نقد و بررسی کرم آبرسان هیدرا مکس و هیدرا اکتیو ژوت با دو بسته بندی متفاوت

نقد و بررسی کرم آبرسان هیدرا مکس و هیدرا اکتیو ژوت با دو بسته بندی متفاوت

فهرست عناوین

پوست صورت، به مرطوب کننده و آبرسان نیاز دارد. همان گونه که هر روزه شسته می‌شود و از درصد بسیاری از مواد آلوده و رادیکال‌های آزاد رهایی می‌یابد، لازم است تقویت و تغذیه شود و بافت چرب و سالم آن قدرت محافظت کننده خود را بازیابند. ما در پوست خود دارای یک بافت سطحی چرب هستیم که وجودش حیاتی است. اگر این قسمت آسیب ببیند و در صورت استفاده از شوینده‌های نامناسب و صابونی از بین برود، پوست دهیدراته می‌شود. چربی مفید پوست وظیفه دارد از تبخیر آب آن جلوگیری کند و سطح آن را صاف و زیبا نگه دارد.
محصولات مرطوب کننده و آبرسان، با دو اثر مرطوب کنندگی و آبرسانی آب و رطوبت را به خود جذب می‌کنند و لایه پوشاننده‌ای به وجود می‌آورند که جلوی از بین رفتن طراوت پوست را می‌گیرد. کرم آبرسان هیدرا مکس پمپی ژوت و کرم آبرسان هیدرا اکتیو تیوبی ژوت دو محصول فوق العاده در میان محصولات این چنین هستند که در سایت پیشگام نگار موجود اند و می‌توانید به راحتی آن‌ها را خریداری کنید. اکنون به معرفی بیشتر آن‌ها می‌پردازیم.

 کرم آبرسان هیدرا مکس پمپی ژوت

این محصول به عنوان محصولی مناسب پوست خشک و حساس معرفی شده است. این محصول کشیدگی، التهاب و خشکی را از بین می‌برد و رطوبت را به لایه‌های عمقی رسانده، اثری طولانی مدت دارد. کرم آبرسان هیدرا مکس پمپی ژوت همچنین سبک و مغذی است پوست خشکیده و مستعد چروک را شاداب و لطیف می‌کند.

محتویات کرم آبرسان هیدرا مکس پمپی ژوت

· آلوئه ورا
· ویتامین E
· روغن زیتون
· روغن بادام شیرین
· جوانه گندم
· شی باتر
· دکسپانتول
آلوئه ورا دارای ویتامین‌های A، B، C، D، E است و پلی ساکاریدهای آن پوست را آبرسانی می‌کنند. این ماده همچنین خاصیت ضد التهابی و آنتی باکتریالی بسیاری دارد و مانند یک محافظ بر پوست قرار گرفته، لایه‌ای مرطوب به وجود می‌آورد که سبب بانشاطی است. آلوئه ورا ترمیم کننده و دارای خواص آنتی اکسیدانی است. از آن جایی که این ماده مواد مغذی بسیاری را با خود حمل می‌کند و به پوست می‌دهد، پوست سرعت متابولیسم سلولی و بازسازی خود را بیشتر کرده و بافت خود را بهبود می‌بخشد.
آلوئه ورا همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است و اثر رادیکال‌های آزاد را مهار می‌کند. خشکی و دهیدراته بودن پوست به وسیله آلوئه ورا از بین می‌رود. این ماده آن قدر ملایم است که بر اگزما، پسوریازیس، تبخال و جوش التهابی نیز اثر مثبت دارد.
ویتامین E که از ویتامین‌های موجود در آلوئه ورا نیز بوده، آنتی اکسیدان و آبرسان است و اثر جوان کنندگی بسیار دارد. این ماده قادر است خاصیت کشسانی پوست را افزایش دهد و آن را انعطاف پذیر کند. به کمک ویتامین E و دیگر ویتامین‌های موجود در این محصول، پوست سلول‌های مرده خود را دفع کرده و به تولید سلول‌های تازه می‌پردازد. این ویتامین نوعی جاذب الرطوبت است.
روغن زیتون، روغن بادام شیرین و شی باتر مرطوب کننده هستند و لایه پوشاننده بر پوست ایجاد می‌کنند. این سه با خواص مغذی خود چربی مفید آسیب دیده پوست را ترمیم و آن را صاف و جذاب می‌کنند. این به معنای چرب شدن پوست نیست، پوست در این فرایند مرطوب می‌شود و سطحی هیدراته و سالم پیدا می‌کند. اگر چربی مفید پوست از دست برود کومدون‌زایی آغاز خواهد شد.
جوانه گندم تسکین دهنده و درمان کننده انواع مشکلات پوستی به وسیله ویتامین‌های C و E بوده و آنتی اکسیدان و آبرسان است. دکسپانتول نیز ضد التهاب، قرمزی، خارش و تورم قوی می‌باشد و پوست را آرام و بدون ناهمواری می‌کند.

کرم آبرسان هیدرا مکس پمپی ژوت پوست را چه شکلی می‌کند؟

این کرم مرطوب کننده و آبرسان، جلوه‌ای مات و طبیعی بر پوست به جا می‌گذارد و ضد چروک و فاقد پارابن است. این محصول به علت پمپی بودن، مصرفی آسان و بهداشتی دارد و ریخته نشده، محتویات آن آلوده نمی‌شوند.

کرم آبرسان هیدرا اکتیو تیوبی ژوت

این محصول مناسب پوست چرب و مستعد جوش است. فرمولاسیون کرم آبرسان هیدرا اکتیو تیوبی ژوت فاقد چربی، پارابن و افزودنی‌های شیمیایی مضر است و به واسطه داشتن مواد تقویت کننده بسیار، اثری قوی بر پوست دارد. این محصول اصلا سنگین نیست و راحت به پوست جذب می‌شود؛ آن را نرم و آرام می‌کند.

محتویات کرم آبرسان هیدرا اکتیو تیوبی ژوت

· آلوئه ورا
· ویتامین E
· روغن زیتون
· روغن بادام شیرین
· شی باتر
· دکسپانتول
· گلیسیرین
· استئاریک اسید
همان طور که می‌بینید محتویات این محصول با کرم آبرسان هیدرا مکس پمپی ژوت فرق چندانی ندارند. در محصول قبلی، جوانه گندم وجود داشت و در این محصول وجود ندارد. دیگر ترکیبات محصول، با کرم آبرسان هیدرا مکس پمپی ژوت یکی هستند. به جز این که کرم آبرسان هیدرا اکتیو تیوبی ژوت دارای گلیسیرین و استئاریک اسید است.
گلیسیرین خاصیت آبرسانی دارد و باعث جذب رطوبت به سطح و لایه‌های عمقی پوست می‌شود. این ماده زبری پوست را درمان می‌کند و آب از دست رفته آن را به پوست بازمی‌گرداند. اگر پوست چربی دارید و مدت‌ها است که به هیدراتاسیون نیاز پیدا کرده اید، اگر همه مواد باعث بروز جوش و آکنه روی صورتتان می‌شوند؛ گلیسیرین موجود در کرم آبرسان هیدرا اکتیو تیوبی ژوت بهترین گزینه برای احیای پوست و طراوت دهی به آن است.
استئاریک اسید مرطوب کننده است و اسید چرب طبیعی محسوب می‌شود. این ماده خشکی پوست را برطرف می‌کند و باعث نرم شدن آن می‌شود. کرم آبرسان هیدرا مکس پمپی ژوت آنتی اکسیدان و ضد آلودگی هوا است و پخش پذیری بالایی دارد؛ ضمن این که چربی پوست را تنظیم می‌کند.

کدام محصول بهتر است؟

پرسیدن این سوال غلط است! چرا که یکی برای پوست خشک و دیگری برای پوست چرب فرموله شده و هر کدام کاربرد خود را دارند. اما اگر بخواهیم نوع بسته بندی آن‌ها را در نظر بگیریم، کرم آبرسان هیدرا مکس پمپی ژوت برتری بیشتری پیدا می‌کند و برنده میدان می‌شود. بسته بندی تیوبی به اندازه بسته بندی پمپی بهداشتی نیست و استفاده از آن دشوار می‌باشد. هر چند هر دو محصول در هر دو نوع بسته بندی ارائه شده اند و در سایت پیشگام نگار نیز آماده سفارش اند. سایتی که قیمت کرم ضد آفتاب، مرطوب کننده، ضد چروک و هر چه فکرش را بکنید در آن معقول و متناسب با قیمت پایه است است و تخفیف‌های هیجان انگیزی برای شما در نظر می‌گیرد. 
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت