دکوراسیون میز جشن و استند بادکنک (معرفی شمع آرایی و دکوراسیون آترین)

دکوراسیون میز جشن و استند بادکنک (معرفی شمع آرایی و دکوراسیون آترین)

فهرست عناوین

امروزه برای شاد بودن به هر بهانه ای جشنی برگزار میکنیم تا کمی از دغدغه های روزمره خود دور باشیم و در کنار عزیزانمان لحظات خوشی را داشته باشیم. برای برگزاری هر جشنی، پیش از آن باید ملزومات جشن را آماده کنیم. از مهم ترین ملزومات هر جشنی آماده سازی فضای برگزاری جشن است که با کمک دیزاینر ها و با ایده های خلاقانه، می توان فضایی شاد و زیبا را آماده کرد تا جشنی به یاد ماندنی داشته باشیم. برخی افراد نیز به دلیل کمبود جا در منازل خود یا دوری از ریخت و پاش های بعد از جشن و دلایل دیگر، جشن تولد و سالگرد ازدواج و ... خود را در رستوران ها یا کافی شاپ ها برگزار می کنند.
 در این مقاله میخواهیم یکی از دکوراتیو های میز جشن را به شما معرفی کنیم. خانم امیری با دو برند آترین و شانلی از صفر تا صد طراحی و ساخت و اجرای شمع آرایی میز جشنها، بادکنک آرایی های خاص و همچنین طراحی و تولید آبنبات و شکلاتهای دست ساز متناسب با تم مورد نظر شما را انجام میدهند. ایشان کار تزیینات میز تولد، سالگرد ازدواج و .... را در منزل یا کافی شاپ نیز انجام میدهند.
نمونه کارها و راه های ارتباطی ایشان را از صفحه شان در سایت بزمینه میتوانید دنبال کنید و با هماهنگی و وقت قبلی از ایشان برای طراحی شمع آرایی، طراحی استند آبنبات و بادکنک آرایی کمک بگیرید.

شمع آرایی کلاسیک و لاکچری:

شمع آرایی آترین با شیک ترین طرح ها و تم انتخابی، در محل برگزاری جشن کار دیزاین و شمع آرایی میز جشن را انجام میدهد. برای جشن تولد کودک و بزرگسال، برای جشن سالگرد ازدواج، برای ولنتاین و ... در خانه یا در کافی شاپ با شمع آرایی زیبا و لاکچری رنگ و بویی دیگر به جشن خود بدهید. همچنین شمع آرایی آترین توانایی طراحی و ساخت شمع های خاص با شکل و ابعاد مورد نظر شما را دارد. مثلا برای جشن تعیین جنسیت میتوانید با سفارش شمع های خاص و رنگی با شکل های کودکانه و یا برای جشن تعیین نام شمع هایی با حروف نام نوزاد سفارش دهید و با کاری خاص و جالب جشن تان را به یاد ماندنی تر کنید.

گیفت های خوراکی (شکلات و آبنبات های دست ساز):

یکی از جالب ترین کارهایی که در جشن تولد یا سالگرد ازدواج میتوانید انجام دهید هدیه دادن گیفت های آبنبات و گیفت شکلات به مهمانان تان است. با دادن گیفت های آبنبات و شکلات ماه تولد خودتان خاطره ای شیرین و به یاد ماندنی از جشن خود به جای بگذارید. گروه تزیینات جشن آترین میتوانند برای جشنهای شما گیفت آبنبات و شکلات دستساز متناسب با تم جشن شما طراحی و تولید کنند. حتی برای اعیاد مختلف میتوانید شکلات های با کیفیت و خوشمزه آترین را سفارش دهید و در بسته بندی و جعبه های شیک از مهمانان خود پذیرایی کنید یا به دوستان خود هدیه دهید. مثلا برای جشن سالگرد ازدواج خود میتوانید شکلات هایی با تاریخ روز ازدواجتان یا نماد ماه ازدواجتان سفارش دهید و همسر خود را سوپرایز کنید.

بادکنک آرایی:

یکی از دیزاین های مرسوم در جشن از قدیم استفاده از بادکنک های رنگی بوده که به خصوص در تولد ها بیشتر استفاده میشود اما امروزه وجود بادکنک های خاص با حروف و اعداد مختلف و با رنگ های بسیار متنوع تر باعث شده تا استقبال بیشتری برای استفاده از بادکنک در جشن های مختلف داشته باشیم. یکی از بهترین گروه هایی که کار بادکنک آرایی به صورت ویژه ای روی استندهای مختلف انجام میدهند گروه دکوراسیون جشن آترین است. مثلا برای جشن تولد نوزاد از بادکنک های فرمی جالب به شکل لک لک استفاده میکنند و برای جشن های مختلف با توجه به تم مورد نظر شما کار طراحی و اجرای استند بادکنک ها را انجام میدهند.
با انتخاب دکوراسیون جشن آترین با یک تیر چند نشان بزنید و کار بادکنک آرایی، استند شکلات، تزیینات هدایا، شمع آرایی و .... را با خیال راحت به ایشان بسپارید. خانم امیری مدیریت مجموعه با سابقه ای چندین ساله در امر طراحی و تولید شمع های خاص و دکوراتیو و شکلات و آبنبات های خاص و دست ساز آماده برگزاری جشن های شما در محل مورد نظرتان است. ایشان باتوجه به سلیقه و تم مورد نظر شما برایتان شمع آرایی میز جشن را به بهترین نحو با شمع های خاص و دست ساز خود انجام میدهند.
جهت دیدن نمونه کارهای دکوراسیون جشن آترین به مینی سایت ایشان در سایت بزمینه مراجعه بفرمایید. برای اطلاع از قیمت ها باید با شماره های موجود در مینی سایت ایشان تماس بگیرید و همچنین برای سفارش کار به ایشان حداقل 15روز قبل از جشن باید هماهنگی های لازم را انجام دهید.
در آخر امیدوارم این این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد و جشن های خود رابا گروه دکوراسیون جشن آترین با مدیریت خانم امیری هرچه شیک تر و بهتر برگزار کنید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت