عروس محجبه، یک استایل جالب و متفاوت

عروس محجبه، یک استایل جالب و متفاوت

فهرست عناوین

به گزارش تیم بزمینه، عروس های محجبه امروزه از ژورنال های ترکیه ای و عربی جای خود را در دنیای واقعی ایرانی ها نیز باز کرده اند. بعضی از عروس خانم ها ترجیح می دهند لباس آنها پوشیده و استایل کلی آنها محجبه باشد تا در صورت برگزاری مراسم عروسی به صورت مختلط راحت باشند و دچار مشکل نشوند.
این نوع از استایل ها را علاوه بر ژورنال های عربی و ترکی، در فیلم ها و سریال های ایرانی نیز دیده ایم و این روزها خیلی از افراد به دلایل مختلف از جمله اعتقادات مذهبی، خاص و متفاوت تر بودن مراسم عروسی شان، نوع اندام و چهره که متناسب با این استایل است یا صرفا علاقمندی به این نوع از پوششها، لباس ها و آرایش ها، استایل محجبه را انتخاب می کنند.
بعضی از عروس خانم ها که عکاسی فرمالیته را هم قبل از مراسم عروسی خود دارند، ترجیح می دهند تا در مراسم اصلی عروسی خود استایل محجبه را انتخاب کنند تا در دو مدل متفاوت ظاهر شوند و عکسهای متنوعی داشته باشند.
در استایل محجبه، لباس عروس به صورت یقه دار و آستین بلند انتخاب می شود و موها به کمک کلاه، شال یا تور مدل کلاه ژولیت پوشیده می شوند. به همین دلیل این استایل ها برای فصل زمستان بسیار مناسب می باشند اما اگر عروسی شما در تابستان است و به این مدل ها علاقمند هستید باز هم انتخاب با شماست و می توانید عروس محجبه باشید.
میکاپ انتخاب شده در این استایل معمولا آرایش سنگین عربی و ترکی است تا پوشیده شدن موها تحت الشعاع قرار بگیرد و از جلوه ظاهری عروس خانم کاسته نشود. البته این موضوع کاملا سلیقه ای است و آرایش لایت هم زیبایی و درخشش خود را دارد.
در استایل محجبه می توان تور را حذف کرد و صرفا از توربان های تزئین شده و سنگ دوزی شده استفاده نمود، ولی استفاده از تور هم بلامانع است و همه چیز به سلیقه و خواست شما بستگی دارد. توصیه می کنیم اگر بالاتنه لباس شما بسیار پرکار و سنگین است از شال ها، توربان یا کلا های ساده تر استفاده نمایید و بلعکس اگر دوست دارید از توربان های سنگ دوزی شده و پر از نگین استفاده کنید بالاتنه لباس تان را ساده تر انتخاب کنید ولی می توانید برای دامن لباستان از پارچه های دانتل و سنگین استفاده کنید.
کارشناسان بزمینه به شما توصیه می کنند که اگر لباس عروس های مدل اروپایی و ساده، دامن های کات‌ آ بدون تزئینات و پارچه های بدون سنگ دوزی یا میکاپ های لایت را بیشتر می پسندید، بهتر است سراغ استایل های محجبه نروید. چون این استایل ها معمولا  پر از زرق و برق و پارچه های سنگین و آرایش های عربی هستند.
استایل محجبه عروس برای عقد رسمی یا محضری و مراسم نامزدی هم بسیار مناسب هستند و حتی می توانید برای رمانتیک تر شدن عکسها، از حلقه های گل طبیعی هم روی سر خود استفاده نمایید که بسیار زیباست.

در ادامه چند نمونه از استایل محجبه و پوشیده عروس را بررسی میکنیم .

در استایل محجبه میتوان از شال و کلاه با تاج به صورت همزمان استفاده نمود. یکی از کاربردهای کلاه ژولیت در استایل های محجبه است.
مدل دیگری از استایل های محجبه استفاده از توربان های لوکس و پر از تزئینات است.مرواریددوزی ها و سنگ دوزی های سنگین شاخصه این استایل است.
اگر دامن های ماهی متناسب با اندام شما هستند میتوانند ایده خوبی برای استایل محجبه باشند.. دامن های ماهی بیشتر برای افراد با قد بلند و اندام گلابی یا ساعت شنی مناسب هستند.
در استایل محجبه هیچ محدودیتی در انتخاب اندازه تور ندارید و میتوانید تور کوتاه یا بلند انتخاب کنید. تورهای منتیلا نیز انتخاب مناسبی برای استایل محجبه هستند.
تاج هایی که روی پیشانی قرار میگیرند هم در استایل محجبه بسیار متداول هستند.
بهترین یقه های لباس برای استایل های پوشیده یقه های فرنچ و ایستاده هستند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت