7 سالن عقد لوکس در غرب تهران در سال 1402

7 سالن عقد لوکس در غرب تهران در سال 1402

فهرست عناوین

روز عقد روز فراموش نشدنی در زندگی هر فرد است. بسیاری از زوجها ترجیح می دهند به جای چندین مراسم، با یک مراسم شیک و در کنار جمع کوچکی از اقوام خود پیوند ازدواج خود را ثبت کنند. کارشناسان تیم بزمینه با در نظر گرفتن موقعیت مکانی سالن های عقد غرب تهران سعی دارند در این مقاله سالن عقدهای لوکس را به شما زوج های عزیز معرفی کند. ما با معرفی بهترین ها، این روز را به زیباترین شکل ممکن در خاطر شما به تصویر می کشیم.

سالن عقد لوکس نگارین

خانه عقد نگارین خانه ای ویلایی با دکوری به روز و نورپردازی عالی در منطقه شهرک غرب است. خانه عقد نگارین و استودیو نگارین دو مجموعه معروف در زمینه عروسی و عقد می‌باشند که مدیریت این دو مجموعه عقد و استودیو نگارین جناب آقای شهروی هستند. ایشان از مشهور ترین عکاسان عقد و عروسی هستند.
ارتفاع بلند سقف سالن عقد نگارین و رعایت پروتکلهای بهداشتی، این سالن عقد را به یکی از برترین سال عقدهای تهران مبدل کرده است. 

سالن عقد گندم (روف گاردن)

سالن عقد گندم واقع در مرزداران غرب تهران، یکی از شیکترین و به روزترین سالن عقدهای غرب تهران است که علاوه بر سالن عقد، فضایی بسیار زیبا و دلباز در روف گاردن دارد که لوکیشنی خاص را برای مراسم عقد ایجاد کرده است. سفره عقد زیبای این مجموعه به همراه گل آرایی و شمع آرایی مناسب برای عکس برداری مورد پسند عروس دامادهای جوان است. 

سالن عقد اکسیر

سالن عقد اکسیر در منطقه پونک تهران، سالنی شیک با محیطی جذاب و گرم دارد. معمولا عروس دامادها بعد از بازدید و اطلاع از قیمتهای مناسب این سالن، در همانجا قرارداد را می بندند. این سالن عقد در سالهای اخیر به دلیل رعایت مسائل مختلف از خوشنامترین سالنهای منطقه به شمار می رود. سرو انواع نوشیدنی های سردو گرم، شمع ارایی ویژه، گل ارایی با جدیدترین و به روزترین متد دنیا در سبک های مختلف، موسیقی زنده، سرو شام و ناهار از ویژگی های اکسیر است.

سالن عقد شاینی

سالن عقد شاینی در غرب تهران حضور دارد و خدمات مربوط به مراسم عقد را در اختیار عزیزان قرار می دهد. سالن عقد شاینی با سابقه درخشان در خدمات رسانی به عروس و دامادها همواره از دفاتر خوشنام غرب تهران بوده است. سالن عقد شاینی هر چند ماه یکبار مطابق با سلیقه های متفاوت و به روز تغییراتی در دکوراسیون سالن عقد وسفره عقد انجام می دهد. 
این سالن عقد دارای 70 نفر ظرفیت برای مهمانان است و آماده برگزاری مراسم عقد به همراه پذیرایی شام و ناهار است. خدمات مختلفی در سالن شاینی ارائه میشود. منجمله: مشاوره رایگان حقوقی به عروس و داماد در مورد شرایط ضمن عقد، حق انتخاب برای عاقد روحانی و یا غیرروحانی، انتخاب تم گل آرایی سفره، اجرای موسیقی زنده، عکاسی در آتلیه اختصاصی، خدمات شمع آرایی و نورپردازی و همچنین مه سرد، پذیرایی از مهمانان توسط مهمانداران متخصص همراه با منو ناهار و شام و میوه، شیرینی، نوشیدنی های گرم و سرد و ...فرستادن عاقد برای ثبت رسمی و خواندن خطبه عقد در منزل و یا مراسم جشن عروسی و اجرای کلیه تشریفات مراسم نامزدی، عقد و عروسی در منزل، باغ و سالن های اجتماعات.

سالن عقد سماع

سالن عقد سماع در غرب تهران یک سالن نوساز و شیک با قیمتی رقابتی و محیطی شیک برای زوج های جوان سخت پسند است. اگر گل آرایی خاصی مدنظرتان هست مدیریت مجموعه نهایت همکاری برای دیزاین را با شما به عمل می آورد و مهمانداران این مجموعه نیز همگی آراسته و موقر هستند.

سالن عقد مروارید

سالن عقد مروارید یکی از سالن عقدهای جدید غرب تهران است. ظرفیت سالن مروارید از 20 نفر شروع می شود تا ظرفیت 100 نفر پذیرای تمام مراسم عقد، نامزدی، بله برون و حنابندان می باشد. سالن عقد مروارید دارای سالن عقد با دیزاین متفاوت است. پذیرایی با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، به همراه شمع آرایی و گل آرایی ویژه در سبک های مختلف دکوراسیون لاکچری و سبک روستیک، دارای موسیقی زنده، پذیرایی با شام و ناهار با منوهای متنوع با کیفیت غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع فینگرفودهای مختلف و دسرهای هیجان انگیز، سرو غذا به صورت دیس پرس یا سلف سرویس، با حضور تیم حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری.
حضور مدیریت خوش برخورد و کادر حرفه ای با رعایت بالاترین سطح بهداشتی و پذیرایی در سالن عقد مروارید همراه با ایده های نو، عروس و دامادها را برای انتخاب این سالن عقد ترغیب می کند. شما دوستان می‌توانید از  تخفیف ویژه کاربران بزمینه هنگام عقد قرارداد استفاده کنید.

سالن عقد و ازدواج پیوند مهر افزا

سالن عقد و ازدواج پیوند مهرافزا با مدیریت جناب آقای پرهام چاوشی بیش از 14 سال سابقه در زمینه برگزاری عقد دارد و تیم تشریفات این مجموعه به همراه تیم فیلمبرداری و عکاسی و همکاری با تالارهای غرب تهران، بهترین و زیباترین مراسم جشن عقد و عروسی را برای عروس و دامادهای عزیز برگزار می کنند. شعبه جنت آباد تا 70 نفر ظرفیت دارد و حق انتخاب عاقد را از روی رزومه به شما می دهد.
 سالن عقد پیوند مهر افزا در زمینه حقوقی برای مراجعین خود زیر نظر موسسه حقوقی نوآوران عدالت آریایی مشاوره حقوقی رایگان ازدواج در نظر گرفته است. جای پارک کافی برای رفاه و راحتی مهمانان دارد و با توجه به سابقه و تجربه این دفتر ازدواج، می توان از برگزاری جشنی بی دلهره و شیک مطمئن بود.
سفره عقدهای این سالن عقد برای پکیج های مختلف طرحهای مختلفی دارند و گل آرایی انتخابی عروس و داماد و سیستم نورپردازی نیز در قیمت نهایی تاثیر دارد. در پکیج های اقتصادی تر عروس و دامادمی توانند پذیرایی فینگرفود را انتخاب کنند و در پکیج کامل، شام با غذاهای فرنگی و ایرانی و دریایی به همراه دسر و پیش غذا.

خانه عقد پدرخوانده

خانه عقد پدر خوانده با 3 سالن عقد خاص در غرب تهران، یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری مراسم عقد در یک خانه ویلایی بزرگ با فضای باز در دل شهر است. این مجموعه جزو بنامترین خانه عقدهای ویلای در غرب تهران است که قابلیت اجرای مراسم عقد در فضای باز را دارد. همچنین دارای سالنی بزرگ و حیاطی زیبا و محوطه  بسیار مناسب با تم رستیک برای پذیرایی وثبت فیلم وعکس از بهترین لحظات شما عزیزان را دارد.

از اینکه در این مقاله با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم.
این مقالات را هم توصیه می کنیم مطالعه کنید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت