معرفی چند کرم پودر با پوشش بالا

معرفی چند کرم پودر با پوشش بالا

فهرست عناوین

یکی از مهم ترین و واجب ترین لوازم آرایشی برای هر خانمی را باید کرم پودر دانست. این کرم پودر است که می تواند لک ها و چروک های روی صورت را بپوشاند و به نوعی اساس و پایه آرایش محسوب می شود. 
از آنجایی که خیلی از خانم ها معمولاً در خرید کرم پودر نمی توانند تناسب آن با پوست خود را تشخیص دهند و دچار اشتباه در خرید می شوند و یا حتی کرم پودر انتخابی آن ها با پوشانندگی بالایی همراه نیست؛ پس باید بدانیم که خرید کرم پودر به همین سادگی که فکر می کنیم هم نیست!
پوشانندگی کرم پودر برای پوست صورت به سه دسته پوشش سبک، متوسط و کامل تقسیم می شود.
کرم پودر با پوشش دهی سبک را اغلب محصولات مایع و یا مرطوب کننده‌ های رنگی تشکیل می دهند که استفاده از آن ظاهری کاملاً طبیعی روی پوست ایجاد می کند.
کرم پودر با پوشش متوسط نیز ظاهری طبیعی را روی صورت ایجاد می کند و می تواند برخی از لکه های پوستی و جوش ها را نیز بپوشاند.
اما کرم پودر با پوشش کامل، برای افرادی است که دچار مشکلات پوست بیشتری هستند و یا می خواهند رنگ پوست خود را تغییر دهند. این کرم پودرها می توانند تمامی لک های روی پوست، چروک ها و جوش ها را پوشش دهند.
اما برای خرید کرم پودر، مهم ترین نقش را نوع پوست شما ایفا می کند. پوست هر کس معمولاً خشک، چرب، مختلط یا نرمال است که در هنگام انتخاب کرم پودر باید با توجه به نوع آن، خرید را انجام دهید.
  اگر شما پوستی خشک دارید یعنی پوستتان به تیرگی رسیده، پوسته پوسته می شود یا حتی دچار خارش شده است، به هیچ عنوان از پنکیک های خشک استفاده نکنید! بهترین گزینه برای شما پودرهای مایع با بیس روغنی است و بهتر است قبل از استفاده نیز پوست خود را مرطوب کنید. 
اما اگر در دسته افراد با پوست چرب قرار دارید و این چربی را روی پوست حس می کنید، باید کرم پودرهای مایع یا جامد با بیس آب و پنکیک های خشک را خریداری نمایید.
برخی از افراد نیز دارای پوست مختلط هستند یعنی حالت و نوع پوستشان در نقاط مختلف باهم متفاوت است. معمولاً این دسته از افراد در قسمت پیشانی، چانه و بینی دارای پوست چرب و در قسمت گونه ها پوست خشکی دارند که بهتر است این دسته از افراد، از کرم پودرهای مایع با بیس آب استفاده کنند تا نتیجه مطلوبی روی پوستشان داشته باشد.
اما خوش شانس ترین افراد، دارای پوست های نرمال هستند، یعنی میزان خشکی و چربی روی صورتشان به اندازه درست و دقیقی رسیده است و این افراد می توانند از هر نوع کرم پوستی برای پوستشان استفاده کنند.
اکنون که با انواع کرم پودر و حالت های پوستی آشنا شدید، اگر قصد خرید کرم پودر این جز اساسی لوازم آرایش را دارید، ما بهترین گزینه ها را به شما معرفی خواهیم کرد: 

کرم پودر اولترا کاور مات با پوشانندگی بالا ماردینی 

کرم پودر ماردینی تحت لیسانس ماردینی فرانسه است و یک زیر ساز فوق العاده خوب برای آرایش شما محسوب می شود. این محصول سبک، مناسب انواع پوست است و با پوشانندگی بالای خود تمامی لک ها، جوش ها و چروک های روی صورت را می پوشاند و به سرعت نیز روی پوست خشک می شود. همچنین ماندگاری این کرم پودر 12 ساعته است و هیچگونه ماده آلرژی زایی در آن به کار نرفته است.

کرم پودر دیلی دریم دبورا 

این کرم پودر یک محصول بازسازی کننده پوست و ضد چروک است. از ویژگی های آن محافظت از پوست در طول روز و بازسازی کننده آن در شب به دلیل استفاده از سرم روز و شب درون آن است. کرم پودر دیلی دریم دبورا تمامی عیوب روی صورت را می پوشاند و از پوست شما در برابر برخوردهای مستقیم و اشعه های زیان آور نور خورشید نیز مراقبت می کند.

کرم پودر کامفورت کالیستا

اگر پوستتان چرب یا مختلط است، این محصول یک انتخاب مناسب برای شما است. کرم پودر کامفورت کالیستا یک محصول سبک است و باعث یکدست شدن پوستتان شده و همچنین معایب روی پوست را نیز تا حدی پوشش می دهد.

کرم پودر فلوئید براق کننده SPF30 اورلن

یک محصول فوق العاده با رنگ برنزه طبیعی است که درخشان کننده و رطوبت رسان پوست نیز می باشد. این محصول دارای ویتامین های C ,A ,E و همچنین فیلتر محافظتى UV است که از پوست شما در برابر اشعه های سرطان زای خورشید محافظت می کند.

کرم پودر فول کاور آرت دکو 

  اگر به دنبال خرید کرم پودر با پوشانندگی بالا هستید، کرم پودر فول کاور آرت دکو یک انتخاب مناسب برای شما است. این کرم پودر بدون ایجاد شکل غیر طبیعی روی پوست، تمامی عیوب صورت از جوش، چروک، لک و... را به خوبی پوشش می دهد. این محصول برای تمامی حالت های پوستی مناسب است. 

کرم پودر نچرال افکت رژبزه 

با خرید کرم پودر نچرال افکت رژبزه، شما یک محصول بسیار سبک با پوشش کاملاً طبیعی دارید. این محصول عیوب روی صورت را می پوشاند، از پوست در برابر اشعه های خورشید محافظت می کند، پوست را یک دست کرده و شفافیت آن را نیز زیاد می کند.

کرم پودر کاور اند پرفکت دبی 

این محصول نیز،کرم پودری با پوشانندگی بالا و در رنگ های متنوع است. کرم پودر کاور اند پرفکت دبی مات کننده است و با بافت فلوئیدی سبک، حالتی کاملاً طبیعی به پوست شما می دهد.
اگر می خواهید کرم پودر مخملی بخرید و به دنبال یک راهنمای کامل هستید روی اینجا کلیک کنید. 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت