از غافلگیری در جشن عروسی جلوگیری کنید!

از غافلگیری در جشن عروسی جلوگیری کنید!

فهرست عناوین

درست زمانی که فکر می کنید همه چیز رو به راه است و همه کارها درست پیش می رود، ناگهان یک اتفاق غیر منتظره همه چیز را بهم می ریزد و شما را غافلگیر می کند! مطمئنا حس خوبی در این لحظه نخواهید داشت اما اگر از قبل برنامه ریزی کرده بودید می توانستید شرایط را به خوبی مدیریت کنید؛ چرا که برگزاری مراسم عروسی به دلیل پیچیدگی ذاتی خود نیازمند برنامه ریزی دقیق و مناسب است. چند نمونه از این غافلگیری ها را به همراه روش جلوگیری از آن را برای شما شرح می دهیم تا روز جشن عروسی‌تان را بدون نقص برگزار کنید.

مشکلات موجود در لباس ها

داستان ساده است، یک زیپ خراب، دکمه های شل، توری لباس پاره، کفش پاشنه بلند شکسته و تنها یک دست لباس عروسی در دست!

راه حل: پیشنهاد ما در دسترس بودن یک خیاط در طول مراسم است که در صورت هر مشکلی بتواند آن را برطرف کند. از یک خیاط حرفه ای دعوت کنید تا قبل از شروع مراسم به کمدهای لباس سری بزند تا اگر مشکلی بود حل کند. اگر نگران هزینه آن هستید می توانید از یکی از اقوام و آشنایان که تخصص کافی در خیاطی دارد دعوت کنید تا این مشکلات را برای شما حل کند.

مشکلات ایاب و ذهاب

مهمانان عروسی توسط اتوبوس یا ون قرار است که به مراسم آورده شوند ولی ناگهان یکی از راننده ها مسیر را گم می کند و میهمانان را به محل دیگری می برد.

راه حل: برای هر اتوبوس یا ون، فردی را که آشنایی کافی از مسیرها دارد به عنوان راهنما قرار دهید تا هم حساب میهمانان را داشته باشد و هم مسیر را راهنمایی بکند.

آماده نبودن یکی از ارائه دهندگان خدمات

ممکن است مثلا یکی از گیتاریست ها، گیتار خود را جاگذاشته باشد یا مشکلی برای یکی از نوازندگان یا خوانندگان گروه پیش آمده باشد و قادر به حضور در مراسم نباشد.

راه حل: استفاده از سی دی یا فلش مموری از آهنگ های ضبط شده است تا در مواقع اضطراری موزیک مناسب تا مدتی پخش شود تا در نهایت بتوان فرد جایگزینی یافت و یا مثلا با پیک وسایل مورد نیاز را به محل عروسی رساند.

آب و هوای نامساعد

باریدن باران و برف مشکلی است که قدمتی به اندازه خود مراسم عروسی دارد. همیشه نمونه هایی از مواجه شدن با آب و هوای نامساعد از دوستان و آشنایان می شنوید.

راه حل: شما می توانید به سایت های پیش بینی هوا مراجعه کنید تا زمان مناسب را بیابید، اما همیشه ممکن است در دقیقه نود شرایط آب و هوایی تغییر کند. پس بهترین راه کار آمادگی برای بدترین شرایط است به ویژه در مواقعی که جشن در فضای باز برگزار می شود. تعدادی چتر و سایبان را برای مواقع ضروری در دسترس داشته باشید تا بتوانید شرایط را بهتر مدیریت کنید.

درخواست وجه بیشتر 

ممکن است عکاس عروسی یکباره مراسم را مختل کند و ادعا کند وجه پرداختی شما تا فلان ساعت بوده و باید برای ادامه عکاسی و فیلم برداری همین الان پرداخت انجام دهید. این اتفاق در مورد دیجی و تالار و ... هم ممکن است اتفاق بیفتد.

راه حل: هنگام عقد قرارداد کلیه این نکات و ساعات مراسم را درج کنید و یک کپی از قرارداد در ماشین خود یا اقوام همراه داشته باشید. در بدترین حالت مقداری وجه پرداخت نمایید ولی حتما رسید دریافت کنید تا بعد از مراسم پیگیری های لازم را انجام دهید.

اگر به برنامه ریزی حرفه ای نیاز دارید بزمینه در هر حال می تواند به شما کمک کند. اگر مایل به برنامه ریزی آنلاین بزمینه هستید، اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت