استایل‌های مناسب برای شب یلدا مخصوص نوعروسان (شب یلدا چی بپوشیم؟)

استایل‌های مناسب برای شب یلدا مخصوص نوعروسان (شب یلدا چی بپوشیم؟)

فهرست عناوین

استایل شب یلدا یکی از خاص‌ترین و شیک‌ترین استایل‌های مناسبتی در ایران است. جلوه‌گری رنگ‌های قرمز و سبز در کنار هم، چشم‌اندازی هارمونیک و زیبا را به وجود می‌آورند که با توجه به علم رنگ‌شناسی و اصول ست کردن رنگ‌ها، در کنار هم قرار گرفتن رنگ‌های قرمز و سبز، یکی از زیباترین ست‌هایی است که می‌تواند در پالت رنگی یک استایل شیک قرار بگیرد، از این رو، استایل‌های یلدایی بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسند. در رسوم ایرانی، بسیاری از ایرانیان، شب یلدا که اولین شب فصل زمستان و طولانی‌ترین شب سال می‌باشد را در جمع‌های دوستانه و خانوادگی می‌گذرانند و به خاطره‌گویی، حافظ‌خوانی و معاشرت با یکدیگر می‌پردازند و انتخاب استایل مناسب برای شرکت در چنین دورهمی‌های خانوادگی و صمیمانه‌ای برای نوعروسان تازه وارد به خانواده، بسیار مهم می‌باشد. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا شیک‌ترین استایل‌های یلدایی را به شما معرفی نماییم.

استایل اسپرت، کژوال و زمستانی یلدایی

کسانی که استایل‌های اسپرت و کژوال را می‌پسندند، معمولا ترجیح می‌دهند تا به واسطه لباسی که بر تن می‌نمایند، جوانتر و کم سن و سال‌تر به نظر برسند و خصوصیت اصلی استایل‌های کژوال هم در همین مساله است، که افراد را راحت‌تر و بی آلایش‌تر و در عین حال جوان‌تر، نشان می‌دهد. از همین رو، رنگ قرمز برای استایل‌های کژوال، یکی از رنگ‌های جذاب و دوست داشتنی است. در استایل‌های کژوال، شلوارهای مام استایل و یا ژاکت‌های اوورسایز و بادی‌های رنگارنگ همراه با شلوارهای فاق بلند، به وفور دیده می‌شوند. کفش‌های کتانی یا صندل‌های ساده، پیراهن‌های اسپرت قرمز یا سبز همراه با شلوار جین نیز می‌تواند یک استایل کژوال یلدایی زیبا و شیک باشد. اگر میهمانی یلدایی شما به گونه‌ای است که فقط افراد نزدیک خانواده خود یا همسرتان در آن حضور دارند و به طور کلی، در جمع صمیمانه‌تری شرکت دارید، استایل‌های اسپرت و کژوال یلدایی، می‌توانند از انتخاب‌های بسیار مناسب و جذاب باشند. پارچه‌های چهارخانه و بری‌بری نیز در استایل‌های اسپرت و کژوال یلدایی می‌توانند، انتخاب‌های متفاوت و جذابی باشند. اگر برای استایل خود قصد دارید تا به سراغ لباس‌های زمستانی بروید، بوت‌های لگ همراه با پالتوها جزو بهترین انتخاب‌های شما هستند که می‌توانید برای رنگ‌بندی آنها به صورتی عمل کنید تا جلوه‌های یلدایی در آنها نمودار شوند به عنوان مثال، زیره سبز همراه با پالتو قرمز و یا بلعکس.

استایل کلاسیک یلدایی

در استایل‌های کلاسیک، کت و شلوارهای رسمی، کت و دامن و سرهمی‌های اورال یا جامپ سوت، به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای داشتن یک استایل کلاسیک یلدایی زیبا، می‌توانید از دامن‌های میدی یا جذب مشکی با کت‌های قرمز یا بلوزهای قرمز استفاده کنید. استایل‌های سبز و قرمز نیز که پای ثابت استایل‌های یلدایی هستند. پارچه‌های خال‌خالی نیز در استایل‌های کلاسیک، بسیار زیبا می‌شوند.

پیراهن‌های یلدایی

اگر میهمانی که برای شب یلدا، قرار است در آن شرکت کنید حالت جشن دارد و قصد دارید در آن از لباس‌های مجلسی و پیراهن‌های یلدایی استفاده کنید، بهترین انتخاب‌ها، پیراهن‌های میدی و یا دامن‌های کلوش قرمز و سبز هستند. ترند پارچه امسال، پارچه‌های مخمل، ساتن و به طور کلی پارچه‌های براق هستند که در رنگ‌های سبز زمردی و قرمز، بسیار زیبا و جذاب می‌شوند. علاوه بر پارچه‌های براق، گیپور و حریر نیز جزو ترندهای بسیار پرطرفدار هستند که در پیراهن‌های مجلسی، بسیار شیک و زیبا می شوند.

مانیکور ناخن یلدایی

برای طراحی ناخن‌ها ، شیوه‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند به ناخن‌های شما حال و هوای یلدایی ببخشد. طراحی‌های هندوانه‌ای، اناری و حتی لاک معمولی قرمز یا سبز، همگی می‌توانند در استایل‌های یلدایی استفاده شوند و همراه با استایل‌های سبز و قرمز، جلوه زیبایی به ظاهر شما ببخشند.

اکسسوری یلدایی

اکسسوری‌ها، می‌توانند گوشواره، دستبند، گیره مو، ریسه مو، تل‌های هندوانه ای و مچ‌بندهای چرمی و سنجاق سینه یا کمربند و ... باشند که در استایل‌های یلدایی، متناسب با لباس‌ها، انتخاب می‌شوند. اگر رنگ غالب در لباس‌ها، رنگ قرمز، انتخاب شده است، انتخاب رنگ سبز یا سفید برای اکسسوری‌ها، یک انتخاب هوشمندانه و شیک یلدایی است. اکسسوری‌های مرواریدی نیز ترند امسال هستند و در استایل‌های کلاسیک، بسیار زیبا و دلنشین می‌شوند. در استایل‌های زمستانی، اکسسوری‌های چرمی، بسیار پرطرفدار هستند و همراه با بوت یا کیف‌های چرمی ست چشم نواز و شیکی را به وجود می‌آورند و حال و هوای یلدایی و زمستانی شما را تکمیل می‌نمایند.
سخن آخر:
یلدا را زیبا بدارید و آن را با زیباترین و دوست داشتنی‌ترین اعضای خانواده خود سپری نمایید. یلدا نماد یک سال است، سالی پر فراز و نشیب پر از روزهای سرد که دل آدم‌ها با بودن در کنار هم گرم می‌شود. یلدا را زنده نگاه دارید تا زیبایی زمستان زنده بماند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت