدل ها در رگال ها خود را خسته نکنید و سفارش دوخت آن را به یک مزون معتبر و کاربلد بدهید.

پارچه های خاص

آخرین نکته ای که در تهیه مانتوی عقد یا لباس فرمالیته باید به آن توجه داشته باشید پارچه استفاده شده در لباس است. ممکن است شما در یک ژورنال خارجی مدلی را ببینید و بپسندید اما آن پارچه و آن طرح پارچه را در بازار و در لباس های دوخته شده و حاضری به سختی پیدا کنید اما مزون های درجه یک و حرفه ای حتی ضمانت وارد کردن پارچه از خارج از کشور را به شما می دهند تا درست آن مدلی که مد نظرتان است را به شما تحویل بدهند.

با مزون زدپی ZP عروسی بی نظیر باشید!

مزون زدپی با مدیریت خانم زراعت پیشه در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است و یکی از شناخته شده ترین مزون های شهر تهران برای سفارش و دوخت مانتوی عقد و لباس فرمالیته است. برشکارهای بسیار حرفه ای، مشاوران تخصصی و طراحی دوخت بسیار درجه یک در مزون ZP از شاخصه های اصلی این مزون محسوب می شود که سابقه کاری آن را بسیار درخشان و جالب توجه ساخته است. علاوه بر مانتو عقد و فرمالیته، مزون خانم زراعت پیشه در زمینه لباس مجلسی و انواع لباس شب کوتاه و بلند نیز به صورت حرفه ای در حال فعالیت است که بهترین پارچه های ایرانی و خارجی و خرجکارهای خاص و متفاوت در این لباس ها چشم هر بیننده ای را خیره می کند.
یکی دیگر از ویژگی های برجسته مزون زدپی امکان تغییر در مدل و سایز لباس های دوخته شده پس از تحویل لباس است تا با خیال راحت بتوانید مانتوی عقد خود را در سالگرد ازدواج خود نیز بپوشید از این تجدید خاطرات لذت ببرید.
ارائه مشاوره های تخصصی توسط بهترین طراحان مد و فشن برای انتخاب لباس مناسب فرم اندام و رنگ پوست و مو و همچنین سایزهای غیراستاندارد در مزون زدپی بسیار با کیفیت انجام می شود تا با مشورت این متخصصان بهترین انتخاب، متناسب با سلیقه و اندام خود را برای مراسم ازدواج خود داشته باشید.
مدیریت بسیار خوش برخورد و مشاورانی با تحصیلات مرتبط هنری و مجریان دوخت مجرب در مزون زدپی و به روز ترین و مدرن ترین مدل های لباس مجلسی و مانتو عقد و لباس فرمالیته می تواند رضایت هر نوعروسی که به این مزون مراجعه می نماید را جلب کند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت