بهترین تالارها و باغ تالارهای عروسی مناسب با بودجه متوسط

بهترین تالارها و باغ تالارهای عروسی مناسب با بودجه متوسط

فهرست عناوین

مراسم عروسی جزو خاطرات جدانشدنی زندگی هر فردی است و هر کس دوست دارد با هر بودجه ای، بهترین و شیکترین مراسم ها را برگزار کند. اهمیت محل برگزاری جشن عروسی بر هیچ کسی پوشیده نیست. اولین چیزی که در برنامه ریزی عروسی بعد از تعیین تاریخ حدودی مراسم به فکر عروس و داماد میرسد، تالار پذیرایی مراسم عروسی است. بخش اعظم هزینه عروسی صرف محل برگزاری و متعلقات آن میشود. از این رو منطقی است اگر بیشترین بخش تحقیق و بررسی شما را به خود اختصاص دهد.
در انتخاب محل برگزاری جشن نامزدی یا عروسی بودجه ای که شما برای مراسمتان در نظر گرفته اید حرف اول را میزند. پس از بودجه توجه به رویاهای شما و استایل عروسی شما برای مراسم تان مهم است. هر فردی برای ازدواج و مراسم نامزدی یا عروسی خود از سالها قبل از ازدواج خود رویاپردازی دارد و به آن فکر میکند. یک نفر گل آرایی در جایگاه عروس و داماد برایش جذاب است، دیگری مسیر ورود عروس و داماد به مراسم برایش حرف اول را میزند، دیگری به منوی غذایی و لوازم پذیرایی لاکچری و گران قیمت بسیار اهمیت میدهد، بعضی افراد به نورپردازی، گروه موسیقی و ...
علاوه بر همه اینها جشن عروسی شما فقط برای شما نیست و شما در جشن خود میزبان عده زیادی از افراد هستید پس باید به عواملی مانند موقعیت مکانی، وضعیت پارکینگ، وضغیت سیستم صوتی و تصویری، ظرفیت سالن، منوی غذایی و نوع سرویس دهی عوامل پذیرایی، سرویس های بهداشتی و رختکن و ... هم دقت نمایید.
دراین مقاله تالارها و باغ تالارهایی را به شما معرفی میکنیم که با وجود خدمات رسانی بسیار ارزنده، ظاهر بسیار شیک و لوکس، منوی غذایی قابل توجه و ... قیمت منصفانه و قابل قبولی را به شما ارائه میدهند.

باغ تالار عرفان

به جرات می توان گفت که باغ تالار عرفان در عین قیمت بسیار مناسب، یکی از زیباترین و لاکچری ترین تالارهای عروسی در تهران است.
از ویژگیهای خوب باغ تالار عرفان میتوان به تیم مدیریت با تجربه و کادر خدماتی بسیار خوش برخورد، حرفه ای و آموزش دیده اشاره نمود. همچنین موقعیت قرارگیری این باغ تالار عالی و به دور از ترافیک های محلی در کیلومتر 14 جاده قدیم است که بلا شک از مزیتهای پر اهمیت روزعروسی به شمار می آید.
اگر میخواهید لحظه ورود با شکوهی داشته باشید و میهمانان شما از نوع پذیرایی و دکور مراسم شما به وجد آیند باغ تالار عرفان را انتخاب کنید و خبر خوب برای مشترکین بزمینه، ورودی این باغ تالار رایگان میباشد. برای اطلاعات بیشتر به سایت تالار عرفان مراجعه نمایید.

باغ تالار ناطقی

باغ تالار گیلاس و تالار ناطقی که تحت پوشش مدیریتی با تجربه و تحصیل کرده هستند خدمات مناسبی را در ازای هزینه ای بسیار منصفانه به شما ارائه میدهند. مجموعه باغ تالارهای ناطقی دارای سه باغ اختصاصی زیبا است که برای برگزاری مراسم عروسی، نامزدی یا تولد با تعداد میهمانان کم یا زیاد مناسب است.
تنوع در ارائه خدمات آنهم به صورت حرفه ای و با تجربه ی بیست ساله، هرگونه سلیقه ای را پوشش داده و باعث جلب رضایت شده است
خبر خوب برای مشترکین بزمینه این است که باغ تالار ناطقی برای این عزیزان 50 درصد تخفیف ورودی و 100 درصد تخفیف هزینه های گل آرایی جایگاه عروس و داماد را در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر به مجموعه باغ تالارهای تشریفاتی ناطقی مراجعه نمایید.

تالار نگین طلایی

اگر میزان هزینه ای که برای محل برگزاری مراسمتان در نظر گرفته اید دچار محدودیت است حتما به تالار نگین طلایی سری بزنید. مطمئن باشید پشیمان نمی شوید. 
تالار نگین طلایی، دارای دوسالن مجزا به ظرفیت 1600 نفر با پارکینگ اختصاصی با ظرفیتی نامحدود است. از جمله امکانات و ویژگی های این تالار داشتن پله برقی درون تالار است که این تالار را در نوع خود خاص کرده است.
دیزاین تالار به گونه ای طراحی شده است که برای هر نوع مراسمی با کمی تغییرات قابل استفاده است.
کادر خدماتی خوش برخورد، منوی غذایی عالی و تیم گل آرایی حرفه ای از دیگر ویژگی های این تالار است. برای اطلاعات بیشتر به مجموعه تالارهای نگین طلایی مراجعه نمایید.

تالار سپیده

اگر دوست دارید مراسم عروسیتان برای همه میهمانان تان بسیار نزدیک و قابل دسترس باشد و علاوه بر صرف هزینه ای بسیار منصفانه خدماتی با سطح بالا و حرفه ای دریافت کنید تالار پذیرایی سپیده را انتخاب کنید. تالار سپیده با بیش از سی سال سابقه ی فعالیت در برگزاری مراسم عروسی ،تولد،ولیمه ،یادبود،همایشها و مهمانی ها با ایجاد فضایی بسیار وسیع، دلنشین و زیبا در خیابان شریعتی تهران قرار دارد. مدیریت مشتری مدار، پرسنل تحصیلکرده در زمینه های مرتبط، منوی غذایی جذاب و باکیفیت از ویژگی های تالار سپیده است.
برای اطلاعات بیشتر به تالار پذیرایی سپیده مراجعه نمایید.

باغ تالار آریا

اگر سبک مورد علاقه شما روستیک است باغ تالار آریا برای شما بهترین گزینه است. دیزاین زیبا و نچرال باغ تالار آریا شما را به یاد عروسی های روستیک و اروپایی می اندازد.
این باغ تالار در فاصله ای نزدیک به تهران با ظرفیت 400 نفر قابلیت برگزاری مراسم عروسی و نامزدی و ... را در بالاترین سطح خدمات و پذیرایی دارد. مدیریت حرفه ای، تنوع منو پذیرایی و کیفیت بالا از ویژگی های این باغ تالار است.
برای اطلاعات بیشتر به باغ تالار آریا مراجعه نمایید.

باغ تالار الماس غرب

یکی از شیک ترین و زیباترین باغ تالارهایی که در اطراف تهران وجود دارد باغ تالار الماس غرب است که در سال 1391 در شهریار شروع به کار کرد. با دو سالن بسیار زیبا با ظرفیت 450 نفر و اتاق عقد با دیزاین بسیار شیک و مدرن و معماری زیبا و بر اساس اصول مهندسی روز دنیا که هریک از آنها دارای ظرفیت 70 نفر می باشند پذیرای میهمان ها و برگزار کننده انواع جشن تولد، نامزدی، عقد و عروسی می باشد. منوی غذایی متنوع و لذیذ، انواع دسرهای مدرن و شیک با بهترین دیزاین و مطابق با بودجه های متفاوت، دکوراسیون لاکچری در سبک های مختلف و گل آرایی در بالاترین سطح دیزاین و جایگاه عروس و داماد خاص و متفاوت از ویژگی های بارز باغ تالار الماس غرب می باشد. امکان تغییر دکوراسیون و چیدمان آن بر اساس سلیقه مشتری، دسترسی آسان، پارکینگ با ظرفیت بسیار بالا، مدیریت بسیار حرفه ای و پرسنل خوش برخورد و خبره در باغ تالار الماس غرب این مجموعه را به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل نموده است. 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت