مدل های مختلف لباس مجلسی و لباس نامزدی پوشیده به همراه 40 مدل پیشنهادی

مدل های مختلف لباس مجلسی و لباس نامزدی پوشیده به همراه 40 مدل پیشنهادی

فهرست عناوین

بسیاری از خانم ها دوست دارند لباس مجلسی و یا لباس نامزدی آن ها پوشیده باشد، اما پوشیده بودن این لباس ها به معنای قدیمی بودن و یا به روز نبودن ان ها نیست. اگر شما کمی سلیقه به خرج دهید، می توانید لباس مجلسی پوشیده بسیار زیبایی انتخاب کنید که مناسب باشد. در این مقاله مدل های مختلف لباس نامزدی پوشیده را با شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانید انتخاب لباسی عالی داشته باشید. 

  ایده ها و مدل های مختلف لباس نامزدی پوشیده 

برای آن که لباس مجلسی و یا نامزدی شما پوشیده باشد، می توانید از ایده ها و مدل های مختلفی استفاده کنید. این ایده ها همگی به روز و زیبا بوده و شما می توانید هم لباسی پوشیده داشته باشید و هم استایل شیک و منحصر به فرد خود را داشته باشید.

لباس سفید نامزدی (پوشیده)

اگر برای مراسم نامزدی خود رنگ سفید می پوشید، می توانید استایلی شیک و یونیک با لباسی پوشیده داشته باشید. در ادامه این ایده ها را ببینید و از بهترین مزونهای لباس مجلسی برای سفارش آنها بهره بگیرید.

استفاده از شنل

یکی از ایده ها و مدل های زیبای لباس نامزدی پوشیده، استفاده از مدل های مختلف شنل است. امروزه شنل به یکی زا پوشیدنی های بسیار محبوب در صنعت مد و زیبایی به کار می رود. در صورتی که شما دوست دارید، لباس نامزدی پوشیده داشته باشید، می توانید از ایده های شنل استفاده کرده و قسمت بالای لباس تا کمر و یا حتی پایین تر را بپوشانید. بسیاری از مدل های مختلف شنل دارای کلاه هم هستند و شما می توانید علاوه قسمت های بالا تنه موهای خود را نیز به خوبی بپوشانید.

  لباس های دو تکه 

لباس های دو تکه از دیگر ایده های زیبا برای انتخاب لباس مجلسی پوشیده است. منظور از لباس دو تکه کت و دامن، کت و سرافون و یا پیراهن های دو تکه ای هستند که دو بخش آن ها یا به هم وصل شده یا جداگانه روی هم پوشیده می شود. از محبوب ترین این مدل لباس های پوشیده می توان به لباس هایی اشاره کرد که قسمت بالا تنه آن ها گیپور و یا طرح دار بوده و قسمت دامن آن ها ساده است.

کت و شلوار

اگر دوست دارید لباس مجلسی شما کاملا پوشیده باشد، پوشیدن مدل های مختلف کت و شلوار زنانه مجلسی می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما به شمار رود. امروزه کت و شلوارهای زنانه در صنعت مد و فشن در مدل های مختلفی طراحی شده و بسیاری از عروس خانم ها آن ها را برای روز عقد و نامزدی خود انتخاب می کنند.

لباس مجلسی با دامن های چند تکه

ایده ی دیگری که می تواند لباس نامزدی پوشیده شما را شیک و زیبا کند، استفاده از دامن های چند تکه است. برای طراحی این لباس همانند شکل زیر شما روی یک پیراهن جذب و نسبتا تنگ، چند تکه جداگانه اضافه کرده تا دامن شما حالت دنباله دار و زیبایی پیدا کند.

  آستین کلوش  

بدون شک یک لباس نامزدی پوشیده دارای آستین است تا دستان دختر خانم را نیز به خوبی بپوشاند. اما انتخاب یک آستین مناسب برای لباس که زیبایی آن را حفظ کند، بسیار مهم است. امروزه بسیاری از طراحان لباس آستین لباس های مجلسی پوشیده را کلوش انتخاب می کنند تا علاوه بر زیبایی، کاملا پوشیده نیز باشد.

  آستین پفکی و گشاد 

اگر دوست دارید لباس نامزدی پوشیده شما کاملا به روز و فشن باشد، می توانید لباس هایی را انتخاب کنید که آستین های آن ها پفکی و گشاد است. این آستین ها معمولا روی مچ تنگ شده و شکل بسیار زیبا و عروسکی به لباس می دهد.

  استفاده از پارچه های لمه و پر زرق و برق 

برای آن که لباس مجلسی پوشیده شما، خیلی ساده نباشد، می توانید از پارچه هایی که نمای زیبایی دارند استفاده کنید. برای مثال شما می توانید یک پیراهن مدل ماهی را با پارچه لمه رنگی و پر زرق و برق بدوزید. این لباس ها هم بسیار شیک و امروزی بوده و هم کاملا پوشیده خواهند بود.

استفاده از کلاه و توربان

از دیگر ایده های جذاب برای پوشاندن موی سر استفاده از کلاه با مدل های مختلف یا توربان است. فرقی نمی کند که شما عروس باشید و یا در مراسم شخص دیگری، لباس مجلسی پوشیده دارید. کلاه های سفید و یا رنگی در مدل های مختلفی وجود دارند که شما می توانید آن ها را با لباس خود ست کنید. با این کار هم موهای خود را پوشانده و هم زیبایی ظاهر خود را دو چندان کرده اید.

استفاده از تور و حریر

برای داشتن یک لباس نامزدی پوشیده می توانید از پارچه های مختلفی مانند حریر و تور استفاده کنید. شما می توانید آستین های لباستان را تور زده تا هم دستان خود را پوشانده و هم لباس زیبایی به تن کنید.

استفاده از کت

اگر لباس نامزدی شما یقه بازی دارد، مثلا دکلته است می توانید از یک کت متناسب با لباستان استفاده کنید. کافی است کلمه کت لباس عروس یا لباس نامزدی را در گوگل جست و جو کرده تا مدل های مختلفی ببینید که می توانید با توجه به لباستان انتخاب کنید. شما می توانید این کت ها را جداگانه دوخته و یا بخرید.

سنگ دوزی کردن پارچه

یکی دیگر از ایده های بسیار شیک و لاکچری که می تواند لباس نامزدی پوشیده شما را بسیار زیباتر کند، سنگ دوزی کردن بخش های خاصی از پارچه و لباس است. سنگ دوزی می تواند ظاهری خاص و گران قیمت به لباس شما داده و آن را زیباتر کند.

لباس های بدون آستین

منظورمان از لباس های بدون آستین این نیست که دستان شما بزهنه باشد! در این لباس ها مدل آستین با مدل های دیگر متفاوت بوده و گویی آستین بخشی از لباس است. این آستین ها معمولا به بلندی لباس بوده و در انتها با دامن لباس یکی خواهد شد. این لباس ها ظاهری کلاسیک داشته و می تواند یک انتخاب مناسب برای لباس مجلسی پوشیده به شمار رود.

  40 مدل پیشنهادی لباس نامزدی و مجلسی پوشیده 

در بخش های بالا با ایده ها و مدل های مختلف لباس نامزدی پوشیده آشنا شدیم که شما می توانید از آن ها برای طراحی و دوخت و یا خرید لباس استفاده کنید. در این بخش 40 مدل پیشنهادی از جدیدترین لباس های مجلسی پوشیده با شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانید انتخابی به روزتر و زیباتر داشته باشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت