10 آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته

10 آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته

فهرست عناوین

این روزها ساخت کلیپ فرمالیته یکی از بخش ‌های جدا نشدنی از مراسم عقد و عروسی تبدیل شده است. عروس و داماد قبل از مراسم عروسی خود عکس ها و فیلم هایی با سبک های مختلف و در لوکیشن های مختلف می گیرند تا یک کلیپ فرمالیته زیبا و ماندگار خاطره همیشگی بهترین روز زندگی آن ها باشد. در این میان آهنگ مناسب و زیبا برای کلیپ فرمالیته مانند فاکتورهای دیگر بر زیبایی آن تاثیر می گذارد. شما چه آهنگ هایی را برای ساخت کلیپ فرمالیته خود دوست دارید؟ با بزمینه همراه شوید تا در ادامه با تعدادی از زیباترین آهنگ های شاد برای کلیپ فرمالیته بیشتر آشنا شویم.

در انتخاب آهنگ کلیپ فرمالیته باید به چه چیزهایی توجه شود؟

یک کلیپ فرمالیته فاکتورهای مختلفی دارد. لوکیشن یا لوکیشن های خاص و زیبایی برای آن انتخاب شده است. عروس و داماد متناسب با سبک کلیپ لباس های زیبایی می پوشند، نورپردازی و فریم ها اصولی است و از زوایای مختلف و با استفاده از تجهیزات پیشرفته عکاسی، فیلم و عکس تهیه می شود. در این میان آهنگی که برای کلیپ انتخاب می شود نیز مانند عوامل دیگر تاثیرگذار است. چه آهنگی مناسب کلیپ فرمالیته است؟
اول آن که آهنگ کلیپ فرمالیته باید با سبک کلی آن هماهنگی داشته باشد. این روزها آتلیه های عکاسی حرفه ای چندین سبک و مدل برای ساخت کلیپ دارند که همه چیز مانندآهنگ، دکوراسیون و لباس ها باید متناسب با آن باشد. آهنگ هایی باید انتخاب شود که متن آن ها راجع به عشق و دوست داشتن باشد، بنابراین آهنگ هایی که راجع به غم و دوری یا خیانت است را کنار بگذارید! همچنین شما می توانید از تدوین گر فیلم خود بخواهید آهنگی که با آن خاطره مشترک دارید یا مورد علاقه هردوی شما است را برای ساخت کلیپ استفاده کند.

آهنگ های پیشنهادی برای ساخت کلیپ فرمالیته

برای ساخت کلیپ فرمالیته هزاران آهنگ شاد ایرانی و خارجی، قدیمی و جدید وجود دارد که می‌ توان از آن ها استفاده کرد. در میان آهنگ های پیشنهادی زیر می توانید آهنگ مورد علاقه ای که با سبک کلیپ شما نیز همخوانی دارد را انتخاب کنید.

آهنگ روز عشق فرزاد فرخ

یک آهنگ زیبا و بسیار مناسب برای کلیپ فرمالیته، آهنگ روز عشق فرزاد فرخ است. این آهنگ را می توان برای سبک های مختلف ساخت کلیپ به کار برد. جملات این آهنگ بسیار عاشقانه و کاملا مناسب ساخت یک کلیپ رومانتیک است. بخش هایی از متن آهنگ در ادامه آورده شده است.
با تو در عمق زمانم، تکیه کن بر شانه هایم
روز عشق را با تو جشن می گیرم
سرنوشت را در تو من می بینم
ای گل رویایی من، مظهر زیبایی من
تکیه کن بر شانه هایم

آهنگ کار عشقه یوسف زمانی

یک انتخاب عاشقانه، شاد و زیبای دیگر برای ساخت کلیپ فرمالیته، آهنگ کار عشقه یوسف زمانی است. این اهنگ یک آهنگ جدید با ملودی بسیار زیبا است که می تواند نشان دهنده عشق بین عروس و داماد باشد. در تمامی بیت های این ترانه حرف هایی عاشقانه و زیبا زده می شود که در ادامه بخش هایی از آن را می خوانیم.
کار عشقه آخ چه خوبه که شدم محو همون یک بار نگاهت
کار عشقه که نمیره دل من جز تو دیگه جایی حواسش
یه جای خوبه عمق چشمات واسه چند دقیقه آرامش جونم
با یه خندت خیلی راحت خودمو به آرزوهام می رسونم

آهنگ تویی انتخابم بهنام بانی

یک آهنگ شاد و بسیار زیبا که بیشتر مناسب کلیپ های فانتزی و مدرن می تواند باشد، آهنگ تویی انتخابم بهنام بانی است. این ترانه ملودی بسیار شاد دارد و می تواند آغاز کننده کلیپ یا پایان دهنده آن باشد. این آهنگ در مدت انتشارش به قدری ترند شد که تقریبا هر کسی آن را شنیده و با آن خاطره دارد. بخشی از متن این ترانه در ادامه آورده شده است.
خوبه که تو دل بستی به این عشق
تویی آخه بهترین عشق، اولین و آخرین عشق
خوبه آخرش به تو رسیدم، تو رو به دنیا نمیدم
تو رو دوست دارم شدیدا

آهنگ دریا امیر عباس گلاب

اگر بخش هایی از کلیپ فرمالیته شما در کنار دریا و شهرهای شمالی و جنوبی گرفته می شود، این اهنگ یک انتخاب عالی و زیبا برای آن خواهد بود. این آهنگ ملودی بسیار ملایم و آرام دارد و می تواند کلیپ شما را عاشقانه و زیبا کند. بخشی از متن ترانه به صورت زیر است.
رویاهاتو جمع کن، باید بریم دریا
باید یه چند روزی، دور شیم از این دنیا
دوربینتو بردار، بی کوله و تقویم
چند وقته عکسای دوتایی ننداختیم

آهنگ آروم جونم ایوان بند

ایوان بند یکی از خوانندگان نسل جوانی است که ترانه های آن طرفداران زیادی دارد. اغلب آهنگ های این گروه عاشقانه است و توسط بهترین آهنگ سازان ساخته شده است. آهنگ آروم جونم یکی از زیباترین آهنگ این خواننده جوان است که در کلیپ های فرمالیته، عقد و عروسی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه بخشی از متن آهنگ آورده شده است.
اروم جونی، باید بدونی، جای تو کجای زندگیمه
عشق و جنونش، تب بی امونش، میخام باشی اما نه نصفه نیمه
خیره ام تو چشمات، گیرم تو چشمات
چشمای تو یه راز سر به مهره

دانلود آهنگ من جانم تو جانانم تو از محسن ابراهیم زاده

اگر به آهنگ های محسن علیزاده علاقه مند هستید و با آهنگ های او خاطره دارید، آهنگ جانم تو جانانم تو از محسن ابراهیم زاده می تواند یک انتخاب عاشقانه و زیبا برای کلیپ فرمالیته عروسی و عقد شما باشد. عشق به زبانی ساده و بدون پیچیدگی در متن آهنگ به تصویر کشیده شده که بر دل هر کسی می نشیند. ملودی آن شاد و بسیار زیبا است. اگر تاکنون این آهنگ را نشنیده اید، قبل از انتخاب اهنگ کلیپ حتما آن را گوش کنید. در ادامه بخش هایی از متن ترانه را می خوانیم.
تو دلیل دل تنگم، تویی عشق قشنگم
تو همونی که سر تو حاضرم، با همه دنیا بجنگم
حال و روزم بی تو بارون شده، با تو آروم شده این دل سنگم
نفس نفس غوغاست و بس، چشمای تو دیوونه کنندست

آهنگ وابسته س تموم لحظه های زندگیم به خنده هات از جهانبخش

یک آهنگ عاشقانه و بسیار زیبای دیگر که می توانید برای انواع سبک های کلیپ فرمالیته استفاده کنید، این آهنگ است. بدون شک شما بارها و بارها آهنگ های مختلف این خواننده محبوب را شنیده اید. آهنگ وابسته س تموم لحظه های زندگیم به خنده هات یکی از آهنگ های زیبا و جدید این خواننده بوده که هومن آزما آن را تنظیم کرده است. بخش هایی از ترانه این آهنگ شاد و عاشقانه در ادامه آورده شده است.
عاشقونه اینو یادت بمونه، قلب من همیشه با توئه
جز من کی اصلا حالتو می دونه، کی همیشه کم توقعه
اون که به خاطر تو از خودش دست کشید، تو هوای تو نفس کشید
اون که دور زندگیش به خاطرت قفس کشید، تو هوای تو نفس کشید

اهنگ دست من نیست شادمهر عقیلی

کمتر کسی ممکن است این آهنگ زیبا و عاشقانه شادمهر عقیلی را نشنیده باشد. این ترانه بسیار مفهوم زیبایی داشته و ریتم و ملودی آن خاص و زیبا است. برای ساخت کلیپ های کلاسیک تا مدرن و فانتزی این آهنگ می‌ تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. بخشی از متن آهنگ به صورت زیر است.
صبح که تو چشمای تو خیره میشم، زندگی تازه شروع میشه برام
من از با تو بودن به خدا سرد نمیشم، تن تو آتیشه برام
تو این اتاق پیچیده عطر تن تو، بیا منو بازم تو آغوشت بگیر
دوست دارم وقتی که نزدیک منی، اسممو آروم توی گوشم بگی

اهنگ رویای من از فرزاد فرخ

اگر دوست دارید کلیپ فرمالیته شما ملودی آرام و زیبا و با صدایی دلنشین و متنی عاشقانه داشته باشد، بدون شک آهنگ رویایی من از فرزاد فرخ بهترین گزینه برای شما خواهد بود. متن شعر کاملا عاشقانه و مناسب با کلیپ است و می توان آن را در هر سبک فرمالیته به خصوص سبک های کلاسیک استفاده کرد. در ادامه بخش هایی از متن ترانه را با یکدیگر می خوانیم.
من به تو فکر می کنم هر روز هفته رو، از تو خواهش می کنم از پیش من نرو
دلم همش واسه تو داره هی چنگ می زنه، این صدای قلبمه که داره آهنگ می زنه
وای اون خندیدنت، یهو رنجیدنت، بوی عطر پیرهنت، هر روز تو رو دیدنت
دیونه تر میکنه منو، وابسته تر می کنه منو، رویای من

آهنگ خوشحالم بهنام بانی

یک آهنگ شاد و جذاب برای کلیپ فرمالیته که می توانید با آن حسابی برقصید و شادی کنید. این اهنگ زیبا مخصوص کلیپ های اسپرت و فانتزی است و می تواند یک انتخاب عالی برای کلیپ فرمالیته شما باشد. این آهنگ در مدت کوتاهی بعد از انتشار توانست بسیار محبوب و پرطرفدار شود. بخش هایی از متن ترانه در ادامه آورده شده است.
دل کارش اینه، که بگرده دور تو هربار
چشمام غیر از تو، کسی رو نمیبینه انگار
تو دنیا جز من به کسی نمیاد با تو باشه
بیشتر از اینم دیوونت میشم، حالا کجاشه
خوشخالم از این که خدا تورو داده به من
غیر از من و قلبم دیگه قید همه رو بزن

این مقاله را هم بخوانید: 
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت