شیوع کرونا و تاثیر آن بر کسب و کارهای عروسی

شیوع کرونا و تاثیر آن بر کسب و کارهای عروسی

فهرست عناوین

با شیوع کرونا یکی از معضلات عروس و دامادهای جوان تصمیم گیری برای زمان برگزاری این مراسم عقد و عروسی است. سوال عروس دامادها این است که تا چه زمانی مراسم عروسی را به تعویق بیندازیم؟ همچنین بسیاری از زوج های جوان برنامه ریزی های عروسی خود را از ماهها قبل نموده اند و تاریخ ها مشخص و تالارها رزرو شده اند ولی تالارهای عروسی جز مشاغل پرریسک شناسایی شده و اکنون تعطیل هستند و زمان بازگشایی آنها معلوم نیست.
در این مقاله میخواهیم کمی هم حرف دل صاحبان خدمات مجالس، تالارها و آرایشگاهها را بزنیم و از دید آنها به موضوع نگاه کنیم که این روز ها و در بحران ویروس کرونا آسیب مالی دیده اند و تعطیل شده اند.
ولی چاره چیست؟ آیا می توان از این شرایط تهدید نیز به چشم فرصت نگاه کرد؟ در ادامه با بزمینه همراه باشید تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

تعطیلی فیزیکی نه تعطیلی مجازی

به اتفاقات اخیر نگاه کنید. دانشگاهها، مدارس و حتی کلاس های آموزش موسیقی هم آنلاین شده اند، فروش آنلاین در روزهای اوج به سر می برد. همه به دنبال کسب درامد آنلاین و تبلیغات آنلاین هستند و بیشتر افراد صبح تا شب در گوشی و یا پای لپ تاپ هستند. ولی کسب و کارهای عروسی باید چکار کنند؟ برای دریافت پاسخ در ابتدا لازم است با تیم ما آشنا شوید.

بزمینه چیست؟

بزمینه اولین پلتفرم برنامه ریزی و مدیریت آنلاین جشن است، قابلیتهای متنوعی مانند کارت دعوت آنلاین، قسمت مدیریت هزینه، گالری ایده ها و تالار گفتگو دارد. همچنین با بهترینهای هر کسب وکاری که مرتبط با جشن باشد همکاری میکند و فضای معرفی در اختیار آنها می گذارد. پس اگر شما هم از دسته افرادی هستید که کسب و کار مرتبط با جشن دارید می توانید به جمع ما بپیوندید و با حضور در سایت بزمینه از بازدید 200 تا 250 هزار کاربر ماهانه که اکثرشان عروس خانمها هستند بهره ببرید و بعد از عبور از این شرایط خاص که در کل دنیا حاکم شده است، مشتری های خوب و بالقوه ای برای خود داشته باشید.
یادتان باشد، در دریای رقابت، بهترین چیز همیشه دیده شدن و در کنار بهترین ها دیده شدن است.
ما در تیم بزمینه گرد هم آمده ایم تا با کمک بهترین های برگزاری جشن و عروسی، به هموطنان عزیزمان ارائه خدمات داشته باشیم. بهترین تالارهای عروسی، بهترین تشریفاتها، بهترین سالنهای زیبایی، بهترینهای دکوراسیون جشن، بهترین مزونها، بهترین سالنهای تولد، بهترین قنادی ها و کیکهای خانگی، بهترین آتلیه ها و ... همه و همه در بزمینه میتوانند بهتر و بیشتر توسط مخاطبین هدف دیده شوند.
توجه داشته باشید که سایت بزمینه سئو بسیار خوبی در کلمات مرتبط با عروسی دارد که ماحصل صدها مقاله مفید و تستهای استایل شناسی و تالار گفتگوی آن است. همچنین با امکان ارسال کارت دعوت آنلاین و دریافت پاسخ مهمان، به عنوان اولین سایت در ایران در این زمینه نشان ساماندهی و اینماد دریافت کرده است.

تاریخچه بزمینه

ایده اولیه ایجاد چنین سایتی به زمانی برمیگردد که جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف در شرف ازدواج بودند و به دلیل مشغله های کاری و درسی در فضای مجازی و اینترنت به دنبال تالار و تشریفات و گل فروشی و گل آرایی و سالن زیبایی و آرایشگاه داماد و مزون عروس و ... بودند که تا حد امکان به صورت غیر حضوری و آنلاین برای رزرو وقت و دیدن نمونه کارهایشان اقدام کنند. اما هرچه بیشتر می گشتند کمتر پیدا می کردند. این شد که به فکر طراحی سایتی زیبا و خاص و البته کارآمد افتادند که مشابه آن در ایران نباشد و برای این امر از سایت های اروپایی و آمریکایی مثل Theknot, weddingwire الگو برداری کردند.

چرا کسب و کار شما باید در بزمینه باشد؟

1. بزمینه پشتوانه محتوایی و برنامه نویسی خیلی قوی دارد و برای طراحی این سایت از کد نویسی PHP که به روز ترین متد برنامه نویسی و طراحی سایت است، استفاده شده است. همچنین این سایت، از لحاظ بصری شیک و مدرن طراحی شده است و تمام عناصر جذاب برای مخاطب مد نظر قرار گرفته است و اصطلاحا مخاطب داستان سفر خوبی را در سایت ما تجربه می کند که این موجب محبوبیت سایت و معرفی آن به دوستانشان می شود.
2. بزمینه در کنار سایت، صفحه اینستاگرام خوب و قوی (با انگیجمنت ریت بالا) هم دارد. همچنین در سوشال مدیاهایی مثل Pinterest نیز فعال است.
3. خدمات دیجیتال مارکتینگ: با انتخاب تیم بزمینه شما تمام کارهای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ خود را با خیال راحت می توانید به تیمی حرفه ای بسپارید، زیرا تیم دیجیتال مارکتینگ بزمینه در کنار خدمات اصلی سایت، می تواند به شما عزیزان نیز مشاوره ارائه دهد.
4. خدمات طراحی سایت اختصاصی: تجربه طراحی سایتهایی مانند مجموعه سرزمین عجایب با امکان خرید و رزواسیون و باشگاه مشتریان توسط تیم برنامه نویسی بزمینه در رزومه شرکت ما وجود دارد.
اگر تمایل دارید درباره سایر خدمات تیم ما اطلاعات بیشتری داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی سایت اختصاصی برای برند شما

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و بیشتر شدن مشغله های مردم، همه ابتدا در فضای مجازی و به خصوص گوگل درخواستهایشان را جست وجو می کنند وچه بهتر که شما هم در این فضای پررقابت باشید و دیده شوید.
بعضی از کسب و کارهای نوپا تصور می کنند که فعالیت در اینستاگرام برای آنها کفایت می کند! ولی اینستاگرام هم مثل تمام سوشال مدیاهای دیگر، یک فضای مجازی است که صاحبان خود را دارد و چه بسا روزی نباشد (مثل وایبر) یا ممکن است در کشور ما قابل دسترس نباشد! همچنین امکاناتی مانند رزرواسیون و درگاه پرداخت نیز مسلما ندارد.
سوال این است که چگونه یک فضای مجازی امن و اختصاصی برای کسب و کار خود داشته باشیم؟
تنها راه آن طراحی سایت اختصاصی برای برند خودتان است. یک بار هزینه می کنید و در دامنه ای که معرف نام برند شماست، فضایی در اختیارتان قرار می گیرد که به سلیقه خودتان و مناسب با نوع کارتان دیزاین می شود و ماژولهای مورد نیاز شما فعال می شود. به طور کلی داشتن یک سایت اختصاصی برای برند شما یک شناسنامه کاری و هویت محسوب می شود.
سایر مزایای داشتن یک سایت اختصاصی برای کسب و کارهای عروسی:
1. جهت پرسنال برندینگ می توانید بی نهایت عکس و مطلب بگذارید.
2. میتوانید درگاه پرداخت آنلاین داشته باشید و یک فروشگاه مجازی برای خود بسازید که با داشتن مجوز های لازم مردم به شما اطمینان کرده و خریدی آسان را تجربه کنند که هم به نفع شما و هم به نفع مشتری هایتان است.
3. می توانید در سایت خود قسمتی برای رزرو وقت آنلاین در نظر بگیرید که باعث صرفه جویی در وقت شما و مشتری هایتان می شود.
کلام آخر:
دوستان و عزیزانی که در حال حاضر کسب و کار شما نیمه تعطیل است و هزاران نگرانی و دلواپسی دارید، مزون ها و سالن های عقد و سالن های زیبایی، تیم های تشریفات و تالارهای عروسی، پیشنهاد ما این است که از این دوران برای پیشرفت دیجیتال بیزنس خود بهره بگیرید و با دور اندیشی به کار خود پس از عبور از دوران رکود کرونا، رونقی دوچندان ببخشید. از شما دعوت می کنیم برای کسب مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
با آرزوی بهترینها
بزمینه، همراه همیشگی کسب و کار شما

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت