ایده های برگزاری جشن نامزدی در خانه

ایده های برگزاری جشن نامزدی در خانه

فهرست عناوین

بعد از پروسه آشنایی و خواستگاری و بله برون، ممکن است شما و همسرتان به این نتیجه برسید که نامزدی تان را جشن بگیرید. شاید ترجیح میدهید یک جشن شیک کوچک بگیرید و به هم محرم شوید. یا شاید همیشه آرزوی چیدن سفره عقد در خانه پدری را داشتید. پس با بزمینه همراه باشید و از جزییات برگزاری نامزدی در خانه مطلع شوید و ایده های جذاب ما را ببینید. 

کرایه سفره عقد

سفره عقد اجزای مختلفی دارد که در مقاله چیدمان اصیل سفره عقد ایرانی به آن اشاره کردیم. برای کرایه سفره عقد حداقل از 2 هفته قبل از مراسم اقدام کنید.رفتن به محضر عقد و عاقد

حتی اگر در خانه مراسم عقد را برگزار می کنید باید با مراجعه به یک دفتر عقد و ازدواج برگه معرفی به آزمایشگاه بگیرید. پس از انجام آزمایشهای اجباری ازدواج و تایید نتایج شما باید با عاقد برای حضور در ساعت مورد نظر شما در خانه صحبت کنید.

لباس نامزدی

مدلهای متنوعی از لباس نامزدی در مقالات مراسم نامزدی چیست و برای آن چه لباسی را باید انتخاب کنیم؟ و مقاله 25 ایده جدید و زیبا برای لباس عقد سفید برای شما موجود است.

دکوراسیون خانه برای جشن نامزدی

گل آرایی و شمع آرایی مناسب می تواند محیطی زیبا برای نامزدی شما ایجاد کند. اگر امکان استفاده از فضای حیاط یا تراس را هم دارید، حتما آنجا را هم تزیین کنید تا برای عکاسی از آن محیط هم استفاده کنید.  

آرایش نامزدی

سعی کنید میکاپ خود و آرایش موی نامزدی خود را متفاوت از عروسی در نظر بگیرید. تاج های ظریف یا تاج گل بهترین انتخاب برای نامزدی هستند.

عکاس مراسم نامزدی

برای انتخاب عکاس و فیلم بردار عروسی معمولا عروس خانمها با وسواس زیاد جستجو می کنند ولی در مراسم نامزدی معمولا همه چیز با سرعت بیشتری برنامه ریزی می شود. ژستهای دونفره زیبایی بگیرید و با لبخند خود زیبایی عکسهای نامزدی را دوچندان کنید.

کیک نامزدی

برای انتخاب کیک نامزدی به رنگ لباس و تم مراسم خود دقت کنید تا هارمونی زیبایی ایجاد کنید. از ایده های نوآورانه مثل توت فرنگی شکلاتی و برج دونات یا ماکارون هم می توانید استفاده کنید. آبشار شکلات هم از ایده هایی است که جشن شما را خاطره انگیز می کند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت