13 ایده برای هدیه روز مرد که با وجود قرنطینه و ویروس کرونا، می توانیم برای همسر یا نامزدمان تهیه کنیم.

13 ایده برای هدیه روز مرد که با وجود قرنطینه و ویروس کرونا، می توانیم برای همسر یا نامزدمان تهیه کنیم.

فهرست عناوین

روز مرد که به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) در ایران رواج پیدا کرده و هر ساله جشن گرفته می‌شود، تنها روزی است که شاید بتوانید همسر را به معنای واقعی کلمه سورپرایز نمایید زیرا بسیاری از آقایان معمولا انتظار خرید هدیه در این روز را از سوی همسرانشان ندارند و با دریافت هدیه از جانب آنها در این روز، واقعا هیجان زده می‌شوند. این روز فرصت مناسبی است تا عشق خود را به همسر ابراز نمایید و از او برای تمام حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی که از شما و خانواده در جایگاه مرد خانواده نموده است، تشکر نمایید.
اما این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، شاید امکان رفتن به بازار و خرید هدیه وجود نداشته باشد که در این صورت، می‌توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید هدیه نمایید اما اگر جزو افرادی هستید که علاقمند به خریدهای اینترنتی نیستید و یا تجربه جالبی در این زمینه ندارید، با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا بهترین ایده‌ها برای تهیه یک هدیه عاشقانه و غافلگیرکننده برای همسر در روز مرد را بررسی نماییم.

قلک عشق

به عنوان یک ایده جذاب و عاشقانه، می‌توانید قلکی تهیه کنید و یا اگر به قلک دسترسی ندارید، می‌توانید با استفاده از ترفندها و آموزش‌های اینترنتی، جعبه‌ها و پاکت‌های مقوایی و کاغذی را به زیباترین شکل‌ها بسازید و آنها را با وسایلی که معمولا در خانه دارید، مانند نخ‌های رنگی، روبان‌ها، مرواریدها و حتی دکمه‌ها تزئین نمایید. کاغذهای کوچکی را با سلیقه طراحی کنید و برش دهید و روی هر یک از آنها، جمله‌ای عاشقانه بنویسید و یا می‌توانید روی هر یک از آنها یکی از ویژگی‌های خوب همسرتان که باعث شده تا به او افتخار نمایید را با خطی زیبا بنویسید. سپس آنها را تا نموده و در قلک یا پاکت بریزید. پاکت را در روز مرد به همسر خود هدیه دهید و از او بخواهید تا آن را باز کند. اطمینان داشته باشید که با خواندن هر جمله بسیار هیجان زده خواهد شد.

دفترچه یادداشت عاشقانه

دفترچه یادداشت یا یک سالنامه هنری زیبا و تزئین شده را بردارید و روی هر صفحه آن، جمله‌ای عاشقانه بنویسید و یا می‌توانید در هر صفحه، یکی از عکس‌های خود و همسرتان را بچسبانید. این دفترچه، سالیان سال برای شما و همسرتان باقی خواهد ماند و به یکی از نمادهای عشق بین شما دو نفر تبدیل خواهد شد.

آلبوم عکس دیجیتالی

تکنولوژی یکی از چیزهایی است که در روزهای قرنطینه، مشتاقانه به یاری شما خواهد آمد. مجموعه‌ای از عکس‌های خود و همسرتان را به همراه یک آهنگ مناسب میکس کنید و به او هدیه دهید و به او بگویید که تکیه گاه محکمی برای شماست و با وجود او، احساس خوشبختی می‌نمایید.

آلبوم آهنگ‌های برگزیده

حتما سلیقه آهنگی همسرتان را می‌شناسید. پس می‌توانید مجموعه‌ای از آهنگ‌های مورد علاقه او وهم چنین آهنگ‌هایی که فکر می‌کنید با شنیدن آنها احساس خوبی به او دست می‌دهد و از آنها خوشش خواهد آمد، گردآوری نمایید و به او هدیه دهید. با هر بار گوش دادن به این آهنگ‌ها، لبخندی رضایت بخش بر لب او خواهد نشست.

هدیه‌های خوراکی

اکثر مردهای ایرانی از هدیه‌های خوراکی به شدت استقبال می کنند پس اگر آشپزی و دست پخت‌تان خوب است، دست به کار شوید و جشنی پر از خوراکی‌های خوشمزه برای همسر در روز مرد ترتیب دهید. غذاها، دسرها، آبمیوه‌ها و کوکتل‌ها و هر آنچه که همسرتان به آن علاقمند است، می‌تواند در منوی غذایی شما قرار بگیرد.

اکران یک فیلم جذاب

به لیست فیلم‌های جدید خارجی و ایرانی نگاهی بیندازید تا فیلمی که با سلیقه همسرتان همخوانی دارد را بیابید. در روز مرد، یک اکران فیلم دو نفره را با هم تجربه نمایید.

هدیه نقدی

مردها اصولا هدیه‌های کاربردی را بیش از هدیه‌های فانتزی و تزئینی می‌پسندند. اگر جزو خانم‌هایی هستید که شاغل هستید، می‌توانید هدیه‌ای نقدی برای همسر خود در روز مرد در نظر بگیرید و به او بگویید که به دلیل قرنطینه و شیوع بیماری، نتوانستید هدیه بهتری برای او تهیه کنید.

دستبندهای دست ساز

دستبندهای چرمی و دستبندهای نخی و کاموایی از جمله کارهای هنری هستند که نیازی به آموزش و تخصص خاصی ندارند و به راحتی می‌توانید در خانه و با استفاده از فیلم‌های آموزشی اینترنتی، آنها را بسازید. بنابراین اگر همسرتان اهل استفاده از چنین اکسسوری‌هایی است، معطل نکنید و از این هدیه‌های دست ساز و جذاب غافل نشوید.

کیف پول‌های چرم دوزی و دست‌ساز

چرم دوزی یکی از هنرهایی است که به راحتی می‌توانید فرابگیرید و نیازی به دوره‌های تخصصی ندارد. کیف‌های پول، کیف‌های کارت، قاب‌های گوشی و موبایل جزو وسایلی هستند که می‌توانید با استفاده از چرم دوزی برای همسر خود تهیه کنید و با دادن هدیه ای دست ساز که زحمت زیادی برای آن کشیده اید، عشق بی پایان خود را به همسر ابراز نمایید

بازی‌های فکری

بسیاری از مردها، طرفدار بازی‌های فکری هستند و از آنها لذت می‌برند. با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید از این بازی‌های فکری برای همسر خود خریداری نمایید تا در اوقات فراغت، لحظات هیجان انگیزی را با هم بگذرانید. بازی‌های فکری مانند دبرنا، مونوپولی، سیطره کتان، راز جنگل، پنتاگو، مافیا، جنگا یا برج هیجان، اتللو، مکعب روبیک، شطرنج، تخته نرد و حتی منچ می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند.

ماساژ

مردها علاقه زیادی به ماساژهای ریلکسی دارند. می‌توانید ویدئوهای آموزش ماساژهای فیلیپینی و ریلکسیشن را در گوگل جستجو نمایید و یاد بگیرید و آنها را برای همسر پیاده سازی نمایید. این هم یک هدیه دراماتیک برای روز مرد خواهد بود!

هدیه‌های بافتنی

اگر دست به قلاب و میل‌تان خوب است، هدیه‌های بافتنی مانند شالگردن، جوراب‌ها و پاپوش‌های گرم و پشمی، ژیله‌ها و کلاه‌ها هم می‌توانند هدیه‌های خوب و جذابی برای مردها باشند. مخصوصا این که متوجه می‌شوند، برای تهیه آنها زحمت زیادی کشیده‌اید.

ماگ‌ها و هدیه‌های چاپی

ماگ‌های چاپی را نیز می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید. عکس یا جمله مناسبی را انتخاب کنید و برای چاپ روی لیوان، پدهای موس، پازل‌های چوبی، تی‌شرت، جاقلمی یا هر چیز دیگری که به ذهن‌تان می‌رسد، آماده کنید. این مورد نیز جزو هدیه‌هایی است که تا ابد، یادآور روزهای زیبا و خوب برای شما خواهد بود.
سخن آخر:
در کتاب زنان ونوسی و مردان مریخی به این مساله اشاره شده است که مردها از نظر عاطفی ترجیح می‌دهند تا حامی و پشتیبان خانواده خود باشند و زمانی احساس خوبی دارند که بدانند همسرشان از هر لحاظ به او اعتماد دارد و روی او حساب می‌کند. پس بهترین هدیه برای روز مرد و همسرتان، این است که به او بگویید: " عزیزم من به تو افتخار می‌کنم"

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت