ورزش و تندرستی

تاپ ترین بحث و گفتگوها

رهیاران
ورزش و تندرستی

دوره آموزش آنلاین بازاریابی ورزشی

  • 1
  • 872
  • پاسخ دادن
رهیاران
دوره آموزشی بازاریابی ورزشی دوره آموزشی بازاریابی ورزشی شاخه‌ای از بازاریابی است که همزمان بر تبلیغ برنامه‌های ورزشی تیم‌ها و تبلیغ کالاها از طریق برنامه‌ها و تیم‌های ورزشی توجه دارد. در این روش عناصری که تبلیغ می‌شوند می‌توانند محصولات فیزیکی و یا یک برند خاص باشند. هدف از این نوع بازاریابی به وجود آوردن استراتژی‌هایی است که مشتری از طریق آنها به تبلیغ یک ورزش و یا کالایی از طریق بازاریابی بپردازد. بازاریابی ورزشی در بازاریابی ورزشی دو مفهوم اساسی داریم: مفهوم اول: استفاده از روش‌های بازاریابی برای فروش محصولات و خدمات ورزشی. مفهوم دوم: بازاریابی محصولات غیرورزشی از طریق ورزش است. مثل سایر روش‌های بازاریابی، بازاریابی ورزشی هم به دنبال تشخیص و برآورده کردن نیازها و خواسته‌ها‌ی مصرف‌کننده است و برای رسیدن به این هدف، خدمات و محصولات مرتبط با ورزش به مصرف‌کننده ارائه می‌شود. در بازاریابی ورزشی، برخلاف بازاریابی معمولی می‌توان مشتری را به استفاده از محصولات و خدمات غیر ورزشی هم تشویق کرد. پردیس فناوری کیش تک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر تخفیف ویژه 40% برای دوره آموزشی بازاریابی ورزشی در نظر گرفته است فرصت را از دست ندهید !!!! ارتباط با ما: تهران، بلوار کشاورز – خیابان 16 آذر – انتشارات دانشگاه تهران – پلاک 54 طبقه 5 واحد 9 تلفکس: 66176196 (021) تماس فوری و پیامک : 09059626900 09336403009 www.kishtech.ir
  • 0
  • 14 بهمن 1399
  • 21:08