5 باغ تالار لوکس شرق تهران و 10 نکته مهم در انتخاب تالار عروسی

5 باغ تالار لوکس شرق تهران و 10 نکته مهم در انتخاب تالار عروسی

فهرست عناوین

همه ما برای شب عروسی خود آرزوهای بسیار داریم و میخواهیم بهترین شب زندگی خود را داشه باشیم چون یکبار در زندگی هر کس اتفاق می افتد. بزمینه در این مقاله به عروس و دامادهای گلی که در شرق تهران زندگی می کنند و در حال تدارک مراسم عروسی خود هستند، تعدادی از بهترین باغ تالار های حومه شرق تهران را معرفی می کند. البته قبل از انتخاب تالار و بازدید بهتر است نکاتی را مد نظر قرار دهید و از مدیر تالار سوالاتی را بپرسید. در ادامه این نکات ذکر شده اند.

10 نکته مهم در انتخاب تالار عروسی 

نکته 1: متراژ فضای تالار متناسب با تعداد مهمانان باشد.
نکته 2: تالار دارای مجوز باشد یا یک تیم تشریفات حرفه ای آن را تایید کرده باشد.
نکته 3: حتما به نور سالن، مدل و راحتی صندلیها، جایگاه عروس و داماد توجه کنید.
نکته 4: تالار عروسی که انتخاب میکنید حتما باید برای خانم ها قسمت رختکن مناسب به همراه چندین آینه داشته باشد.
نکته 5: تالار عروسی جای پارک مناسب یا ترجیحا پارکینگ اختصاصی برای مهمانان داشته باشد.
نکته 6: نظافت سرویس های بهداشتی سالن ها را بررسی کنید و توجه کنید ترجیحا سرویس بهداشتی فرنگی هم داشته باشد.
نکته 7: از غذای تالار تست کنید. اگر امکان بازدید در روز عروسی سایرین وجود دارد، حتما غذای یک مجلس عروسی را تست کنید. 
نکته 8: حتما آسانسور، تهویه و سیستم سرمایش و گرمایش سالنها را بررسی فرمایید.
نکته 9: اگر مراسم عروس کشان بعد از جشن عروسی دارید حتما حد فاصل بین تالار عروسی و منزل را در نظر بگیرید.
نکته 10: فاصله سالن زیبایی و آتلیه و تالار عروسی یکی از مهم ترین نکات روز عروسی است که با انتخاب درست و زمان بندی خوب روز خوب و بدون استرسی را برای خودتان می سازید.
حال به معرفی 5 باغ تالار لوکس در شرق تهران می پردازیم. حتما نکات فوق را حین بازدید از هر کدام از این تالارها نیز مد نظر قرار دهید زیرا با گذر زمان و یا تغییر مدیریت، در کیفیت تالارها تغییراتی رخ می دهد.
1) اولین انتخاب شما مجموعه باغ تالار تشریفاتی ناطقی در منطقه خوش آب و هوای لواسان باشد. باغ تالار ناطقی با بیش از 20 سال سابقه درخشان و مدیریت مجرب دارای 3 باغ زیبا است که با انتخاب هر یک از این باغ ها به شما مشاوره می دهند و تمام تلاششان برای هرچه زیبا تر و مجلل تر برگزار کردن مراسم عقد، نامزدی یا عروسی شماست. برای تماس و رزرو وقت آنلاین باغ تالار ناطقی به سایت بزمینه مراجعه کنید.
2) باغ تالار قصر پردیس که در جاده قدیم آبعلی است و با دو سالن مجزا از 100 تا 2500 میهمان را می تواند پذیرا باشد. در باغ تالار قصر پردیس امکاناتی مثل سفره خانه سنتی، دریاچه مصنوعی و قایق سواری، اتاق بازی مجزا برای کودکان، پل متحرک و ... را دارد. اگر در محدوده شرق به دنبال تالاری با امکانات کامل هستید، برای داشتن یک جشن عروسی شیک و خاطره انگیز حتما به باغ تالار قصر پردیس نیز سر بزنید. 
3) مجموعه توریستی و پذیرایی باغ امید اولین مجموعه توریستی و پذیرایی در منطقه آبسرد دماوند است که طراح وبرگزار کننده مجلل ترین مراسم ها است و تنها سالن پذیرایی در داخل باغ و برروی استخر است. با انتخاب مجموعه پذیرایی باغ امید دماوند می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. اول اینکه یک جشن عروسی خاص و زیبا را تجربه کنید و بعد، از سوییت های مجموعه توریستی باغ امید هم استفاده کنید. 
4) تالار پذیرایی قصر سیمرغ در منطقه خوش آب و هوای گیلاوند دماوند برای عزیزان ساکن شرق تهران گزینه مناسبی است. تالار پذیرایی قصر سیمرغ دارای سالن¬هایی با ظرفیت حداکثر 450 نفر میهمان و سالن عقد مجزا و شیک به همراه پارکینگ اختصاصی گزینه خیلی خوبی برای انتخاب شما عزیزان است. با مراجعه به سایت بزمینه شما می توانید درباره تالار قصر سیمرغ اطلاعات بیشتری پیدا کنید.
5) تالار پذیرایی آسمان واقع در ساختمانی زیبا و مجلل در گیلاوند شهر دماوند با ظرفیت 1000 نفر میهمان و پارکینگ اختصاصی و مسقف با مساحت 4000 متر مربع و آسانسور هایی با ظرفیت بالا بهترین گزینه برای برگزاری جشن عروسی مجلل برای شما میتواند باشد. تالار پذیرایی آسمان با کادری مجرب و حرفه ای تمام تلاش خود را برای برگزاری مراسمی شیک و مجلل برای شما عزیزان دارند. 
انتخاب تالار عروسی مهم ترین مرحله برنامه ریزی عروسی است زیرا حاصل تمام تلاش های شما برای برگزاری جشن عروسی و نقطه پایانی برای جشن شما است. پس حتما در انتخاب تالار عروسی بسیار دقت کنید زیرا این شب در یادها ماندگار است و چه خوش که به نیکی یاد شود.
امیدواریم این مقاله هم کمکی به شما عزیزان کرده باشد و بتوانید با این طلاعات با دید بازتری برای انتخاب تالار عروسی خود اقدام کنید و بهترین شب زندگی تان و زندگی مشترک خود را با خیالی آسوده و با خاطراتی فراموش نشدنی آغاز کنید و تا پایان عمر از یادآوری این لحظات زیبا غرق در شعف و شادی شوید و برای فرزندان و نوادگان خود از زیبایی و احساس خوب خود در شب ازدواج بگویید.
 این مقالات را هم مطالعه کنید:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت