10 آهنگ مناسب کلیپ عقد محضری

10 آهنگ مناسب کلیپ عقد محضری

فهرست عناوین

آهنگ یکی از فاکتورهای مهم در ساخت یک کلیپ عقد محضری، فرمالیته، کلیپ عروسی یا هر کلیپ دیگر است. آهنگ باید به ساختار و مفهوم کلی فیلم بیاید، با آن سنخیت داشته باشد و به زیباتر شدن آن کمک کند. ممکن است شما بخواهید برای مراسم عقد محضری خود یک کلیپ زیبا درست کنید یا تهیه آن را به آتلیه عکاسی و فیلم بردار خود بسپارید. در هر صورت انتخاب آهنگ مناسب برای آن بسیار مهم خواهد بود. در میان صدها آهنگ مناسب می توانید آهنگ مورد نظرتان را انتخاب کرده و از آتلیه عکاسی بخواهید از آن ها برای ساخت کلیپ استفاده کند.

در انتخاب آهنگ مناسب کلیپ عقد و عروسی به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که در مقدمه هم به آن اشاره شد، مهم ترین مساله در انتخاب آهنگ مناسب کلیپ فرمالیته، عقد محضری و عروسی تناسب محتوای آهنگ با ساختار آن است. برای مثال آهنگ هایی که محتوای آن درباره غم و جذایی است حتی اگر ملودی شادی نیز داشته باشند، برای کلیپ شاد انتخاب مناسبی نیستند.
همچنین شما می توانید هم از آهنگ های نوستالژیک و قدیمی و هم از آهنگ های ترند روز برای ساخت کلیپ خود استفاده کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که برخی از آهنگ های روز با وجود طرفداران زیاد مفهوم مناسبی ندارند و بهتر است به هیچ وجه سراغ آن ها نروید.
شما همچنین می توانید از یک آهنگ مورد علاقه هر دویتان استفاده کنید. آهنگی که با آن خاطره دارید و می خواهید برای همیشه در کلیپ روز عقد و عروسی شما ثبت شود. اگر خودتان می خواهید دست به کار ساخت کلیپ عقد محضری خود شوید، ابتدا چند آهنگ مختلف و پیشنهادی را بشنوید و از بین آن ها آهنگ های مورد علاقه و مورد نظرتان را گلچین کنید.
همچنین در انتخاب آهنگ به تم کلیپ نیز توجه کنید. اگر می خواهید از یک تم کلاسیک یا تم اسپرت استفاده کنید، آهنگ انتخابی نیز باید با آن تناسب داشته باشد.

آهنگ های پیشنهادی برای ساخت کلیپ عقد محضری

انتخاب آهنگ برای ساخت کلیپ عقد و عروسی تا حد بسیار زیادی به سلیقه شما بستگی دارد، اما لیست زیر می تواند به شما در این انتخاب کمک کند.

آهنگ باب دلمی از محسن چاوشی

یک آهنگ با ریتم ملایم و آرام که می تواند فضای کلیپ شما را عاشقانه تر و زیباتر کند. بخشی از متن این آهنگ به صورت زیر است:
باب دلمی بس که تورو خوب کشیدن. چشمای تو تهرانو به آشوب کشیدن
باب دلمی بس که دل انگیزه نگاهت. خطاطی ابروتو چه مطلوب کشیدن
دور من و موهای تو نیزار کشیدن. نای من و موهای تو بر دار کشیدن
هم موی من هم قد بالای تو رعنا. همسایه و همزاد سپیدار کشیدن
از دست تو توسینه من هل هله برپاست. انگار درختی رو پر از سار کشیدن

آهنگ شب جشن عقد از سیاوش میثمی

یک آهنگ شاد و کاملا مناسب برای کلیپ عقد محضری آهنگ جشن عقد از سیاوش میثمی است. این آهنگ را می توان در ابتدای کلیپ یا بعد از بله گفتن عروس اجرا کرد. بخشی از متن آهنگ به صورت زیر است:
شب شبه جشن و عقده شب شور و حاله
دل تو دله عروس نیست امشب شب وصاله
دوماد در انتظاره عروس زود بگو آره
گفتن آره ی تو تولدیست دوباره

آهنگ من و تو از گرشا رضایی

این آهنگ که در سال 1397 منتشر شد یکی از عاشقانه ترین آهنگ های گرشا رضایی است که در مدت کوتاهی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این آهنگ درباره عشق بین دو نفر است و عاشق در طول شعر به معشوق خود می گوید که بدون او نمی تواند زندگی کند. بخش هایی از متن آهنگ به صورت زیر است:
من و تو به غیر هم هیشکیو نداریم
من و تو بدون هم دووم نمیاریم
من و تو بدون هم می میریم
ما دو تا بدون هم می میریم

آهنگ شروع ناگهان از علیرضا قربانی

اگر دوست دارید کلیپ عقدتان سبکی کلاسیک و زیبا داشته باشد، می توانید در ابتدای آن از آهنگ علیرضا قربانی به نام شروع ناگهان استفاده کنید. این آهنگ نیز ریتمی ملایم دارد و می تواند کلیپ شما را خاص و زیبا کند. بخش هایی از متن آن به صورت زیر است:
بی سرو سامان تو شد شانه سرخورده من
رنگ بزن بر لب این خنده دلمرده من
ساکت تنهایی من حرف بزن با دل من
شور تماشایی من شعر بخوان با لب من
بغض منی آه منی حسرت دلخواه منی
دوری و دلتنگ توام زخمی و همراه منی

آهنگ خنده هاتو قربون از آرون افشار

یک آهنگ بسیار زیبا و عاشقانه برای ساخت کلیپ عقد و عروسی آهنگ خنده هاتو قربون آرون افشار است. این آهنگ در مدت کوتاهی بین جوانان محبوب شد و به یک ملودی ماندگار تبدیل شد. بخشی از متن آهنگ در ادامه آورده شده است:
عشق هر دقیقه یه حرف تازه داره- بارونیه که تو تابستون می باره
قنشگیارو یه جا، به یاد دل میاره
من آرزوم بود سروسامون بگیرم، تو اومدی تا باهات آروم بگیرم

آهنگ دنیام از حمید هیراد

حمید هیراد یکی از خوانندگان محبوب ایرانی است که آهنگ های بسیار زیبایی تا کنون منتشر کرده است. آهنگ دنیام یک اهنگ زیبا و عاشقانه از این خواننده است که می توانید برای روز مراسم عقد و عروسی خود و ساخت کلیپ از آن استفاده کنید. بخشی از متن آهنگ به صورت زیر است:
بمون کنارم که دلم از من هر لحظه تورو میخاد
من انقد عاشق توام قبل از تورو یادم نمیاد
آروم جونم، خانوم خونم ماه قلبم چه خوبه اومدی و پیدا شدی تو راه قلبم
دنیامو دست تو دادم به موقع رسیدی به دادم، دیگه بهتر از این نمیشه دل به تو دادن

آهنگ حضرت یار از 25 باند

یک انتخاب خاص و زیبا که هم با سبک کلاسیک و هم اسپرت کلیپ عقد و عروسی تناسب دارد، آهنگ حضرت یار از 25 باند است. این آهنگ یکی از آهنگ های محبوب 25 باند است که در میان عشاق بسیار مورد توجه قرار گرفت. این آهنگ می تواند حرف دل بسیاری از عاشقان باشد. بخشی از متن آهنگ به صورت زیر است:
حضرت یار من، عشق زیبای من
بی تو آرام ندارد دل بی تاب من
تو تمنای من همه فریاد من
در دو چشمت اسیرم گل جذاب من

آهنگ تویی انتخابم از بهنام بانی

احتمالا شما نیز حداقل یک بار این آهنگ شاد و زیبا را از بهنام بانی شنیده باشید. این آهنگ می تواند برای یک کلیپ با تم اسپرت عالی باشد. ریتم آن شاد است و می توانید در هر بخش از کلیپ از آن استفاده کنید. بخش هایی از متن آهنگ در ادامه آورده شده است:
یه جوری جورم با دلت دیگه من و تو نداره
همش هواتو می کنه دلی که بی قراره
بخند عزیزم تو فقط اخه زندگی یه باره

آهنگ دلبر ناب از ناصر زینعلی

یکی از آهنگ های پرطرفداری که توانسته بارها و بارها توسط کاربران مختلف تهیه و به یکی از آهنگ های پرطرفدار این خواننده تبدیل شود، آهنگ دلبر ناب از ناصر زینلی است. این آهنگ نیز می تواند برای کلیپ های اسپرت و گاهی کلاسیک یک انتخاب عالی باشد. بخشی از متن آهنگ به صورت زیر است:
بس که جذابی منو دیوونه می کنی
رو چه حسابی بازی می کنی با من اینجوری بیخودی
همینجوری بمون نزار تغییرت بدن این آدمای بد
تو چش نباش اصلا، این حسودا آدمو چشم میزنن حتما

آهنگ قرمز از گرشا رضایی

آهنگ بسیار پرطرفدار و عاشقانه دیگر برای استفاده در کلیپ عقد و عروسی آهنگ قرمز گرشا رضایی است. این آهنگ متنی بسیار عاشقانه و ملودی زیبایی دارد که در هر کلیپ عقد و عروسی می توان از آن استفاده کرد. بخشی از متن آهنگ در ادامه آورده شده است:
یه جای خوشگل قرمز توی سینمه که جاته
خودمونی به تو میگم، دل دیوونه فداته
من یه معشوقه می خواستم، مث تو پیدا نکردم
خودمونی به تو میگم، میشه دورتون بگردم
حالا مگه این عاشقی ول می کنه

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت