ترندهای لباس عروس 2021 چیست؟ (به همراه 45 عکس لباس عروس)

ترندهای لباس عروس 2021 چیست؟ (به همراه 45 عکس لباس عروس)

فهرست عناوین

همه ما دوست داریم لباس هایی که می پوشیم به روز، شیک و خاص باشد. به خصوص اگر به دنبال خاص ترین لباس در بهترین روز زندگی خود یعنی لباس عروس باشیم. برای آن که بتوانید انتخابی شیک و زیبا داشته باشید، بهتر است با ترندهای لباس عروس 2021 آشنا شوید تا شما نیز لباس مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید. پس با ما همراه شوید.

ترندهای لباس عروس 2021 چیست؟

در ادامه به جدیدترین مدل های لباس عروس و ترندهای آن در سال 2021 آشنا خواهیم شد تا اگر شما نیز به دنبال یک لباس عروس خاص و زیبا هستید از این مدل ها ایده بگیرید. برای انتخابی هوشمندانه حتما تست انتخاب لباس عروس را انجام دهید.

لباس عروس با آستین های خاص

یکی از ترندهای لباس عروس 2021 که اتفاقا طرفداران بسیار زیادی نیز دارد، لباس های عروس با آستین های خاص و متفاوت است. آستین های پفکی کوتاه و بلند از جمله این آستین ها است که ظاهری خاص و شیک به لباس شما می دهد. اگر عروسی با قد متوسط رو به بالا هستید، این لباس ها می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

لباس عروس کوتاه

شاید تا چند سال پیش تصور این که یک عروس در روز مراسم خود پیراهن کوتاه بپوشد بسیار سخت و دور از ذهن بود! اما چند سالی است این طرز فکرها جای خود را به ایده های جدید می دهد، به طوری که یکی از ترندهای لباس عروس 2021 لباس عروس کوتاه است. برای این مدل دو طرح کلی وجود دارد. یکی آن که دامن شما ساده و کوتاه باشد و یا آن که در کنار دامن کوتاه شما از پارچه حریر بلند نیز استفاده کنید. انتخاب هر کدام از این مدل ها به سلیقه شما بستگی دارد.

لباس عروس با دامن کات A

شاید اولین چیزی که از دامن عروس به ذهن همه ما خطور کند، دامن پف دار است. اما در ترند لباس عروس 2021 دامن های پف دار جای خود را به دامن های بلند و چین دار داده اند. این دامن ها بسیار شیک و زیبا بوده و قد شما را بلندتر از چیزی که هست نشان می دهد. اگر به سبک های کلاسیک علاقه مند هستید، می توانید یکی از این مدل ها را نیز امتحان کنید.

لباس عروس ساده

در ترند لباس عروس 2021 و در بسیاری از برندهای مطرح سادگی بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کند. لباس های عروس با پارچه های ساتن درجه یک اما بسیار شیک و ساده. اگر شما به سبک های مینیمال علاقه مند هستید، این سبک از لباس عروس نیز می تواند برای شما مناسب باشد.

لباس عروس پشت باز

یکی از مدل های زیبای لباس عروس که سال ها است در اروپا طرفداران زیادی داشته و امسال نیز به یکی از ترندهای لباس عروس 2021 تبدیل شده است، لباس عروس پشت باز است. لباس عروس تا گودی کمر باز است و معمولا طرحی ساده دارد.

سرهمی یا کت و شلوار

اگر دوست دارید در روز عروسی خود لباسی خاص و متفاوت داشته باشید، می توانید این مدل از ترند لباس عروس 2021 را انتخاب کنید. کافی است سری به برندهای مطرح طراحی و دوخت لباس بزنید تا با مدل های مختلف سرهمی و یا کت و شلوار عروس مواجه شوید. این لباس برای خانم های قد بلند و کسانی که علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن ندارند بسیار مناسب است.

لباس عروس با پاپیون های بزرگ

از دیگر ایده های زیبا که طراحان لباس در سال 2021 به کار گرفته اند، استفاده از پایپون های بزرگ روی لباس است. این پاپیون می تواند روی آستین، یقه یا کمر باشد. اما در هر صورت زیبایی خاصی به لباس عروس خواهد داد.

لباس عروس مروارید دار

یکی دیگر از طرح ها و مدل های لباس عروس که هیچ گاه قدیمی و کهنه نمی شود، لباس عروس با پارچه مروارید دار است. این لباس امسال نیز جز ترندهای لباس عروس 2021 شمرده شده که علاوه بر زیبایی باعث می شود لباس عروس شما در میان جمع بدرخشد.

لباس عروس با دنباله ماهی

از دیگر ترندهای پر طرفدار لباس عروس به خصوص در برندهای مطرح لباس عروس همراه با دنباله ماهی است. در این مدل بر خلاف دامن های پف دار، دامن تنگ بوده و در انتها دنباله خواهد داشت. ترکیب این مدل دامن با لباس عروس پشت باز می تواند یک لباس شیک و رویایی برای شما داشته باشد.

تورهای بلندی که به سرشانه و یا تاج متصل است

اگر به دنبال یک لباس عروس بسیار شیک هستید که بسیاری از عروس ها در خانواده های سلطنتی آن را انتخاب کرده اند، لباس عروس با تورهای بلند انتخاب کنید. این مدل از ترند لباس عروس 2021 دارای تورهای بلندی است که متناسب با مدل لباس به تاج و یا سرشانه وصل می شود. میزان بلندی تور نیز در لباس های مختلف متفاوت است.

لباس عروس با یقه قایقی

اگر سرشانه هایتان زیبا و خوش فرم است، پوشیدن یک لباس عروس با یقه قایقی می تواند این زیبایی را به نمایش بگذارد. یکی دیگر از ترندهای پرطرفدار لباس عروس در سال 2021 لباس هایی با یقه قایقی است که برای خانم هایی که گردن بلندی دارند بسیار مناسب خواهد بود.

لباس عروس با پارچه گیپور

بدون شک یکی از کلاسیک ترین مدل ها برای لباس عروس، لباس با پارچه گیپور است که هیچ گاه از مد نمی افتد. مدل های مختلفی برای لباس عروس با پارچه گیپور وجود دارد، به خصوص مدل هایی که آستین حریر نازک همراه با سنگدوزی هایی مشابه به پارچه گیپور است.

لباس عروس با یقه خشتی یا چهارگوش

شاید یک لباس عروس با یقه خشتی در نگاه اول کمی برایتان عجیب باشد، اما جالب است بدانید این یقه در سال 2021 به یکی از ترندهای پرطرفدار در لباس عروس تبدیل شده است. این یقه بیشتر مناسب لباس های ساده با پف کم است و عروس هایی که دنبال لباس عروس خاص و متفاوت هستند می توانند آن را انتخاب کنند.

لباس عروس یا دامن های چند طبقه یا چین های آبشاری

این ترند نه تنها در لباس عروس بلکه در لباس های مجلسی سال 2021 نیز جایگاه مناسبی پیدا کرده است. پارچه این لباس ها نباید از پارچه های ضخیم انتخاب شود تا چین و طبقه لباس ها به زیبایی روی یکدیگر قرار گیرد.

لباس عروس همراه با شنل

انتخاب لباس عروس همراه با شنل بلند می تواند زیبایی لباس شما را دو چندان کند. استفاده از لباس های عروس همراه با شنل هیچ گاه قدیمی نمی شود و این مدل در ترندهای سال 2021 برای لباس عروس نیز جایگاه ویژه خود را دارد. 

لباس عروس با دامن هایی خاص

کافی است سری به کالکشن های لباس عروس در سال 2021 برندهای مطرح بزنید تا با مدل هایی جدید از دامن ها مواجه شوید که در هیچ دسته و گروهی از دامن ها قرار نمی گیرند! دامن های دو تکه، دامن هایی که تا زانو تنگ هستند اما بعد از آن پف دار و یا چین دار می شوند. دامن هایی که تا روی زمین یک پف ساده و معمولی دارند اما در انتهای دامن طرح های مختلفی به خود می گیرند. این دامن ها شاید مورد پسند هر سلیقه ای نباشد اما اگر شما بتوانید یک لباس مناسب با استایل خود انتخاب کنید، در روز عروسیتان زیباتر از همیشه خواهید درخشید.

لباس عروس با یقه هفت بلند

از دیگر ترندهای لباس عروس 2021 که بیشتر در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد، لباس عروس با یقه هفت بلند است. شاید این مدل از یقه از نظر شما زیاده روی باشد اما انتخاب آن با یک طرح شیک و جسورانه می تواند زیبایی شما در بهترین روز عروسیتان را به خوبی به نمایش بگذارد. همچنین این یقه را می توان با مدل های خاصی از آستین ترکیب کرده تا خاص بودن و زیبا بودن لباس بیش از پیش به چشم بیاید.

لباس عروس با پارچه های گران قیمت

اگر دوست دارید همه چیز در روز عروسی شما به شکلی لاکچری و خاص برگزار شود، می توانید با الهام از عروس های لبنانی و عرب، لباس هایی را انتخاب کنید که از پارچه های گران قیمت و زیبا دوخته شده اند. این پارچه ها معمولا کمی سنگین بوده و به خوبی شکل و فرم هر مدلی را به خود می گیرند. این پارچه ها نیز یکی از مدل های پرطرفدار در ترند لباس عروس 2021 به شمار می رود.

لباس های عروس پوشیده

شاید تا چند سال پیش لباس های عروس پوشیده زیبا را به سختی می توانستید در مزون ها پیدا کنید و یا مجبور بودید لباس های باز را به شکلی بپوشانید، اما چند سالی است که لباس های پوشیده نیز جایگاه خود را در مزون ها و برندهای مطرح لباس های مجلسی و لباس عروس پیدا کرده اند. یکی از ترندهای لباس عروس 2021 لباس های عروس پوشیده و تقریبا ساده است که طرفداران زیادی در کشورهای مسلمان نشین دارد.

لباس عروس با پارچه توری

از دیگر سبک های کلاسیک در ترند لباس عروس 2021، لباس عروس با پارچه توری است که دختر خانم های بسیاری به انتخاب آن ها علاقه مند هستند. لباس های عروس با پارچه توری سبک، طرح ها و مدل های بسیار متنوعی دارد و برای فرمالیته انتخابی عالی است. شما می توانید متناسب با استایل و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید و مانند گلبرگی بر نسیم حرکت کنید.

لباس عروس رنگی

برخلاف سال های قبل که لباس عروس تنها به رنگ سفید محدود می شد، چند سالی است که لباس های عروس رنگی جای خود را در کالکشن های مطرح لباس عروس باز کرده است. از جمله ترندهای لباس عروس 2021 می توان به لباس عروس هایی به رنگ آبی، قرمز، گلبهی و یا حتی طوسی اشاره کرد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت