با این ایده های جالب از عشقتان خواستگاری کنید!

با این ایده های جالب از عشقتان خواستگاری کنید!

فهرست عناوین

چه انسان مدرنی باشید و چه دوستدار سنت، اولین قدم برای ازدواج خواستگاری کردن از فرد مورد علاقه‌تان است. در واقع به هیچ وجه نمی توانید پیشنهاد و درخواست ازدواج را از این روند حذف کنید. اکثر خانمها نیز علاقه‌مندند تا هنگام دریافت پیشنهاد ازدواج از سمت فرد مورد نظرشان، لحظات به یادمادنی برایشان خلق شود. بنابراین آقایان بهتر است کمی خلاقیت از خودشان نشان دهند و روش‌های مختلفی را برای اینکار پیش بگیرند. ما تیم بزمینه، در این مقاله قصد داریم چند روش برای خواستگاری از فردی که دوستش دارید بیان کنیم.

نقش بازی کردن در رستوران با هماهنگی پرسنل

یکی از ایده‌های جذابی که می‌تواند هر دخترخانمی ‌را خوشحال کند به این شکل است که در رستورانی که موسیقی زنده دارد جا رزرو کنید. پیش از آن که وارد رستوران شوید با خواننده و پرسنل هماهنگ کنید که قصد دارید از همسر آینده خود خواستگاری کنید. به این ترتیب در ساعت معینی با اعلام خواننده و یک آهنگ رمانتیک درخواست ازدواج خود را مطرح کنید.
اگر رستورانی را در نظر دارید که موزیک ندارد، می‌توانید یک یا دو موزیسین را به رستوران دعوت کنید. برای آن‌ها نیز میزی در کنار میز خود رزرو کنید و زمانی که شما قصد خواستگاری دارید موزیسین‌ها شروع به نواختن کنند. در آن لحظه، وقتی خانم مورد علاقه شما متوجه شود دو نفر کناری شما مشتری‌های واقعی نبودند و شما به خاطر او از آن‌ها دعوت کرده‌اید سورپرایز می‌شود. فقط مطمئن شوید که رستوران با این کار شما مخالفتی ندارد تا مشکلی پیش نیاید.

چاپ کردن پازل «با من ازدواج می کنی؟»

طرحی را درست کنید که عکس انیمیشنی خواستگاری و درخواست ازدواج باشد. از او بخواهید تا پازل را رو به راه کند. اگر دوست دارید تا زودتر به نتیجه برسید و او را خسته نکنید تکه‌های پازل از حدی بیشتر نباشد. پس از ساخته شدن پازل و بعد از آن که متن روی پازل را خواند، با تقدیم یک انگشتر، او را کاملا متوجه منظور خود کنید. (بهترین مدل های حلقه را اینجا ببینید.)

بگوید که دوست دارید رابطه تان را با او تمام کنید!

از او بخواهید که با شما به یک کافی شاپ یا رستوران بیاید و به او بگویید که حرف‌های مهمی ‌باید با او بزنید. پس از آن که به قدر کافی توجه او را جلب کردید به او بگویید که قصد دارید رابطه دوستی را تمام کنید و به هیچ وجه از وضعیت کنونی راضی نیستید. زمانی که به اندازه کافی با لحن جدی خود او را متعجب کردید می‌توانید به او بگویید که می‌خواهید رابطه دوستی تمام شود و به ازدواج تبدیل شود. احتمالا به مقدار زیادی شوکه خواهد شد.

عکس های دو نفره با ژستهای زیبا و در نهایت...

از او بخواهید در مقابل دوربین دوستتان در کنار شما بایستد و با ژست‌های مختلف سوژه عکس‌های او باشید. با هر شات، یک قدم به خواستگاری نزدیک شوید و جعبه حلقه را از جیبتان بیرون آورید و در مقابل صورت او بگیرید و از او خواستگاری کنید. خوشحالی لحظه به یاد ماندنی شما در این دوربین به خوبی ثبت خواهد شد.

در عروسی دوستتان از او خواستگاری کنید.

دختر خانم‌ها معمولا با دیدن عروس و داماد خود را در لباس عروسی سفید و زیبا تصور می‌کنند. زمانی که به یک عروسی دعوت می‌شوید در لحظه ای که احساس رمانتیکی دارد یا در زمان رقص تانگوی دسته جمعی و یا زمان پرتاب دسته گل با هماهنگی عروس و داماد درخواست ازدواج خود را با او در میان بگذارید.

جدول حروف تهیه کنید.

در این روش باید کمی‌اطلاعات و خلاقیت خود را به کار ببندید. جدولی که پس از حل شدن آن رمزی را آشکار می‌کنند. این رمز باید جمله ای با مفهوم درخواست ازدواج به او باشد. اگر طرف مقابل شما کسی است که از حل کردن جدول لذت می‌برد، لذت او را با پیشنهاد ازدواج خود تکمیل کنید.

بادبادک یا بادکنک به هوا بفرستید.

او را به فضای آزاد، جایی مانند ساحل دریا ببرید. با کسی هماهنگ کنید تا برای شما بادبادکی بزرگ و حرفه ای که روی آن درخواست ازدواج نوشته شده است به هوا ببرد. می‌توانید چند کار را پشت هم برنامه ریزی کنید و به او بگویید که پیش بینی‌های شما را بشنود و ببیند که به وقوع می‌پیوندد. بادکنک‌های‌ هالوژنی و بابادبادک و هر چیزی که به ذهن شما می‌رسد می‌تواند در این لیست جای بگیرد.

یک دورهمی یا پیک نیک ساده با دوستان

او را به پیکنیک دعوت کنید و پیش از پیکنیک از دوستان خود بخواهید تا هر کدام تابلو‌هایی حاوی یک کلمه از جمله ای که مفهوم درخواست ازدواج شما از او را در دل خود دارد در دست بگیرند. و زمانی که او گمان می‌کند به یک پیکنیک ساده دعوت شده است با درخواست ازدواج شما سورپرایز شود.

خواستگاری به روش سنتی ؛ روش کلاسیک و امن

هرچند زندگی مدرن سبب شده شیوه انتخاب همسر و درخواست ازدواج متفاوت شود ولی باز هم امروزه عده زیادی با این روش مهم‌ترین تصمیم زندگی خود را عملی می‌کنند. در این روش خانواده‌ها به همراه دختر و پسر خود یکدیگر را ملاقات می‌کنند و در جلسات خواستگاری، پس از آشنایی قرارهای بعدی را تنظیم می‌کنند. البته در مورد اینکه ازدواج سنتی باشد یا مدرن، می توانید بیشتر بخوانید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت