6 مزون برتر لباس عروس در کرج

6 مزون برتر لباس عروس در کرج

فهرست عناوین

تهیه لباس عروس برای عروس خانم ها یکی از مهمترین کارهای قبل از جشن عروسی است که پیرامون آن اقوام درجه یک عروس و داماد هم درگیر تهیه لباس مجلسی هستند.
برای خرید یا اجاره لباس عروسی که مناسب اندام شما باشد بهتر است حتما مقاله" لباس عروس چه مدلی و از کجا بخرم "در سایت بزمینه را مطالعه کنید. در این مقاله شما را راهنمایی کردیم که با توجه به نوع اندام خود و فصل مراسم ازدواجتان بهترین لباس عروس را تهیه فرمایید تا در بهترین شب زندگی خود بدرخشید. خواهران و مادران عروس و داماد، شما هم میتوانید با مراجعه به بخش ایده های سایت بزمینه مدل لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید و به مزون هایی که ما به شما معرفی می کنیم، سفارش دهید.
تهیه و سفارش لباس عروس حداقل 2 ماه قبل از روز عروسی باید انجام شود. مخصوصا عزیزانی که سفارش دوخت دارند چون باید چند بار به مزون بروند و پرو داشته باشند تا دوخت لباس عروس بی عیب و نقص انجام شود و توصیه می شود برای روزی که مزون می خواهد قد لباس عروس شما را فیکس کند حتما کفشی که در شب عروسی قرار است بپوشید را به همراه داشته باشید و با آن قد لباس عروس را اندازه بزنید.
در این مقاله می خواهیم 5 مزون لباس عروس برتر کرج را به شما معرفی کنیم که علاوه بر مهارت، برای هر نوع سلیقه ای پیشنهادی دارند.
1) مزون رز کرج: بهترین کیفیت پارچه و تور را در این مزون باسابقه در جهانشهر کرج پیدا می کنید. مزون رز در زمینه لباس عقد و عروسی و لباس مجلسی تخصص دارند. در نمونه کارهای این مزون، لباس های عروس پرنسسی، مدل ماهی و دامن دو تکه به وفور دیده می شود. اگر دنبال شنل مناسب برای شب عروسی خود هستید، انواع شنلها و تورسر عروس نیز در این مزون سفارش گرفته می شود. لباس شبهای شکیل و خاص نیز در این استودیو طراحی و دوخت، موجود است.
2) مزون جان رز: مزون جان رز تولید کننده و وارد کننده لباس عروس با برند JanRoz از ترکیه می باشد که شعبه ای در کرج دارد اما شعبه اصلی این مزون در تهران است. لباس عروس های مزون جان رز با پارچه هایی مرغوب و با خرج کارهای خاص و با عالی ترین متریال دوخته و عرضه می شود. مدیریت مزون جان رز کرج با سرکار خانم اسماعیل زاده است که برای اطلاعات بیشتر و رزرو وقت با این مزون به لینک مزون جان رز در سایت بزمینه مراجعه فرمایید.
3) مزون رویال کات: عروس خانم هایی که در کرج زندگی می کنید برای اجاره یا خرید لباس عروس، لباس عقد و یا مانتو عقد محضری ما به شما مزون رویال کات را معرفی می کنیم. در مزون رویال کات لباس های دوخته به صورت آماده موجود است که با قیمت های مناسب در اختیارتان قرار می گیرد. همچنین اگر لباسی مدنظرتان باشد میتوانند برای شما کار طراحی و دوختش را انجام دهند. تیم حرفه ای مزون رویال کات تمام دانتل دوزی و اپلیکه کردن قطعات روی لباس ها را با دست می دوزند که باعث دوام و کیفیت بالای لباس می شود. برای دیدن نمونه کارها و تماس با مزون رویال کات کرج به سایت بزمینه مراجعه بفرمایید.
4) مزون بانو محمدخانی: مزون بانو محمدخانی با سابقه بیش از 30 سال با تیمی مجرب از طراحان لباس و خیاطان حرفه ای با استفاده از بهترین پارچه ها شیک ترین لباس عروس ها را به شما عرضه می کند. بهترین مزیت مزون بانو محمد خانی این است که با اندازه گیری و سفارش آنلاین می توانید در تمام ایران از لباس های زیبا و شیک مزون بانو محمدخانی بهره مند شوید.
5) مزون ساحل: مزون ساحل در کرج کار طراحی و دوخت لباس عروس، لباس نامزی و لباس مجلسی انجام می دهد و برای سطح قیمتهای مختلف، پیشنهادات مختلفی دارند. 
6) مزون مهسا حسنی: اگر در مهرویلا کرج زندگی می کنید و به دنبال مزون لباس عروس و لباس مجلسی هستید به شما مزون مهسا حسنی را معرفی می¬کنیم. مزون مهسا حسنی با تیمی حرفه ای به شما مشاوره رایگان می دهند تا با توجه به سلیقه شما و نوع اندام شما بهترین لباس را به شما پیشنهاد دهند. در این مزون هم کار دوخت سفارشی انجام می شود و هم از لباس های آماده در مزون میتوانید استفاده کنید.
اگر به این مزون ها سر زدید و باز هم مشکل پسند بودید و لباس مد نظر خود را پیدا نکردید می توانید به مزون های دیگر کرج مثل مزون خورشید خانم، مزون ارغوان، مزون استاتیرا و ... مراجعه کنید. البته به دلیل نزدیکی کرج به کلانشهر تهران می توانید برای خرید یا اجاره لباس عروس به مراکز خرید تهران و مزونهای شخصی دوز سر بزنید.
در آخر عروس خانم های عزیز در سراسر ایران با مراجعه به سایت بزمینه بهترین مزون ها، بهترین سالن های زیبایی، بهترین تشریفات عروسی و باغ تالارها را به راحتی و با چند کلیک ساده پیدا کنید . برنامه ریزی جشن خود و حتی طراحی کارت دعوت خود به صورت آنلاین می توانید انجام دهید و کارهای برنامه ریزی جشن خود را آنلاین انجام دهید.
امیدواریم مطالب فوق برای شما مثمرثمر بوده باشد و با کمک مزون های معرفی شده بهترین لباس عروس و لباس مجلسی را برای خود انتخاب کنید و در به یادماندنی ترین شب زندگی خود، زیبا بدرخشید و از تک تک لحظه های خود نهایت استفاده را ببرید و برای خود خاطره بسازید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت