توصیه‌هایی برای داشتن خواب راحت در شب قبل از عروسی

توصیه‌هایی برای داشتن خواب راحت در شب قبل از عروسی

فهرست عناوین

شب قبل از عروسی بسیار پراسترس و هیجانی است. ده‌ها فکر و خیال از جمله رسیدن به موقع فیلمبردار، رسیدن به موقع مهمانان، انجام به موقع آرایش عروس، ترافیک مسیر و ... . همه این افکار باعث می‌شود خواب خوبی قبل از عروسی نداشته باشید. در این مقاله راهکارهایی به شما پیشنهاد می‌شود که خواب راحت‌تری داشته باشید و در این شب پراضطراب آرام‌تر و ریلکس باشید.

کارها را از قبل انجام دهید تا شب قبل از عروسی کمتر کار کنید.

تمام تلاش خود را بکنید که از روزهای قبل از عروسی برنامه‌ریزی داشته باشید همه کارها به سر وقت انجام دهید تا در یکی دو روز مانده به عروسی کار و فشار کمتری داشته باشید. این کار هم آرامشتان را زیادتر می‌کند و هم کمک می‌کند همه جوانب کار را قبل از عروسی بسنجید و همه مسائل را در ذهن خود مرور کنید تا چیزی جا نماند.

با همسرتان اختلافات را حتی‌الامکان حل کنید و با هم مهربان باشید.

سعی کنید با همسرتان کمترین تنش را داشته باشید و اگر بحثی صورت گرفته دلجویی کنید. آرامش نداشتن و بحث و مجادله لذت یک عروسی خوب را از شما می‌گیرد. با هم مهربان باشید و از اختلافات جزیی چشم‌پوشی کنید تا از یکی از مهم‌ترین روز‌های زندگی‌تان لذت ببرید.

از نوشیدنی‌های کافئین‌دار استفاده نکنید.

نوشیدنی‌هایی مثل قهوه، چای و ... را که کافئین دارند فراموش کنید. این نوشیدنی‌های محرک سیستم عصبی شما هستند و بی‌خوابی می‌آورند. نوشیدنی‌های ملایم مثل شیر تاثیر بیشتری روی آرامش شما دارند و اینکه کمک می‌کنند خواب آرامی داشته باشید.

تلفن را از خود دور کنید، تلویزیون را هم خاموش کنید.

شبکه‌‌های اجتماعی، گپ زدن با افراد مختلف و ... را پای تلفن همراهتان فراموش کنید. این کار می‌تواند تمرکز شما را بگیرد، حواشی‌ذهنی‌تان را زیاد کند و آرامشتان را بگیرد. تلویزیون هم مانند شبکه‌های اجتماعی می‌تواند حجم اطلاعات ذهنی شما را بیشتر و آن را کمی مغشوش‌ کند.

به آهنگ‌های ملایم گوش دهید و کتاب بخوانید.

به جای کار با گوشی همراه، می‌توانید یک آهنگ ملایم گوش دهید و جملاتی آرامش‌بخش را از یک کتاب بخوانید. این کار تاثیر زیادی روی آرامش شما دارد و می‌تواند شما را برای دقایقی از تنش‌های روزمره دور کند.

شام سبک بخورید و با لباس راحت بخوابید.

از غذاهای سبک و ملایم برای شام استفاده کنید و در رختخواب لباس راحت بپوشید.

ساعات خوابتان را از چند روز قبل از عروسی تنظیم کنید.

ساعات خواب بدنتان را از چند روز قبل از عروسی تنظیم کنید تا شب قبل از عروسی دچار اختلال خواب نشوید.

احتمال وقوع اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی و یا ناخوشایند را بپذیرید.

اگر بپذیرید که همه چیز دست شما نیست و ممکن است اتفاقاتی بیفتد که از محدوده اختیارات شما فراتر است، آنگاه آرامش بیشتری خواهید داشت. به هر حال در عروسی عوامل زیادی دخیل هستند که می‌توانند روی کیفیت آن اثر بگذارند. علاوه بر پذیرش این نکته، بهتر است برای اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی تدابیری را اتخاذ کنید تا استرس کمتری داشته باشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت