خدمات مخصوص داماد در سالن‌های پیرایش داماد

خدمات مخصوص داماد در سالن‌های پیرایش داماد

فهرست عناوین

یکی از مواردی که حین انتخاب سالن پیرایش داماد باید به آن توجه لازم را داشته باشید، خدماتی است که مختص داماد در آن مکان انجام می‌شود. هدف از انجام این خدمات بشاش‌تر شدن صورت، روشن‌تر شدن رنگ پوست، کاهش افتادگی عضلات پوست و رفع چین و چروک‌های صورت و در نهایت داشتن ظاهری جذاب در روز عروسی برای داماد است. اگر اسم هر یک از این خدمات برای شما نامفهوم است، می‌توانید در این باره از مسئول آرایشگاه سوال کنید تا به طور کامل مراحل انجام کار و هدف از انجام کار را برایتان توضیح دهد و یا می‌توانید با استفاده از این مقاله جواب سوال‌های خود را پیدا کنید. در این مقاله به خدماتی که برای دامادها انجام می‌شوند، هدف از انجام این خدمات و سوال‌های پرتکرار در این زمینه اشاره شده است.

گریم

اولین نکته‌ای که دامادها با شنیدن گریم به ذهن‌شان می‌آید، آرایش صورت مردان با مواد آرایشی مانند پودر مالیدن به صورت و برداشتن ابرو است. البته می‌توان گفت دلیل به اشتباه افتادن داماد‌ها وجود افراد سودجو در این زمینه است که به جای کار تخصصی گریم،‌ بیشتر کار آرایش را انجام می‌دهند. هدف از انجام گریم برطرف کردن ایرادات و نکته‌های منفی بر روی صورت است. از جمله موارد گریم می‌توان به تیره کردن خط رویش مو، تیره کردن گیج‌گاه، روشن کردن فرورفتگی‌ها، تیره کردن گونه‌ها و ... اشاره کرد. با انجام گریم، نکات منفی صورت برطرف می‌شود یا کمتر به چشم می‌آید. همچنین با استفاده از گریم می‌توان رنگ صورت را روشن‌تر و تیره‌تر از حالت معمولی خود کرد.

پوست و ماساژ

استفاده از خدمات پوست و ماساژ فقط برای مراسم عروسی نیست و می‌توان به صورت ماهیانه و هفتگی از این خدمات استفاده کرد. اثرات استفاده مداوم از خدمات ماساژ عبارت‌اند از: ایجاد طراوت و زیبایی برای پوست، کمک به رفع مشکلات بدخوابی، کاهش استرس و تنش روزانه، جلوگیری از پیرشدن پوست و ... . کاری که به صورت اختصاصی برای روز عروسی انجام می‌شود، پاکسازی سطح پوست است. پاک‌سازی سطحی به این منظور انجام می‌شود که پوست داماد تحریک نشود. در پاک‌سازی پوست، ابتدا صورت با استفاده از لوسیون‌های خاصی شسته می‌شود،  سپس با مالیدن بر روی سطح پوست، سلول‌های مرده از سطح پوست جدا می‌شوند و سپس ماسک‌های خاصی بر روی صورت گذاشته می‌شود که باعث تسکین و آرامش پوست، کاهش افتادگی و روشن‌تر شدن آن می‌‌شود.

اصلاح مو

یکی از راه‌های انتخاب مدل مو برای روز عروسی استفاده از ژورنال‌ها و مدل‌های موجود در آن است. باید توجه داشته باشیم که صورت هر انسانی ویژگی‌های مختص خود را دارد، به همین دلیل انتخاب مدل اصلاح مو از ژورنال و استفاده از آن برای عروسی کار درستی به نظر نمی‌رسد. از ژورنال‌هایی که در زمینه اصلاح موی مردان تهیه شده‌اند صرفا می‌توان ایده گرفت و بعد از آن باید با آرایشگری که تخصص بالایی در زمینه اصلاح موی مردان برای عروسی دارد مشورت کرد و سپس مدل موی روز مراسم عروسی را انتخاب کرد به همین دلیل دقت در انتخاب آرایشگر بسیار مهم است.

بعد از دانستن این نکات زمان آن می رسد که به سراغ بهترین های پیرایش داماد بروید تا برای جشن عروسی با بهترین ظاهرتان در بین مهمانان حاضر شوید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت