فستیوال برندهای برتر عروسی

 فستیوال برندهای برتر عروسی

فهرست عناوین

ایرانیان باستان، آیین ها و جشن های بسیاری به‌پا می کردند و با شادی و شادمانی روان خود را شادابی می بخشیدند. در این روزگار بزرگترین و با شکوه ترین جشن زندگی هر فرد، جشن عروسی او است. با توجه به نیاز قشر جوان جامعه، سایت بزمینه که به عنوان سایتی تخصصی در زمینه برنامه ریزی آنلاین جشن ها فعالیت دارد، تصمیم گرفت تا در آستانه تولد یک سالگی خود، تعداد محدودی از بهترین برندهای عروسی را با خدمات متنوع در یکی از تالارهای تهران، در فضایی خاص و شیک گرد هم آورد.
در این راستا این مراسم در شانزدهم دی ماه 1397 با عنوان "فستیوال برندهای برتر عروسی" توسط پلتفرم برنامه ریزی آنلاین جشن، بزمینه در تالار پذیرایی آمیتیس سعادت آباد برگزار شد.

چه کسانی میهمان این فستیوال بودند؟

مخاطبان و میهمانان این مراسم دختران و پسرانی بودند که قصد داشتند به زودی ازدواج کنند، یا عروس و دامادهایی که در آستانه جشن عروسی خود بودند و یا پدر و مادرانی که مشتاقانه آمده بودند تا ببینند چگونه و با چه انتخابهایی می توانند شبی را که سالها منتظر آمدنش بودند، به بهترین شکل برگزار کنند.
در این بین حضور بلاگرهای عروسی در جمع میهمانان و تهیه گزارش آنلاین آنها، خالی از لطف نبود.

سورپرایزهای ویژه برای میهمانان

فستیوال راس ساعت 15 آغاز شد. جالب اینکه میهمانان قبل از ساعت اعلام شده در تالار حضور داشتند و یکی یکی وارد می شدند. تیم سایت بزمینه، جلوی در ورودی تالار خوشامدگویی کرده، به هر میهمان یک شاخه رز زیبا و کارت تخفیف کسب و کارهای حاضر در فستیوال را به همراه شماره ای که روی آن نوشته شده بود، تقدیم می کردند.
بعد از پذیرایی با نوشیدنی گرم و کاپ کیک، میهمانان از کسب و کارهایی که هر کدام محصولات و یا خدمات خود را با شکل و شمایلی بسیار چشم نواز چیده بودند، دیدن می کردند و با گوش دادن به موزیکی که توسط گروه موسیقی اجرا می شد، با شعف به گشت و گذار در سالن می پرداختند.
حضور یک مجری توانمند در این فستیوال نشان دهنده سبکی متفاوت و برنامه ریزی دقیق تیم بزمینه بود. مجری علاوه بر معرفی کسب و کارهای حاضر، وظیفه قرعه کشی و معرفی برندگان مسابقات سایت بزمینه را برعهده داشت.
پس از انجام اولین قرعه کشی، اعلام شد که تا ساعت 9 شب، هر یک ساعت قرعه کشی های دیگری نیز انجام می شود. برندگان قرعه کشی ها جوایز نفیسی دریافت کردند. بزمینه کارت هدیه نقدی به 5 نفر اهدا کرد. تخفیف تور ماه عسل و بیمه نامه از نمایندگی 7602 بیمه ملت نیز از سایر هدایا بودند.
جالب اینکه به دو نفر از کاربران فعال سایت بزمینه که مراسم عروسی خود را پیش رو داشتند و با کمک بزمینه برنامه ریزی جشن خود را انجام داده بودند نیز هدایای نفیسی تقدیم شد.
علاوه بر این جوایز، تخفیف هایی استثنایی از جانب برندهای برتر حاضر در مراسم، رضایت عروس و دامادها و خانواده های آنها را دو چندان کرد.

برندهای حاضر در این فستیوال

در ادامه به معرفی تعدادی از برندهای حاضر در این فستیوال می پردازیم.

استودیو فیلم و عکس اسداللهی

در فستیوال برندهای برتر عروسی، آقای میلاد اسداللهی با بیش از 17 سال تجربه، که به صورت تخصصی در زمینه های عکاسی عروسی، مدلینگ و اسپرت، کودک و بارداری و پرتره فعالیت دارند، با صبر و حوصله و نمایش نمونه کارهای خود، پاسخگوی عروس و دامادهای عزیز بودند.

مزون اتاق مد ایران الماس

انتخاب لباس عقد برای عروس خانمها همیشه دغدغه بوده که خانم ها المیرا معصوم زاده و فاطمه معصوم زاده با سابقه درخشان در زمینه طراحی و دوخت، پذیرای عروس خانم های خوش سلیقه خصوصا در زمینه مانتوی عقد بودند که با تعدادی از نمونه کارهای شیک خود در این فستیوال حضور پیدا نمودند.

کیک و شیرینی کوروش

مجموعه کیک و شیرینی کوروش با هنرنمایی خانم زهرا خاکی که انواع کیک ها، کاپ کیک ها و کوکی ها را در طعم ها و اشکالی جذاب، آراسته بودند، حضور داشت و یکی از جاذبه های هیجان انگیز این فستیوال محسوب می شد.

مزون فابرا

جدیدترین لباس های عروسی، نامزدی و مانتوی مجلسی که در تن مانکن ها خودنمایی می کردند از هنرهای خانم ابراهیمی و دختران ایشان در مزون فابرا بود که با متریال ترک، فرانسه، ژاپن و ایتالیا هیه شده و زینت بخش این مراسم بودند. بادکنک آرایی جذاب این غرفه و هدایایی که به بازدیدکنندگان اهدا می کردند از نقاط قوت این مزون قدیمی بود.

کیک و کندی بار دوئت

انواع کندی بار، کیک های فوندانت و خامه ای و انواع کوکی های خلاقانه تهیه شده توسط کیک دوئت، در بخش دیگری از سالن هر بیننده ای را مجذوب خود می کرد.

گالری جواهرات فاخته

به روزترین و زیباترین جواهرات و حلقه های در طرح های مختلف با بهترین کیفیت نیز در این فستیوال جلب توجه خاصی می کرد. آقای کربلایی با تخفیف 5 درصد برای همه بازدیدکنندگان و تخفیف 10 درصد برای برندگان قرعه کشی سعی کردند کام عروس دامادهای جوان را شیرین کنند.

موسسه تغذیه و رژیم درمانی نوتریکا

آشنایی با این موسسه که در زمینه تغذیه و رژیم درمانی فعالیت می کنند، برای عروس و دامادهایی که قصد کاهش وزن داشتند و یا به دنبال اصلاح فرهنگ غذایی بودند بسیار جالب بود. در این رویداد برنامه تناسب اندام نوتریکا و خدمات مناسب زوجهای جوان برای بازدیدکنندگان معرفی گردید.

سفره عقد مریم ترانه

خانمها مریم و ترانه فتائی در زمینه طراحی، اجرا، دیزاین سفره عقد ، بله برون ،گل آرایی با بهترین نمونه های جای حلقه،گیفت و شمع نیز در این فستیوال حضور داشتند. بسیاری از مدل های ایشان برگرفته از الگو های به روز و مدرن دنیا بود.

موسسه شوق زندگی بالنده

موسسه شوق زندگی بالنده با مدیریت سرکار خانم ژیلا خراطی برگزارکننده کارگاه ها و سمینارهای مختلف برای بهبود روابط در حوزه ازدواج می باشد و حضور این موسسه در این ایونت در راستای تاکید تیم بزمینه بر کیفیت روابط و ازدواجی صحیح با چشمان باز است.

استایلیست عروس خانم لیلا کیا

خانم لیلا کیا در مجموعه كيا آرت مان علاوه بر گریم، براى داشتن يك طراحىِ جامع و درست مراسم عروسی هم در کنار عروس دامادها قرار می گیرند. ایشان به مراجعان مشاوره می دادند که چطور می توانند در روز عروسی خود بدرخشند و از زيبایى خود لذت ببرند.

دی جی و موسیقی

آقای علیرضا خراسانی که مسئولیت ایجاد لحظاتی شاد را به عهده داشتند که الحق به خوبی از عهده این مسئولیت برآمدند و اوقات خوشی را برای میهمانان و برندهای برتر خلق کردند.

مجری مراسم

خانم هما نیکخواه مجری توانمند، فستیوال برندهای برتر عروسی را به بهترین شیوه اجرا نموده و مجری گری مراسم را بر عهده داشتند.

سایت برنامه ریزی آنلاین جشن، بزمینه

از آنجا که تمامی تلاش همکاران ما در سایت بزمینه، تامین محتوای به روز و کاربردی و معرفی کسب و کارهای خوشنام در راستای اجرای هرچه باشکوهتر مراسم‌ و جشن‌های شماست، امیدواریم با دریافت خدمات آنلاین رایگان برنامه ریزی جشن منجمله کارت دعوت آنلاین از سایت بزمینه و دریافت اطلاعات کسب و کارهای مختلف از طریق سایت، مشاوره حضوری رایگان با تیم بزمینه و همچنین حضور در فستیوالهای مختلف، بهترین خدمات را از تامین‌کنندگان معتبر دریافت نمایید و نهایتا تجربیات و خاطرات خوشتان را در سایت بزمینه با دیگران به اشتراک گذارید.
لازم به ذکر است که محصولات اکسسوری عروس و محصولات مرتبط با تم تولد نیز به زودی از فروشگاه آنلاین بزمینه در کوتاه ترین زمان قابل تهیه است. امیدواریم بتوانیم دغدغه های زوج های جوان را کاهش دهیم و به برنامه ریزی جشنی زیبا کمک کنیم.

سخن آخر...

بزمینه معتقد است که ارزش اعتماد کسانی که در این مراسم حضور داشتند را باید به بهترین شکل ارج نهاد و لبخند رضایت میهمانان نشان از این موفقیت می داد.
سپاسگزاریم از حضور گرمتان و به امید دیدار عروس و دامادهای عزیز در فستیوال بعدی.
خبرهای جدید در راه است...

منابع:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت