سلبریتی هایی که در سال 1400 ازدواج کردند

سلبریتی هایی که در سال 1400 ازدواج کردند

فهرست عناوین

خبر ازدواج سلبریتی ها به خصوص اگر سلبریتی های مورد علاقه شما باشند، می تواند از اخبار جذابی باشد که به دنبال آن هستید. اگر هنوز از سلبریتی هایی که در سال 1400 ازدواج کرده اند اطلاعی ندارید، ما در این مقاله شما را با آن ها و بیوگرافیشان آشنا خواهیم کرد.

ازدواج ساره بیات و علیرضا افکاری

از سلبریتی هایی که در سال 1400 ازدواج کردند، می توان به ساره بیات و علیرضا افکاری اشاره کرد. ساره بیات یکی از سلبریتی ها و بازیگران ایرانی است که چند سالی است به یکی از سوپراستارهای ایرانی تبدیل شده است. ساره متولد سال 1358 است و در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمده است. خواهر ساره بیات به نام شروین بیات نیز همسر رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف ایرانی است. او در سال 1380 وارد حرفه تئاتر شد و تا کنون در فیلم های سینمایی و سریال های خانگی بسیاری ایفای نقش داشته است. او تا کنون جوایز مختلفی از جمله خرس نقره ای بهترین بازیگر جشنواره فیلم برلین، بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ را از آن خود کرده است.
همسر او علی رضا افکاری متولد 1356 در شهر اصفهان، آهنگساز و تنظیم کننده است. او تا کنون با خوانندگان مشهوری مانند علی زند وکیلی، احسان خواجه امیری، سینا سرلک و غیره همکاری داشته است. او تا کنون توانسته 4 بار تندیس طلایی بهترین آهنگساز را از جشنواره موسیقی دریافت کند.

ازدواج متین ستوده و علی زندی

از دیگر سلبریتی هایی که در سال 1400 ازدواج کرده اند، متین ستوده و علی زندی هر دو از بازیگران صدا و سیما است. خبر ازدواج این زوج هنرمند توسط متین ستوده با انتشار عکس هایی در صفحه اینستاگرام او منتشر شد. آشنایی این زوج به تئاتر و چند سال پیش باز می گردد.
متین ستوده متولد 1364 بوده و در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. فعالیت هنری او به دوران کودکی بازمی گردد. پدر متین در عرصه هنر به عنوان فیلم بردار فعالیت داشته و در کودکی متین توسط پدرش وارد عرصه بازیگری شده است. از جمله شناخته شده ترین نقش های او می توان به بازی در سریال پر مخاطب لیسانسه ها اشاره کرد.
همسر او علی زندی نیز از دیگر بازیگران ایرانی است که فعالیت کم تری نسبت به همسر خود در عرصه بازیگری دارد. او تا کنون در سریال هایی مانند آرام می گیریم و آخرین بازی ایفای نقش کرده است. علی زندی دارای یک رستوران شیک به نام تهران- پاریس است که پاتوق بسیاری از بازیگران و سلبریتی ها نیز می باشد.

نوید محمد زاده و فرشته حسینی

از سلبریتی هایی که در سال 1400 ازدواج کردند و خبر ازدواج آن ها حواشی زیادی به دنبال داشت، نوید محمد زاده و فرشته حسینی است. قبل از خبر ازدواج این زوج، آن ها با پوشیدن لباس های مشابه و ست نظر روزنامه نگاران و مخاطبان را به خود جلب کردند. چندی بعد یک کلیپ دو نفره سوار بر یک قایق از آن ها منتشر شد. سرانجام نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک حلقه و تگ کردن فرشته حسینی به طور رسمی خبر ازدواج خود را اعلام کرد.
این دو بازیگر در سریال خانگی قورباغه با یکدیگر همبازی شده اند و به گفته بسیاری آشنا شدن این دو بازیگر و رابطه عاطفی بین آن ها نیز از همین دوران آغاز شده است. فرشته حسینی اصالتی افغان دارد و متولد سال 1376 است. او در خانواده ای پر جمعیت متولد شده و 6 خواهر و برادر دارد. او فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سال 1394 در فیلم من یک بازیگر شادم جلوی دوربین رفت. او برای بازی در فیلم رفتن توانست جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره بین المللی فیلم مراکش دریافت کند.
نوید محمد زاده در حال حاضر یکی از گران قیمت ترین بازیگران ایرانی و متولد سال 1365 است. محمد زاده نیز خانواده ای پرجمعیت داشته و فرزند آخر و دوازدهم خانواده است. تا 2 سالگی در تهران زندگی کرده اند و از آن به بعد تا دوران راهنمایی همراه با خانواده در ایلام ساکن شدند.
از 17 سالگی وارد کلاس های بازیگری شد و در 21 سالگی در فیلمی به نام ابرها به عنوان نقش مکمل مرد جلوی دوربین رفت. او تا کنون موفق به کسب جوایز مختلفی مانند سیمرغ بلورین و تندیس زرین از جشنواره فیلم فجر، جشنواره دنیای تصویر و غیره شده است.

پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

نام دیگری که در لیست سلبریتی هایی که در سال 1400 ازدواج کردند قرار می گیرد، پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی است. ازدواجی که خبر آن نیز حواشی بسیاری به دنبال داشت. پیمان قاسم خانی متولد سال 1344، بازیگر، نویسنده و کارگردان است. او سابقه یک ازدواج ناموفق با بازیگر زیبای سینما و تلویزیون را داشته و ثمره ازدواج آن ها یک دختر است. او در سال 1377 توانست جایزه بهترین فیلم نامه را از خانه سینما دریافت کند. همچنین فیلم نامه فیلم مارمولک توانست جایزه بهترین فیلم نامه جشنواره سیمرغ را نیز از آن خود کند.
میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی متولد سال 1368 و دارای مدرک ارشد روانشناسی بالینی است. او در دوره های هنری بسیاری شامل فیلم سازی، فیلم نامه نویسی، تصویر برداری و غیره شرکت کرده است اما در حال حاضر به عنوان روانشناسی بالینی کودک و نوجوان فعالیت می کند.

نیلوفر پارسا و مهدی حسینی

از دیگر سلبریتی هایی که در سال 1400 ازدواج کردند، می توان به نیلوفر پارسا و مهدی حسینی اشاره کرد. البته خبر ازدواج این زوج جوان در دی ماه سال 1399 شنیده شد اما حواشی آن تا سال 1400 نیز ادامه پیدا کرد.
نیلوفر پارسا متولد سال 1369 در تهران بوده و فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده است. اولین بازی او مقابل دوربین به سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد برمی گردد و بعد از آن با بازی در نقش بیتا در سریال آوای باران به شهرت رسید.
مهدی حسینی دستیار کارگردان، بازیگر و آهنگساز سینما است که در سریال هایی مانند پریا و خوش رکاب فعالیت داشته است. از کارهایی حرفه ای و شناخته شده این هنرمند می توان به دستیاری کارگران فیلم چ و آهنگسازی فیلم مقیمان ناکجا اشاره کرد.

ازدواج فرشاد احمدزاه

از دیگر اخبار پرحاشیه و سلبریتی هایی که در سال 1400 ازدواج کردند باید به فرشاد احمدزاده بازیکن 29 ساله پرسپولیس اشاره کرد. این بازیکن اصالتا اهل ارومیه بوده و از 12 سالگی فوتبال را اغاز کرده است. او فعالیت حرفه ای خود را با بازی در تیم هایی مانند مقاومت ارومیه، صنام و داماش گیلان آغاز کرد. زمانی که تنها 19 سال سن داشت پا به دسته یک گذاشت و برای تیم پارسه بازی کرد.
او در تیم صنام خوش درخشید و بازی های حرفه ای او باعث شد یحیی گل محمدی او به عنوان سهمیه زیر 23 سال به پرسپولیس دعوت کند. او در رقابت های جام حذفی در سال 1392 مقابل تیم ملوان بندر انزلی از دقیقه 92 وارد زمین شد. طی فعالیت های حرفه ای او علاوه بر پرسپولیس برای خدمت سربازی در تیم تراکتورسازی نیز بازی کرده است. قبل از خبر ازدواج این بازیکن حواشی بسیاری درباره رابطه این بازیکن با ترلان پروانه هنرپیشه صدا و سیمای ایران پخش شد، اما این حواشی تنها چند ماه ادامه پیدا کرد و سپس سر و صدای آن به آرامی خاموش شد.
در تاریخ 14 مرداد ماه 1400 این بازیکن با انتشار عکس هایی از مراسم عروسی شیک و لاکچری خود اعلام کرد که رسما ازدواج کرده است. این خبر برای بسیاری از طرفداران او که به طور مداوم اخبار مربوط به او را دنبال می کردند، کمی عجیب بود.

ازدواج سحر دولت شاهی و همایون شجریان

یکی از اخبار داغ درمورد سلبریتی هایی که در سال 1400 ازدواج کردند، خبر ازدواج سحر دولت شاهی و همایون شجریان است. این خبر هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما تصاویر منتشر شده و عکس های دو نفره این دو سلبریتی باعث شده این خبر تا حد بسیار زیادی واقعی و درست به نظر برسد. سحر دولت شاهی بازیگر پرکار سینما همسر اول رامبد جوان است که چند سالی است از او جدا شده است. همایون شجریان نیز از ازدواج اول خود یک دختر نوجوان دارد.
حواشی ازدواج این دو سلبریتی به تابستان سال 96 برمی گردد. زمانی که در نمایشی به نام " کنسرت نمایش سی" سحر دولت شاهی و همایون شجریان با یکدیگر وارد سالن شدند. حاشهی بعدی مربوط به مراسم خاکسپاری استاد بزرگ آواز ایران بود. جایی که سحر دولت شاهی برای ورود و خروج به مراسم سوار بر ماشین شخصی همایون شجریان شد.
در پاییز همان سال خبر ازدواج این دو سلبریتی فضای مجازی را پر کرد. نکته قابل توجه واکنش این دو به خبر ازدواج بود، به طوری که هیچ گاه نه آن را تایید و نه رد کردند. در اوایل سال 1400 سحردولت شاهی با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرام و نوشتن متن "در همه لوح ضمیرم هیچ نقشی جز تو نیست" حواشی را پر رنگ تر کرد، زیرا این جمله بخشی از آهنگی است که شجریان به تازگی برای یک سریال خانگی خوانده بود.
 این حواشی در سال 1400 تقریبا به یقین تبدیل شد. زمانی که تصاویری از سحر دولت شاهی، همایون شجریان و دختر او در اقلیم کردستان منتشر شده است که در آن سحر دولت شاهی در دست چپ خود یک حلقه نیز دارد. عکس های مختلفی از این سفر 3 نفره در فضای مجازی پخش شده است، با این وجود هنوز هیچ کدام از این دو سلبریتی صحبتی از ازدواج خود نکرده اند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت