سیر تا پیاز انتخاب آرایش عروس

سیر تا پیاز انتخاب آرایش عروس

فهرست عناوین

یکی از موارد تأثیرگذار برای درخشش شما در مراسم عروسیتان نوع آرایش عروس یا همان میکاپ عروس می‌باشد، که یکی از دغدغه‌های عروس‌ها در شب عروسیشان است.
عروسها در انتخاب سالن زیبائی وسواس زیادی به خرج می‌دهند زیرا میکاپ عروس نقش مهمی را در جشن عروسی ایفا می‌کند. میکاپ صحیح باعث کیفیت بهتر عکسهای عروسی می‌شود که با هر بار دیدن آنها احساس خوشایندی از انتخابتان کنید. یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید این است که سلیقه خود را بشناسید و از آلبوم‌های سالن‌های زیبائی متفاوتی دیدن کنید تا سبک مورد نظر خود را پیدا کنید. دوم اینکه سالن زیبائی که انتخاب می‌کنید باید به مهارت میکاپ آرتیستش مطمئن شوید.
میکاپ آرتیستهای حرفه‌ائی هر چند سال یکبار برای دیدن دوره‌های تخصصی متفاوت به کشورهای مختلف سفر می‌کنند. مانند ترکیه، فرانسه، ایتالیا و دیگر کشورها، تا بر تجارب خود بیافزایند و خود را همگام با متد روز دنیا کنند. دانش یک میکاپ آرتیست نقش بسزائی در درخشش شما در شب عروسیتان دارد. مثلاً یکی از موارد بسیار رایج این است که کل روز آرایش بر روی صورت شما ثابت بماند و یا به قولی ماسیده نشود، که بستگی به مهارت میکاپ آرتیست دارد که آگاهی کافی به شناخت پوستهای متفاوت داشته باشد و نکته مهم دیگری که باید رعایت شود استفاده از لوازم آرایشی مناسب و برند است.
مورد دیگر اینکه چند روز قبل از روز عروسی، آرایشگر بهتر است پوست شما را برای هر چه بهتر نشستن میکاپ روی صورتتان آماده کند. در ضمن استرس روز ازدواج می‌تواند تأثیر بسزائی روی پوستتان داشته باشد که مدیتیشن و یوگا به شما عروسهای زیبا پیشنهاد می‌شود.
باید بدانیم که تنها دیدن نمونه کارها و آلبوم‌های مدل عروس برای تصمیم‌گیری شما کافی نیست. زیرا بیشتر این عکسها با بهترین نورپردازی‌های آتلیه‌ها و روتوش همراه است و از زیباترین مدلها استفاده می‌کنند برای هر چه بهتر دیده شدن کارشان. راه دیگر برای انتخاب میکاپ آرتیست مناسب، پرس و جو و مشورت از دوستانتان می‌باشد که به تازگی ازدواج کرده‌اند و تجربیات فراوانی را می‌توانند در اختیارتان بگذارند.
در نظر داشته باشید بعد از انتخاب مدل مو، دومین انتخاب مهم شما برای میکاپ عروس، رنگ رژلب است. انتخاب شما در رنگ رژتان می‌تواند روز عروسیتان را بسیار خوشآیند کند و یا حتی خراب. خیلی تیره یا خیلی روشن بودن رژ می‌تواند باعث مسخره جلوه دادن چهره شما باشد و با دیدن عکس‌العمل میهمانان کل خوشی شب عروسیتان را زائل کند. اما اگر انتخاب درستی داشته باشید در شب عروسیتان بسیار عالی به نظر می‌رسید. البته باید گفت که انتخاب رنگ رژ مناسب کار زیاد ساده‌ای نیست و فاکتورهای زیادی را باید در نظر بگیرید. اول از همه باید انتخاب کنید که کدامیک از اعضای صورتتان را می‌خواهید برجسته‌تر نشان دهید. توجه روی لبانتان باشد یا روی چشمانتان که البته حتما باید فقط یکی از این دو مورد را انتخاب کنید، برجسته کردن هر دوی اینها گزینه خوبی نمی‌باشد.
اگر می‌خواهید برای آرایش چشم از سایه‌های تیره و دودی یا به اصطلاح دیگر خلیجی استفاده کنید، مطمئناً رژهای کمرنگ انتخاب مناسبی است. اگر می‌خواهید چشمهایتان حالت طبیعی خود را بیشتر حفظ کند به شما رژهای پررنگ و درخشان را پیشنهاد می‌کنیم. مطمئن شوید که رنگهای استفاده شده در چشمها و لبانتان با یکدیگر برخوردی نداشته باشند.
نوع رنگ و برند لوازم آرایشتان باید آنقدر خوب باشد و ماندگاری بالا داشته باشد که تا آخر شب دغدغه‌ائی برای تجدید آرایشتان نداشته باشید. انتخاب نوع رژ تصمیم گیری سختی است ولی اکثر عروسها مایلند از رژهای براق و درخشان استفاده کنند.
نکته بعدی که بسیار حائز اهمیت است فرم ابروان شماست. مدل ابرو در دوره های مختلف زمانی تغییرات زیادی داشته است به عنوان مثال در مصر باستان و اروپای غربی زنان و حتی مردان ابروان خود را کامل میتراشیدند و برای خود ابروی جدیدی ترسیم میکردند و جالب آنست که میبینیم بعد از طی هزاران سال این روش تقریبا دوباره مورد استفاده قرار میگیرد.
 یکی از عناصر اصلی چهره را می توان ابروها دانست که متاسفانه در بعضی مواقع دست کم گرفته می شود. باید بدانیم که ابرو ساختار اصلی چهره را شکل میدهد و به فرم صورتتان تعادل میبخشد. ابرو تاثیر زیادی در فرم چهره دارد ابرو می تواند باعث ظریف تر شدن چهره و یا چاق نشان دادن آن می شود. بهتر است بجای اینکه به دنبال انواع مدلهای زیبای ابرو باشید قبل از هر اقدامی ابتدا مدل ابرویی مناسب فرم چهرتان را پیدا کنید.
 رعایت همین نکات به ظاهر کوچک می تواند باعث برجسته کردن زیبایی چهرتان شود یعنی شناخت شما از جزئیات چهره تان که امروزه دغدغه اصلی میکاپ آرتیست ها و چهره پردازان است. مدل ابروی مناسب صورتتان نه تنها باعث زیباتر شدن و جذابیت شما میشود بلکه هماهنگی آن با دیگر اجزاء چهره تان باعث تاثیرگذاری شما بر اطرافیان است زیرا انتقال احساسات ما انسانها بیشتر از طریق حالتهای ابرو به دیگران منتقل میشود. نکته دیگری که باید به آن توجه شود فاصله بین ابروهاست، فاصله مناسب بین دو ابرو تاثیر بسزایی در خوش فرم تر نشان دادن بینی و درشت تر شدن چشمانتان می شود. پس نقش ابروها را در چهره خود دست کم نگیرید.
مورد دیگری که حائز اهمیت است انتخاب شما برای رنگ مویتان است. قبل از اینکه انواع ژورنالها را برای یافتن انواع رنگ مو ورق بزنید و یا در اینترنت جستجو کنید، ابتدا باید بدانید که رنگ موی مناسب با صورت و رنگ پوستتان کدام است. انتخاب درست رنگ مو، چهره تان را شفاف تر و بازتر نشان میدهد. مطمئنن همه ما خواستار تنوع و تغییرات در ظاهر خود هستیم، البته برای زیباتر شدن نه تبدیل شدن به یک فاجعه غیر قابل تحمل! در مرحله اول باید جستجو کنید که پوستتان تن گرم دارد یا سرد و یا خنثی. انتخاب نادرست رنگ مو که منطبق با تناژ پوستتان نباشد می تواند کل زیبایی شما را نابود کند. پس قبل از هر انتخابی برای رنگ مو ابتدا در مورد رنگ پوستتان اطلاع پیدا کنید.
تمام نکاتی که ذکر شد نیازمند دانش، هنر و سلیقه میکاپ آرتیست می باشد که به انواع فرم چهره و نوع پوستهای مختلف اشراف داشته باشند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت