چگونه بهترین مدل موی عروس را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین مدل موی عروس را انتخاب کنیم؟

فهرست عناوین

همه عروس خانم‌ها دوست دارند که آرایشگری داشته باشند که کاملا به او اعتماد داشته باشند، کسی که بهتر از هرکس دیگه بداند چه مدل مویی به شما می‌آید و بتواند مدل موی رویایی شما را در روز عروسیتان درست کند.

برای داشتن مدل مویی زیبا و شیک، نیاز به کمی جستجو دارید. از عروس‌هایی که مدل موهایشان را دوست داشته‌اید و تحسین کرده‌اید در مورد آرایشگاهشان بپرسید و سری به آن آرایشگاه‌ها بزنید و در مورد مدل موی خودتان با آنها مشورت کنید. نمونه کارهای آرایشگرها را با دقت ببینید.

انتخاب چند مدل مو مورد علاقه

هنگامی که برای اولین بار با شنیون کار خود ملاقات می‌کنید، به یاد داشته باشید که وی سلیقه شخصی شما را نمی شناسند، بنابراین بهترین راه این است که عکس‌های مدل موهایی که از مجلات و دیگر سایت‌ها جمع‌آوری کرده‌اید را به او نشان دهید.

همچنین می‌توانید چند نمونه از عکس‌های خودتان را به او نشان دهید تا وی با استایل شما آشنا شود.

یک ایده جالب این است که یک پیراهن سفید رنگ شبیه به لباس خود را انتخاب کنید و انواع رنگ موها و مدل موهایی که مدنظرتون هست را امتحان کنید تا ببینید چطور به نظر میرسید همچنین اگر روز عروسی می‌خواهید از تاج یا از گل استفاده کنید موقع تست انواع مدل مو آنها را نیز همراه خود داشته باشد.

از هر مدل مو از زوایای مختلف جلو، بغل و پشت عکس بگیرید تا ببینید از زوایای مختلف چطور به نظر می‌آید.

در نظر داشتن سبک زیبا و معقول

فراموش نکنید گاهی مدلهای عجیبی مد روز می شوند و شما وسوسه می شوید آنها را امتحان کنید ولی عکسها و فیلمهای عروسی شما تا سالها بعد به یادگار می مانند و ممکن است مدل خاص موی شما آن موقع دیگر نه تنها مد نباشد بلکه ناخوشایند باشد. پس اصل سادگی و برازندگی را همیشه در خاطر داشته باشید.



به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : عروسی مدل مو
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت