عکاسی و کلیپ فرمالیته در خارج از کشور، آری یا خیر؟ (معرفی اتلیه عروس موگه)

عکاسی و کلیپ فرمالیته در خارج از کشور، آری یا خیر؟ (معرفی اتلیه عروس موگه)

فهرست عناوین

عکاسی و فیلمبرداری پیشکاری یا به اصطلاح رایج‌تر، فرمالیته به عکاسی و کلیپی گفته می‌شود که در روزهای قبل از برگزاری مراسم عروسی، تهیه می‌شود و در این رویداد، خبری از خود مراسم عروسی نیست ولی عروس و داماد، در کسوت واقعی عروس و داماد و البته گاهی با لباس‌های اسپرت در لوکیشن‌هایی که استودیو عکاسی عروسی آنها تعیین می‌کند، حاضر می‌شوند و خاطرات به یاد ماندنی و فوق العاده‌ای را از روزهای زیبای نزدیک شدن به مراسم عروسی خود بر جای می‌گذارند.
و اما فرمالیته یا پیشکار در کنار هزینه‌های گاه سنگینی که به عروس و داماد تحمیل می‌نماید، فواید و مزیت‌هایی نیز دارد که باعث می‌شوند تا این روزها، هیچ عروس و دامادی به سادگی از کنار آن نگذرد. یکی از انتخاب‌هایی که برخی از آتلیه‌های عروس در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهند، برگزاری فرمالیته در کشورهای خارج از ایران است که یک تیر و دو نشان است. هم عکاسی وثبت خاطره و هم گردش و سیاحت دو نفره با همسر. در این مقاله ضمن معرفی یکی از حرفه‌ای‌ترین آتلیه‌های عروس تهران به نام آتلیه موگه به بررسی فرمالیته‌های خارج از کشور می‌پردازیم. با بزمینه همراه باشید.

مزایای عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته

اولین مزیتی که باعث می‌شود تا بسیاری از عروس و دامادها در پکیج عکاسی عروسی خود، فرمالیته را نیز جای دهند این است که، داشتن فرمالیته باعث می‌شود که حجم زیادی از خستگی‌های روز عروسی و فشردگی برنامه‌های عروس و داماد در روز عروسی کاسته شود. بسیاری از عروس و دامادها در روز عروسی خود بر اثر برنامه‌هایی که پشت سر هم چیده شده‌اند در هنگام شب و برگزاری مراسم عروسی، بسیار خسته هستند و چهره آنها به چهره‌هایی بی روح و کلافه تبدیل می‌شود زیرا عروس خانم از صبح زود در ارایشگاه حاضر شده و بعد از مدت طولانی که میکاپ آرتیست و شینیون کار، او را آماده می‌کنند باید به باغ و یا لوکیشن‌های دیگر عکاسی و فیلمبرداری برود و ساعت‌های متمادی را در آتلیه و باغ و دیگر لوکیشن‌ها بگذراند و ژست‌های متفاوت و گاهی سخت را امتحان نموده و خسته و کلافه می‌شود. آقای داماد هم بعد از رفتن به آرایشگاه و گل آرایی ماشین عروس و راست و ریس کردن سایر کارها باید به همراه عروس برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار طولانی و خسته کننده برود. از این رو داشتن فرمالیته باعث می‌شود که عروس و داماد علاوه بر تجربه لوکیشن های جذاب تر برای عکاسی، برنامه سنگین و طولانی مدت عکاسی و فیلمبرداری را از روز عروسی حذف نمایند.
علاوه بر این‌ها، عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته معمولا با آرایش و شینیون سبک‌تر و لباس‌هایی با سبک‌های متفاوت از لباس عروسی برگزار می‌شود که باعث می‌شود آلبوم عروسی افراد، بسیار زیباتر و متنوع تر شود و همچنین پیشکار باعث می‌شود تا عروس و داماد تمرینی جانانه برای روز عروسی خود داشته باشند و به مقدار بسیار زیادی از حجم استرس‌های آنان کاسته شود و همچنین با آمادگی بیشتری برای ژست‌های عکاسی در روز عروسی آماده شوند و عکس‌های آنان حالت رئال و زیباتری داشته باشند. فرمالیته هم چنین در جلوگیری از اتفاقات غیر مترقبه در روز عروسی نیز تاثیرگذار است. به عنوان مثال در مراسم‌های عروسی زمستانه، می‌توانید در روزی آفتابی و گرم، عکس‌ها و کلیپ عروسی خود را آماده نمایید و در روز عروسی که ممکن است هوا خیلی سرد باشد یا برف و بارانی هم در کار باشد، مجبور نباشید ساعت‌ها با لباس کم در هوای سرد بمانید و عکس و فیلم بگیرید و همین طور برای عروسی‌های تابستانی که هوا در بعضی روزها بی نهایت گرم و طاقت فرساست نیز فرمالیته به فریاد شما خواهد رسید. مهم‌تر از همه این‌ها، فرمالیته بی شک به یکی از بهترین و زیباترین خاطرات هر عروس و دامادی تبدیل می‌شود که بدون هیچگونه استرس و اضطرابی، یک روز رمانتیک و عاشقانه را باهم سپری می‌نمایند.

معایب فرمالیته

بر هیچکس پوشیده نیست که فرمالیته در کنار مزایایی که برای آن ذکر شد، عیب بزرگی به نام هزینه و پول دارد که باعث می‌شود برخی از عروس و دامادها، این عیب بزرگ را در یک کفه ترازو قرار دهند و مزایای پیشکار را در کفه دیگر و با توجه به شرایط خود، دست به انتخاب بزنند. اما برای مدیریت هزینه‌ها برای فرمالیته، می‌توان با آتلیه‌ها و استودیوهای عروس حرفه‌ای و باتجربه مشورت نمود تا راه‌های برگزاری کم هزینه‌تر فرمالیته را به شما پیشنهاد دهند.

لوکیشن‌های داخل ایران برای فرمالیته

کشور ایران از جمله مناطقی است که برای هر نوع سلیقه‌ای و هر سبک و سیاقی که عروس و دامادها برای عکاسی و کلیپ فرمالیته خود بپسندند، لوکیشن دارد. از لوکیشن‌های ساحلی گرفته تا کویر و شنزار، جنگل و لوکیشن‌های کوهستانی خاکی و سنگی، جزیره‌های زیبا و گرمسیری و کوهستان‌های پربرف و پیست‌های برفی و سردسیری، همگی در کشور ایران وجود دارند و برای عکاسی فرمالیته قابل استفاده و مراجعه هستند. سواحل دریای خزر، سواحل دریای خلیج فارس و عمان، بندرهای گناوه و کیش و قشم، کنگان، کویرهای مرکزی ایران و کویر مصر و مرنجاب، جنگل‌های توسکستان و گلستان و مناطق سرسبز و کوهستانی اطراف تهران همگی می‌توانند لوکیشن‌های جذابی برای فرمالیته‌های داخل کشور باشند که بسیاری از آتلیه‌های عروس و استودیوهای با تجربه، آنها را به شما پیشنهاد می دهند.

فرمالیته‌های خارج از کشور

برخی از آتلیه‌های حرفه‌ای برای عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته پیشنهاداتی در خارج از کشور را نیز برای عروس و دامادها دارند که مسلما عکاسی تخصصی عروس و داماد در لوکیشن‌هایی که نظیر آنها در ایران دیده نمی شود یا منحصر به کشور خاصی هستند، خاطر هر عروس و دامادی را قلقلک می‌دهد تا آن را امتحان نمایند. اطمینان داشته باشید که در صورتی که تیم عکاسی خود را به درستی انتخاب کرده باشید سفر فرمالیته برای شما و همسرتان یکی از خاطره انگیزترین و رمانتیک‌ترین سفرهای طول زندگی تان خواهد شد. معمولا استودیوهای عروسی برای فرمالیته‌های خارج از کشور، مقصدهایی مانند کشور ارمنستان، گرجستان، ترکیه، امارات و شهر دوبی را پیشنهاد می دهند، اما اگر عروس و داماد، کشورهای اروپایی، هند، سنگاپور و مالزی و کشورهای خاور دور و ... را ترجیح بدهند مسلما باید هزینه‌های بالاتری را پرداخت کرده و دردسرهای ویزا گرفتن را به جان بخرند و این انتخاب کاملا به عروس و داماد بستگی دارد. اما برای کشورهای همسایه که معمولا برای کلیپ اسپرت و فرمالیته رایج تر هستند، مناطق خاص و دیدنی و جذابی برای عکاسی وجود دارد که توسط عکاسان شناسایی می‌شوند و برای عکاسی و فیلمبرداری انتخاب می‌گردند.

آتلیه عروس موگه، ثبت کننده لبخندهای زیبای شماست.

آتلیه عروس و داماد موگه با مدیریت آقای سفیدی در منطقه پاسداران تهران واقع شده است و یکی از خوشنام‌ترین استودیوهای عروس در شهر تهران می باشد که با تجربه‌ای بالغ بر 14 سال و رزومه‌ای درخشان در زمینه عکاسی تخصصی و فیلمبرداری و سناریونویسی و کارگردانی حرفه‌ای کلیپ‌های عروسی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عروس و دامادهای سخت پسند تهرانی محسوب می شود.استودیو عروس موگه با بکارگیری تیم مجرب عکاسی و فیلم برداری و آتلیه مجهز و باغ اختصاصی عروس و داماد با جدیدترین وسایل و تجهیزات عکاسی و فیلم برداری همراه با به روزترین متد عکاسی در اروپا بهترین انتخاب شما جهت ثبت لحظه‌هایتان در بهترین روز زندگی تان می باشد.
 اتلیه موگه با ثبت عکس و فیلم اسپورت، فرمالیته و پیشکاری عروسی در کشورهای ارمنستان، گرجستان، ترکیه و شهر زیبای دبی و هر آنجا که شما بخواهید همراه شما است. تیم منحصربفرد و کامل 6 نفره عکاسی و فیلمبرداری آتلیه موگه و میکاپ آرتیست و هیراستایلر اروپایی آسودگی خیال را به هر عروس و دامادی هدیه می دهد و آلبوم عروسی را به زیباترین شکل ممکن ترسیم می نماید. مدیریت حرفه ای در آتلیه موگه، برنامه ریزی کامل سفرهای فرمالیته را بر عهده گرفته و هزینه ی سفر گروه عکاسی و فیلمبرداری در تورهای برنامه ریزی شده موسسه به عهده استودیو موگه می باشد. با آتلیه موگه، عاشقانه های زیباتری را تجربه نمایید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت