نوین ترین روش های لیفتینگ تنها با یک نخ !

نوین ترین روش های لیفتینگ تنها با یک نخ !

فهرست عناوین

 مراجعه کنندگان به کلینیک پوست و زیبایی همواره عجول هستند و میخواهند بهترین نتیجه را با راحترین روش و سریع ترین زمان داشته باشند. به عنوان مثال: مراجعین عموما به دنبال سریع ترین راه رفع غبغب می باشند.
زاویه چانه

سریع ترین راه رفع غبغب: 

رفع غبغب در کلینیک پوست وابسته به عوامل بسیار زیاد و متعدد می باشد.  انتخاب روش درمان هم رابطه مستقیم با این عوامل ایجاد کننده دارد. غبغب دو نوع است: غبغب واقعی و غبغب کاذب. غبغب واقعی همان تجمع چربی در ناحیه زیر پوست گردن است ولی غبغب کاذب در افرادی که چانه کوچک دارند و چانه آنها با صورت تقارن ندارد دچار این عارضه می شوند.که دراین افراد نیاز به جراحی و گذاشتن پروتز چانه دارد. برای اطلاعات درباره لیفت بینی با نخ دکتر حاتمی به لینک قبل مراجعه کنید.
 برای انجام از بین بردن غبغب در کلینیک پوست به روش های زیر انجام می پذیرد:
در این خصوص یک سری راهکار های خانگی توصیه می شود که بیشتر جنبه پیشگیری داشته و بعد از ایجاد غبغب چندان کاربردی نیست مانند: جویدن آدامس، نرمش و ورزش دادن گردن، کاهش وزن، و استفاده از جیره غذایی کم چربی و استفاده از ویتامین E و مواد لازم برای سلامت پوست و ماساژ دادن گردن و ناحیه گردن.

راهکار های پزشکی از بین بردن غبغب: 

1. روش جراحی لیپوساکشن: این روش معمول ترین روش برای رفع معضل غبغب می باشد که در کلینیک های پوست انجام می شود. در این روش یک برش کوچک در ناحیه زیر گلو ایجاد می شود و کانولا لیپوساکشن وارد این قسمت شده و چربی موجود در این قسمت تخلیه می شود. این روش درای دوران نقاهت و مراقبت نسبت بیشتری در مقایسه با سایر روش ها است. و تاثیر آن در صورت رعایت موارد توصیه شده پزشک دائمی است. برای انجام لیفت بینی دائمی در چند دقیقه لینک قبل را کلیک کنید.
2. تکنیک هایفو: در این روش از امواج متمرکز اولتراسونیک استفاده می شود.این روش غیر جراحی و غیر تهاجمی بوده. در این روش پوست ناحیه نقیصه توسط این امواج تحریک به کلاژن سازی شده و سفت می شود. بعد از سفت شدن لیفت شده و باعث از بین رفتن غبغب می شود.
3. روش مزوتراپی: این روش یکی از سریع ترین راه رفع غبغب می باشد. بدین صورت که به محل غبغب ماده لیز کردن و تجزیه کردن چربی که معمولا همان آنزیمی است که بدن از آن استفاده میکند تزریق میکنند. این ماده باعث می شود چربی لوکال تجزیه شده و از بدن دفع شود. این روش سریع و سرپایی می باشد.
4. استفاده از تکنیک پلکسر: این روش نیز یکی از سریع ترین راه رفع غبغب می باشد. که غیر جراحی و تهاجمی بوده. در این روش بوسیله حرارت و سوزاندن نقاط خاصی از نواحی پوست باعث جمع شدن و لیفت پوست صورت خواهد شد.
5. لیفت پوست گردن و یا پلاتیسما پلاستی: در این روش جراحی پوست زیر گردن کشیده میشود. و در این روش خط فک هم مشخص خواهد شد. این روش دوران نقاهت کوتاه و تاثیر گذاری مناسب دارد.
6. روش تزریق فیلر: روش تزریق فیلر و تاثیر آن بر روی غبغب برای همگان اثبات شده است. در این روش ترمیم ژل مخصوص فیلر که حاوی مواد محرک برای کلاژن سازی و جوان سازی پوست است با تکنیک های خاصی به محل عارضه تزریق می شود. این روش نیز یکی از سریع ترین راه رفع غبغب می باشد. بدون عوارض آنچنانی و دوران نقاهت و ریکاوری بوده و تاثیر آن در صورت رعایت توصیه های پزشکی طولانی مدت خواهد بود.
7. روش لیپوماتیک: این روش تقریبا مشابه لیپوساکشن می باشد. با این تفاوت که در پروب این دستگاه به جای استفاده از حرارت و سوزاندن چربی محل، سلول های چربی به صورت لوکال تخریب شده و سپس توسط لوله ای مکیده شده و از محل خارج میشود. این روش را نیز می توان جزء سریع ترین راه رفع غبغب به حساب آورد. این روش کمتر تهاجمی و مدت زمان دوران نقاهت و ریکاوری کمتری دارد. برای انجام بالا کشیدن ابرو به لینک قبل مراجعه کنید.
نکته: انجامی تمامی تکنیک های رفع غبغب علاوه بر تجهیزات و نوع روش به تخصص و تجربه و مهارت پزشک متخصص و آشنایی با تکنیک ها و روش های روز دنیا دارد. پس این نکته که انتخاب کلینیک پوست مناسب و پزشک ماهر برای درمان بسیار مهم و حیاتی می باشد.  
مراقبت های دوران نقاهت سریع ترین راه رفع غبغب:
1. برای حداقل به مدت 15 روز از انجام فعالیت های سنگین اجتناب شود.
2. از رفتن به استخر، سونا، شنا در دریا به مدت حداقل 1 ماه ممانعت به عمل آید.
3. تعویض پانسمان محل عارضه را جدی بگیرید تا دچار عفونت ثانویه نشوید.
4. دارو های تجویز شده را به دقت و سر تایم مصرف بفرمایید.
5. روکش بالش خود را روزانه تعویض کنید و محل خواب خود را تمیز نگه دارید.
6. بهتر است تا اتمام دوران نقاهت بصورت شیب دار بخوابید. یعنی قسمت سر سما رو به بالا باشد.
7. حتما از گن مخصوص غبغب تا زمان توصیه شده توسط پزشک استفاده کنید.
سریع ترین روش برای رفع غبغب
در انتها:
بهتر است برای انجام امور درمانی و زیبایی مانند: رفع غبغب زیاد دنبال سریع ترین راه رفع غبغب نباشید. زیرا پزشک شما در صورت معتبر و ماهر بودن خود سریعترین و بهترین روش را برای شما در نظر خواهد گرفت. پس در انتخاب محل درمان دقت کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت