• رهیاران
  • کاربر
  • تعداد پست ها: 11
  • عضویت: 15 بهمن 1399

دوره آموزش آنلاین بازاریابی ورزشی

15 بهمن 1399 | 1 نظر | 782 بازدید

دوره آموزشی بازاریابی ورزشی
دوره آموزشی بازاریابی ورزشی شاخه‌ای از بازاریابی است که همزمان بر تبلیغ برنامه‌های ورزشی تیم‌ها و تبلیغ کالاها از طریق برنامه‌ها و تیم‌های ورزشی توجه دارد. در این روش عناصری که تبلیغ می‌شوند می‌توانند محصولات فیزیکی و یا یک برند خاص باشند. هدف از این نوع بازاریابی به وجود آوردن استراتژی‌هایی است که مشتری از طریق آنها به تبلیغ یک ورزش و یا کالایی از طریق بازاریابی بپردازد.
بازاریابی ورزشی
در بازاریابی ورزشی دو مفهوم اساسی داریم:
مفهوم اول: استفاده از روش‌های بازاریابی برای فروش محصولات و خدمات ورزشی.
مفهوم دوم: بازاریابی محصولات غیرورزشی از طریق ورزش است.
مثل سایر روش‌های بازاریابی، بازاریابی ورزشی هم به دنبال تشخیص و برآورده کردن نیازها و خواسته‌ها‌ی مصرف‌کننده است و برای رسیدن به این هدف، خدمات و محصولات مرتبط با ورزش به مصرف‌کننده ارائه می‌شود. در بازاریابی ورزشی، برخلاف بازاریابی معمولی می‌توان مشتری را به استفاده از محصولات و خدمات غیر ورزشی هم تشویق کرد.
پردیس فناوری کیش تک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر تخفیف ویژه 40% برای دوره آموزشی بازاریابی ورزشی در نظر گرفته است
فرصت را از دست ندهید !!!!

ارتباط با ما:
تهران، بلوار کشاورز – خیابان 16 آذر – انتشارات دانشگاه تهران – پلاک 54 طبقه 5 واحد 9

تلفکس: 66176196 (021)

تماس فوری و پیامک : 09059626900

09336403009
www.kishtech.ir

0 لایک