10 فینگرفود ساده اما لذیذ!

10 فینگرفود ساده اما لذیذ!

فهرست عناوین

امروزه در بسیاری از جشن ها و مهمانی های رسمی از فینگرفودها یا غذاهای بندانگشتی استفاده می شود چرا که با درست کردن این فینگرفود‌های ساده اما خوشمزه می‌توان میهمان‌ها را تحت تاثیر قرار داد. برای پذیرایی در جشن های عروسی یا نامزدی چند فینگرفود که تهیه آنها بسیار آسان است را به شما معرفی می کنیم.

بروشتا قارچ و پنیر

این غذای خوشمزه با استفاده از ترکیب نان مخصوص فرانسوی و مخلوط سیر، پیازچه، قارچ، جعفری و  پنیر پیتزا تهیه می‌شود. بروشتا قارچ و پنیر یک فینگر فود کامل برای جشن است.

رول تخم‌مرغ پخته‌شده

این پیش‌غذای خوشمزه یک غذای سالم و محبوب برای همه مهمانان است. تخم مرغ پخته شده را همراه با سبزیجات خرد کنید و پس از رول پیچ کردن آن را سرخ کنید. سرو این فینگر فود خوشمزه با سس تند و شیرین در جشن نامزدی و یا عروسی بسیار دلچسب خواهد شد.

تست پارمیزان

برای سرو این فینگرفود در جشن عروسی یا نامزدیتان کافیست تست ها را با پنیر پارمزان و سبزیجات معطر و سیر پر و سپس تست کنید. بافت نرم و سیر اندود این غذا بسیار اشتها‌ آور است. اندازه این فینگرفود بسیار مناسب است.

کیک و کوکی های فروشگاه بزمینه را ببینید.

دست‌پیچ آلوپنیر

این پیش غذای خوش‌مزه مخلوطی از گوشت و پنیر و آلو است و دارای قدمت بسیار طولانی است. برای درست کردن این فینگرفود فوق‌العاده برای عروسی می توانید از بیکن هایی که در حال حاضر در سوپر مارکت ها وجود دارد نیز استفاده کنید.

بروشتا پستو

سس پستو را بر روی نان فرانسوی بمالید و با استفاده از فلفل، گوجه‌فرنگی و پنیر یک طعم عالی درست کنید. با تهیه این فینگرفود مهمانان جشن عروسی یا نامزدی تان را به خوردن یک پیش غذای خیلی سبک و دلچسب دعوت می کنید!

کوکوی اسفناج و سیب زمینی

در این پیش‌غذای خوشمزه ترکیب اسفناج و سیب‌زمینی طعم فوق‌العاده‌ای دارد.

گوجه فرنگی و سیب زمینی شکم پر

گوجه فرنگی و سیب زمینی‌ها را با استفاده از سس مایونز، خردل و بروکلی پر کنید و در یخچال نگه دارید و از طعم زیبای آن لذت ببرید.

میگو‌ نارگیل پخته شده

میگوی پخته‌شده یک پیش غذای عالی برای دورهمی‎‌ها و مهمانی‌ها است. میگو را به پرک های نارگیل آغشته و آنها را سرخ کنید. با سرو این پیش غذا در عروسی یا نامزدی همه از طعم بی همتا و جدید آن سورپرایز خواهند شد.

خرمای پرشده از پنیر

خرمای پرشده با پنیر خامه‌ای و سبزیجات معطر یک طعم شیرین دل‌چسب را برای شما فراهم می‌آورد.

تست کاراملیزه با پیاز

پیش غذای لذیذی که باعث می‌شود مهمان‌هایتان دوباره به خانه‌تان بازگردند. ترکیب پیاز، نان تست و رازیانه طعم دل‌چسبی به این پیش‌غذا می‌دهد.

 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

مارتین لوترکینگ | 1397 مهر 24


اولیشو از همه بیشتر دوست دارم