آرایش بهاری؛ ساده‌ترین ترفندهای آرایش برای عید

آرایش بهاری؛ ساده‌ترین ترفندهای آرایش برای عید

فهرست عناوین

با شروع فصل بهار و زیاد شدن دید و بازدیدهای عید دغدغه داشتن یک آرایش زیبا و پوستی سالم و شفاف برای خانم‌ها شروع می‌شود. یک آرایش بهاری و زیبا می‌تواند زیبایی چهره شما را دو چندان کرده و اعتماد به نفس زیادی به شما بدهد. ما در این مقاله تکنیک‌ها و روش‌هایی برای داشتن زیباترین میکاپ بهاری را به شما آموزش خواهیم داد. با استفاده از این تکنیک‌ها صورت شما مانند فصل بهار زیبا و شاداب به نظر خواهد رسید.

چگونه به رنگ سال آرایش کنیم؟

هر سال کمپانی پنتون، رنگی را به عنوان رنگ سال به جهان معرفی می‌کند. اگر دوست دارید آرایش ویژه‌ای داشته باشید، استفاده از رنگ سال را در پلت رنگی آرایش خود فراموش نکنید. می‌توانید از یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی مناسب، پلت سایه، سایه تک رنگ، خط چشم و رژ لب‌هایی با رنگ سال تهیه کرده و آرایش خود را شروع کنید.

آرایش لایت یک انتخاب بی‌نظیر برای داشتن یک آرایش بهاری

آرایش لایت یا ملایم در همه جای دنیا یکی از محبوب‌ترین متدهای آرایشی محسوب می‌شود. این مدل آرایشی سعی در بیشتر نشان دادن جذابیت و زیبایی المان‌های صورت داشته و آن‌‌ها را طبیعی و نچرال نشان می‌دهد.

زیرسازی در آرایش لایت حرف اول را می‌زند

در آرایش لایت تمرکز روی زیبایی طبیعی پوست و المان‌های صورت است. یک آرایش خوب مدیون زیرسازی مناسب و یک زیرسازی مناسب مدیون استفاده درست از لوازم آرایش با کیفیت است. خرید لوازم آرایشی اصل مانند پرایمر، کرم پودر و کانسیلر را در برنامه خود قرار دهید. ابتدا از پرایمر سپس کانسیلر و کرم پودر برای یک دست ساختن پوست خود استفاده کنید. می‌توانید با پودر بیک آن‌‌ها را خشک کنید تا زیرسازی آرایش شما حالت براق و درخشان نداشته باشد.

آرایش چشم لایت؛ راهکاری برای نمایش زیبایی طبیعی چشمان شما

در آرایش صورت، میکاپ چشم‌ها اهمیت بیشتری نسبت به سایر نقاط صورت دارد. برای میکاپ لایت چشم از یک سایه تک رنگ با رنگ ملایم استفاده کنید. خط چشم گربه‌ای و دنباله‌دار برای آرایش بهاری مناسب نیستند. می‌توانید با مداد کمی پشت پلک خود را بکشید و آن را با براش محو کنید. استفاده از ریملی مناسب را فراموش نکرده و مژه‌های خود را 2 تا 3 بار ریمل بزنید.

گونه‌هایی برجسته و طبیعی با متدهای آرایش لایت و بهاری

در آرایش لایت از رژگونه‌هایی با تم هلویی یا مرجانی بیشتر استفاده می‌شود. یک رژگونه مناسب با رنگ ملایم را تهیه کرده و با براش مناسب زیر استخوان گونه را تا نزدیکی لاله گوش رژگونه زده و آن را به‌خوبی محو کنید. زدن مقدار بسیار کمی هایلایتر روی استخوان گونه نیز به زیباتر شدن گونه‌های شما کمک خواهد کرد.
برای محو کردن مناسب رژگونه از پنکک مناسب استفاده کرده و مقدار کمی از آن را روی گونه‌ها بزنید. برای داشتن یک آرایش بهاری زیبا خرید پنکک مناسب برای کاور کردن پوست و محو کردن رژگونه و کانسیلر را فراموش نکنید.

آرایش لایت لب با استفاده از برق لب و یک رژ ساده

برای این که طبق اصول آرایش لایت لب‌های خود را آرایش کنید فقط به یک رژ با رنگ مناسب و برق لب نیاز دارید. برای رژ لب رنگ‌های هلویی، مرجانی، صورتی روشن، کالباسی و گوشتی می‌تواند انتخاب خوبی باشند.
 قبل از زدن رژ لب مقداری از کرم پودر یا کانسیلر خود را روی لب‌ها بزنید تا دوام و ماندگاری رژ بالا برود. لب‌ها را رژ بزنید و اگر تمایل دارید با استفاده از برق لب، درخشندگی و جلوه خاصی به لب‌ها بدهید.

ست کردن آرایش بهاری با لباس و اکسسوری؛ ایده‌ای خلاقانه و جذاب

برای داشتن آرایش بهاری زیبا می‌توانید رنگ آرایش خود را از روی ست لباس خود انتخاب کنید. اگر رنگ لباس و ست شما مناسب آرایش نیست می‌توانید از رنگ‌های هم‌خانواده، متضاد، مکمل و خنثی برای آرایش خود استفاده کنید. برای مثال از رنگ‌های زرد و بنفش، نارنجی و آبی با هم استفاده کنید. آرایش لایت برای هر تیپ و هر ست لباسی مناسب بوده و می‌تواند به عنوان آرایش شب یا روز استفاده شود.
ست کردن رنگ آرایش با اکسسوری‌ها نیز اهمیت فراوانی در زیبایی ظاهر شما دارد. برای مثال اگر از اکسسوری‌های طلایی استفاده می‌کنید استفاده از رنگ نقره‌ای و طوسی برای آرایش خود را به طور کامل فراموش کنید.
ست کردن آرایش بهاری با لاک و طراحی ناخن؛ نکته مهمی که به آن توجه نمی‌شود
یک میکاپ بهاری زیبا زیبا در یک ظاهر آراسته و هماهنگ بیشتر به دل خواهد نشست. رنگ لاک ناخن و طراحی آن باید با آرایش شما متناسب و هماهنگ باشد. اگر کاشت ناخن یا لاک ژلیش دارید رنگ آرایش خود را متناسب با آن‌ها انتخاب کنید و اگر می‌خواهید ناخن‌های خود را بعد از آرایش لاک بزنید بر اساس کالیته رنگی آرایش خود رنگ لاک را انتخاب کنید.

خرید بهترین لوازم آرایشی برای یک آرایش بهاری زیبا از زیبابست

یک آرایش بهاری زیبا با جدیدترین متدها و با کمک لوازم آرایشی با کیفیت می‌تواند زیبایی و جلوه خاصی به صورت شما بدهد. فروشگاه معتبر اینترنتی زیبابست تمام محصولاتی که برای یک آرایش بهاری زیبا نیاز دارید را با قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد داد. با مراجعه به آدرس اینترنتی zibabest.com از تنوع محصولات و قیمت این فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش باخبر شوید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت