10 سالن عقد لوکس شمال شرق و شرق تهران (به همراه آدرس و تصاویر)

10 سالن عقد لوکس شمال شرق و شرق تهران (به همراه آدرس و تصاویر)

فهرست عناوین

مراسم عروسی برای هر فرد یکی از مهمترین روزهای زندگی اوست، اما روز عقد روز بسیار خاص و مقدسی است زیرا با فردی که عاشقانه دوستش دارید و میخواهید تا پایان عمر در کنارش زندگی کنید، پیمان مقدس زناشویی میبندید. از این جهت مکان برگزاری جشن عقد برای عروس و دامادها بسیار حائز اهمیت است. معمولا زمان عقد را از میان روزهای جشن و وقایع مهم تقویم تعیین می کنند. در صورتی که قصد ندارید مراسم عقد خود را در منزل برپا کنید، برای انتخاب سالن عقد باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

محدودیت مکانی سالن عقد

بهترین گزینه برای انتخاب محضر محدویت مکانی آن است. با توجه به زمانبندی محدودی که محضرها معین می کنند باید به موقع در محل حضور داشت پس بهتر است که محضر به آرایشگاه و یا آتلیه نزدیک باشد و یا اگر قصد مهمانی شام بعد از عقد را دارید، سالن عقد به مکان مراسم شام نزدیک باشد تا گرفتار ترافیک هم نشوید.

ظرفیت سالن عقد

هر محضر با توجه به متراژ و ابعادش ظرفیت پذیرایی تعداد معینی از مهمانان را دارد. بنابراین قبل از انتخاب سالن عقد تعداد نفرات مهمانان را تخمین بزنید و بعد به دنبال یک محضر مناسب بگردید. توجه داشته باشید اگر فضای سالن عقد کوچکتر از تعداد مهمانان باشد، دلخوری پیش می آورد و همهمه ایجاد می شود و اگر فضای سالن عقد بزرگتر باشد بی دلیل هزینه بیشتری باید پرداخت کنید و فضای اضافه سالن هم حس خالی بودن و نبود مهمان را تلقین می کند.

فضای داخلی سالن عقد

انتخاب طرح داخلی سالن عقد کاملا به روحیات خود شما مربوط است و قطعا مایل هستید در چنین روزی در مکانی زیبا وآرام بخش که طبق سلیقه خودتان است مراسم عقد اجرا شود. بخصوص که از آن روز فیلم و عکس زیادی به یادگار می ماند پس سعی کنید کاملا از فضای سالن عقد راضی باشید.
از دیگر محاسن یک دفترخانه را می توان به داشتن جای پارک مناسب، اتاق انتظار، مدت زمان تعیین شده برای عقد از سوی دفتر خانه، امکانات پذیرایی در سالن شمرد.
در ادامه کارشناسان بزمینه تعدادی از محضرهای شیک شرق و شمال شرق تهران را که دارای ویژگی های مناسب برای برگزاری یک مراسم عقد باشکوه می باشند را به شما معرفی می کنند.

سالن عقد حمیسا

خانه عقد حمیسا واقع در خیابان دولت تهران دارای تمامی امکانات مورد نیاز برای برگزاری یک مراسم کامل بله برون و عقد است. سفره عقد زیبا و دیزاین شده به سبک مدرن در خانه عقد حمیسا مناسب افراد جوان و خوش سلیقه چیدمان شده است.
مدیریت بسیار خوش برخورد و پرسنل اموزش دیده در سالن عقد حمیسا جهت اجرای انواع مراسم عقد، بله برون و نامزدی در این سالن زیبا، هر عروس و دامادی را برای انتخاب این سالن ترغیب می نماید. این خانه عقد دارای آتلیه عکاسی و فیلم برداری حرفه‌ای از مراسم بوده و همچنین می‌توانید برای مشاوره پیش از ازدواج از مشاوران دلسوز خانه عقد و ازدواج حمیسا کمک بگیرید تا به طور صحیح راهنمایی شوید.

سالن عقد طاها

سالن عقد طاها با مدیریت آقای محمدی در فلکه اول تهرانپارس واقع شده است و با فضای کافی و دیزاین جدیدی که دارد، پذیرای جشنهای عقد تا 60 نفر نیز هست. سفره عقدهای شیک و گل آرایی مدرن این مجموعه مورد پسند عروس خانم ها است و خاطره یک جشن به یاد ماندنی را برای زوج های جوان به ارمغان می آورد.

سالن عقد موسم عشق

اگر در شرق تهران دنبال یک سالن عقد شیک و قیمت مناسب هستید، بزمینه سالن عقد موسم عشق را به شما پیشنهاد می‌کند. 
سالن عقد موسم عشق با دیزاین شیک سفره عقد، به‌روز ترین گل‌آرایی طبیعی، شمع‌آرایی، پکیج کامل پذیرایی، عقد آریایی، قیمت‌های به صرفه امکان برگزاری مجلس عقد، بله برون و تولد را در دو سالن سرپوشیده و روف گاردن دارد.

سالن عقد نشان

در منطقه نیرو هوایی در شرق تهران، سالن عقد نشان که از شیکترین سالن های عقد در تهران است، به عروس و دامادهای عزیز خدمات ارائه می دهد. سفره عقدی نفیس به همراه گل آرایی شکیل فضایی دلنواز در این سالن عقد ایجاد کرده است.

دفتر ازدواج و سالن عقد روف گاردن ایدن

خانه عقد ایدن در اقدسیه، شرق تهران قرار دارند. این مجموعه با دسترسی مناسب با کادری مجرب و سابقه طولانی در برگزاری مراسم عقد لاکچری و با شکوه در سالن عقد و فضای باز به همراه مجری برای برگزاری عقد تشریفاتی آماده پذیرایی می باشد.
سالن‌های عقد لوکس با دکوراسیون مدرن و به روز، سفره عقدی شیک و لاکچری با مدل های مختلف در هر سالن می‌باشد. مجموعه سالن عقد ایدن با اجرایی حرفه ایی، برگزارکننده مراسم عقد در فضای باز با سبکهای اروپایی در شرق تهران می‌باشد. البته این تصور نباید شما را از هزینه های اجرای مراسم عقد نگران بکند زیرا پکیج‌های قیمت سالن عقد ایدن از اقتصادی شروع می شود به بالا.
برای برگزاری مراسم نامزدی یا تولد نیز می توانید با مشاوره رایگان با مجموعه ایدن، بهترین انتخاب را داشته باشید و هزینه های خود را مدیریت کنید و جشنی ایده آل برگزار کنید.
از دیگر خصوصیات این تیم، بهره مندی از تیم عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای در دفاتر عقد و ازدواج است. لوکیشن‌های زیبا برای عکاسی در سبک‌های مختلف برای هر استایل جشنی، با حضور تیم مجرب دیزاینر برای اجرای گل‌آرایی، شمع آرایی و همچنین حریرآرایی برای سالن عقد طبق مدل‌های ژورنالی از ویژگی های خاص این مجموعه است.
سالن عقد ایدن دارای سالن‌های پذیرایی مجلل برای سرو ناهار و شام و پکیج‌های متنوع خدمات و پذیرایی است و تیم حرفه‌ای برای پذیرایی و مهمانداری دارد. همچنین مجموعه ایدن پارکینگ کافی جهت رفاه بیشتر مهمانان گرامی شما فراهم می کند. خانه عقد ایدن با جدیدترین امکانات، یکی از روف گاردن های لوکس‌ در شرق تهران است که آماده برگزاری مراسم عقد تشریفاتی می‌باشد. 

 سالن عقد لاکچری (پاسداران)

یکی از سال عقدهای شیک در شمال شرق تهران سالن عقد لاکچری می باشد. سالن عقد لاکچری با محیطی منحصربه فرد و دل‌نشین و با داشتن فضای باز باعث شده بدون نگرانی از شلوغی محیط، امکان برگزاری جشن عقد فراهم باشد.
سالن عقد لاکچری دارای فضای روف گاردن زیبا و سالن سرپوشیده عقد شیک به همراه سفره عقد لوکس است، که پذیرای مراسم عقد عروس و داماد های عزیز می باشد. 
از خدماتی که سالن عقد لاکچری در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، عکاسی و فیلمبرداری، گل آرایی و شمع آرایی سفره عقد، اجرای موسیقی زنده برای هرچه باشکوه تر شدن مراسم عقد است. گنجایش این سالن عقد 70 نفر مهمان می باشد.

دفتر ازدواج و سالن عقد ایما 

سالن عقد ایما یکی از سالن عقدهای شیک و لوکس شرق تهران است و یکی از بزرگ ‌ترین سالن عقدهای این محدوده محسوب می شود. با تمام امکانات پذیرایی با میوه و شیرینی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد و حتی پذیرایی با نهار و شام. سالن عقد ایما دارای 4 فضا برای عقد است با ظرفیت های 50 ،70، 90، 120 که آماده پذیرایی کامل از عروس دامادها است. امکانات این سالن عقد بزرگ و لاکچری عبارت است از: موسیقی زنده، گل آرایی طبیعی و شمع آرایی، دارا بودن عاقد تشریفاتی، آتلیه عکاسی حرفه ای، جای پارک مناسب و همچنین بالابر مخصوص سالمندان.

سالن عقد مهرآذین

سالن عقد مهرآذین تهران یا به عبارتی مؤسسه تشریفاتی «محفل مهرآذین با شماره ثبت 48721 » در پاسداران واقع شده است و از ویژگی های آن می توان به مستقل و مجزا بودن این سالنِ فوق العاده شیک و کلاسیک اشاره کرد که با تمامی امکانات و دسترسی مناسب، می تواند بهترین انتخاب شما، برای برگزاری انواع مراسم ها و مهمانی ها مثل: جشن عقد و ازدواج به همراه ثبت رسمی، بله برون، نامزدی، جشن تولد، دورهمی های دوستانه و خانوادگی، مهمانی بانوان و یا جلسات کاری بصورت کاملاً خصوصی، سالگرد ازدواج، جشن تکلیف، مجلس یادبود (ترحیم)، ولیمه، جشن تعیین جنسیت، کارگاه های آموزشی (ورکشاپ و ایونت) و... طبق بودجه و سلیقه شما باشد؛ تا مهمانان شما به راحتی از جای جای مختلف شهر تهران، حضور به هم رسانند. 

سالن عقد رزگلد

سالن عقد رزگلد با سالن و سفره عقد شیک به همراه گل‌آرایی و نورپردازی، هزینه ارزان، مسیر دسترسی خوب، امکان پذیرایی از مهمانان ، شایسته ترین انتخاب در استان تهران بویژه منطقه تهرانپارس و شمال شرق تهران می باشد.

عمارت جشن من

در شمال شرق تهران، عمارتی مجلل برای برگزاری جشنهای شیک عقد و نامزدی ایجاد شده است که با نگاهی به امکانات آن و تجربیات خانم ابراهیمی، مدیر مجموعه، هر عروس و دامادی برای عقد قرارداد با آن مجموعه، لحظه ای درنگ نمی کند. سالن عقد جشن من دکوراسیونی منحصربه فرد دارد و با داشتن آتلیه اختصاصی پکیج کاملی برای عقد ارائه می دهد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت