خودت گلی، اما کدوم گل؟!

خودت گلی، اما کدوم گل؟!

فهرست عناوین

توی شادی، توی غم، برای تولد، عروسی، روز مادر، روز پدر، فارغ التحصیلی، روز ولنتاین، عیادت از بیمار، نشون دادن عشق و گفتن خیلی از حرفهای ناگفته میشه گل، هدیه داد.
اما چرا گل، مگه داریم از گل لطیف تر و زیباتر که بشه احساسات رو با اون نشون داد؟!
اگه گل نبود چه چیز دیگه ای رو میشد جایگزین این هدیه ی لطیف کرد.
منکه چیزی که بتونه ابراز علاقه و توجه رو به طرف مقابل انتقال بده پیدا نکردم، شما چطور؟
خب خدا رو شاکریم که در حال حاضر این نعمت زیبا رو در اختیار داریم و می تونیم ازش بهره ببریم و حال خوب و خوشایندی رو به خودمون و بقیه هدیه بدیم.

هر تعداد گل چه نشونه ای داره؟

جالب است بدانید که وقتی کسی یک شاخه گل هدیه می دهد، نشانه توجه و تعهد به فرد مقابل است.
سه شاخه گل احترام به طرف را نشان می دهد.
پنج شاخه گل نشان دهنده عشق و محبت به او می باشد.
هفت شاخه گل به همسر یا نامزد می گوید که عاشق او است.
ده شاخه گل هم نشانه ای از عشق بی نظیر می باشد.

هر رنگ رز، به چه معناست؟

شاید بتوان گفت، انتخاب خیلی از افراد، رز باشد، چون گل رز زیبایی خاص و چشم نوازی داره و به عنوان گل عشق شناخته شده است.
اما تا حالا به این فکر کردین که انتخاب هر رنگ رز چه معنا و مفهومی داره، یا برای هر موقعیت خاص بهتره چه رنگی انتخاب بشه.
در اینجا مطالبی گفته میشه که شما می تونید انتخاب راحت تری داشته باشین، پس همراه ما باشید:
رز زرد: در مورد این رنگ نظرات متفاوتی وجود دارد، برخی آن را نشانه تنفر عاشق به معشوق می دانند و برخی آن را رنگ شادی و خوشحالی تعبیر می کنند و به عنوان نماد دوستی، لذت و مراقبت استفاده می شود.
رز سفید: این رنگ رز نماد پاکی و عشق جدید است و در دسته گل عروس به عنوان احساس عاشقانه نشاط آور استفاده می شود. رز سفید برای یادبود عزیز از دست رفته نیز مناسب می باشد.
رز نارنجی: این رنگ گل نشانه هیجان و انرژی است و برای عشق شدید به کار برده می شود. این رز می گوید که "من به تو افتخار می کنم و دلباخته تو هستم".
رز قرمز: این رنگ رز در همه جای دنیا یعنی "دوستت دارم" ، "تو یک عشق بی نظیری" و نماد عشق و محبت فراوان است، حتما می دانید که بیشترین کاربرد این رز در روز ولنتاین می باشد.
رز صورتی: این رنگ نشانه ظرافت، شیرینی و شاعرانگی است. رز صورتی به معنای تشکر و قدرانی نیز می باشد و برای هدیه به دختران جوان گزینه مناسبی است.
رز آبی: این رنگ رز به طور طبیعی وجود ندارد. رز آبی نشانه ای از ایهام و مرموزی است. برای استفاده از این گل باید دقت کرد چون مناسب هر موقعیت و مناسبتی نیست، اما اگر عاشق شدید و خواستید برای عشقتان گلی بی نام ارسال کنید، رز آبی بهترین انتخاب است.
رز بنفش: پیام این رنگ رز مانند رز قرمز می باشد، جالب است بدانید که رز بنفش عشق در نگاه اول را نشان می دهد، پس در اولین قرار ملاقات با معشوقتان این رنگ را انتخاب کنید تا او به وجود عشق واقعی شما به خودش پی ببرد.
رز سبز: این رنگ نشان دهنده صلح، آرامش و سرزندگی است، رز سبز حس سرزندگی و انرژی مثبت را به گیرنده هدیه می دهد.

تو بگو کدوم گل، تا من بگم کدوم شخصیت...

کیه که دوست نداشته باشه با استفاده از روانشناسی خود و یا دوستانش رو نشناسه!
حالا ما هم می خوایم به شما بگیم که با توجه به گلی که دوست داری چه شخصیتی داری.

اگر گل پامچال دوست داری...

 اگر این گل مورد علاقه شماست، انسانی پرجنب و جوش هستید که از نشستن و سکون بیزارید. از شکل نامنظم گل پامچال می توان متوجه شد که شما شخصیتی تغییرپذیر دارید. شما علاقه دارید که با جمعی دوستانه و گرم و صمیمی رفت وآمد داشته باشید تا با فامیل و خانواده. در کل انسانی سرشار از شور، هیجان و نشاط هستید.

اگر گل نرگس دوست داری...

احتمالا شما فردی کم حرف و گوشه نشین هستید. عقیده دارید که خوب گوش کردن بهتر از صحبت کردن است. شما همیشه به دنبال پیشرفت هستید و دوست دارید از میان مشکلات عبور کرده تا به خوبی آنها را حل و فصل کنید. علاقه دارید که به دیگران کمک کنید و برای خانواده بسیار ارزش و احترام قائلید.

اگر گل سنبل دوست داری...

شما شخصیتی احساساتی و رومانتیک دارید. احساسات، شما را وادار می کند که دیگران را بر خود ترجیح دهید. رنگ های ملایم و روشن را دوست دارید و با همه نزدیکان صادقانه رفتار می کنید. از هنر و زیبایی لذت می برید. البته احساساتی بودن شما باعث می شود تا نظر دیگران بر شما تاثیرگذار داشته باشد. برای موفقیت می جنگید و خلق وخوی آرام تان تاثیر مثبتی بر اطرافیان دارد.

اگر گل رز دوست داری...

شما عاشق پیشه هستید. با اراده و مصمم می باشید و در کامل بودن کارهایتان پافشاری می کنید. در هنگام کار، بسیار جدی بوده و در محفل خانواده با صمیمی هستید. آرزوهای زیادی دارید و برای رسیدن به آنها تلاش می کنید. بروز احساسات تا حدودی برایتان مشکل است اما به شدت علاقه مند به خانواده هستید و با آنان عاشقانه رفتار می کنید. از زندگی پر جنب وجوش لذت می برید.

اگر گل ارکیده دوست داری...

شما انسانی بسیار فرهیخته و دوستدار دانش و هنر هستید. منظم و مرتب بوده و برای آینده با برنامه ریزی پیش می روید. سعی در فراهم آوردن زندگی همراه با آرامش هستید. لازمه موفقیت در زندگی را صبر، تلاش و نظم می دانید و امیدوارید تا الگویی برای اطرافیان باشید. فردی هستید که در برابر مشکلات روی خود کنترل داشته و به دنبال راهی برای حل آنها می شوید.

اگر گل شب بو دوست داری...

فردی بسیار محتاط می باشید که بسیار علاقه مند به پاکیزگی هستید. در تصمیم گیری ها بادقت و ریزبین هستید تا دچار اشتباه نشوید. معتقدید هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. عاشق لباس های زیبا همراه با بوی خوش هستید. تا حدی کنجکاو و به دنبال سورپرایز کردن اطرافیان هستید.

اگر گل بنفشه دوست داری...

شما بسیار مهربان و دلسوز هستید. عاشق یادگاری های دوستان و آشنایان می باشید. به خاطر شادی هایی که در زندگی دارید شکرگزار بوده و علاقه مندید آن ها را با دیگران تقسیم کنید. محبت هدیه همیشگی شما به خانواده تان است. در کارهایتان پشتکار و در برابر مشکلات مقاوم هستید. کمی زودرنج بوده اما سریع ناراحتی ها را فراموش می کنید. دیگران را به خاطر از دست دادن موقعیت ها، تشویق به تلاش و امیدواری می کنید.

اگر گل شقایق دوست داری...

شما انسانی خستگی ناپذیری هستید. در کارهای روزانه فعال بوده و با شور و شوق فراوان هر کاری را انجام می دهید. تا حدودی از شاخه ای به شاخه دیگر می پرید و برخی کارها را نیمه کاره رها می کنید. اشتیاق زیادی به کسب علم و ورزش دارید و طبیعت دوست می باشید. در مواجهه با مشکلات زود عصبانی می شوید، ولی فردی شوخ طبع بوده که در نبودتان جای خالی شما به خوبی احساس می شود.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت