مانتوی عقد خود را چگونه انتخاب کنیم؟ (معرفی مزون مانتوی عقد پریسا مدنی)

مانتوی عقد خود را چگونه انتخاب کنیم؟ (معرفی مزون مانتوی عقد پریسا مدنی)

فهرست عناوین

عقد رسمی یا عقد محضری مهم‌ترین بخش مراسم‌های مربوط به ازدواج است. شاید در ابتدا این طور به نظر برسد که مراسم بزرگی مانند عروسی کجا و عقد محضری کجا؟ اما باید توجه داشته باشید که عقد محضری، موعد رسیدن دو عاشق و معشوق به یکدیگر و زمانی است که دست‌های یک دختر و پسر جوان به صورت رسمی در دست هم گره می‌خورد و همه بزرگترها و افراد فامیل و خویشاوندان، برای آنها آرزوی خوشبختی و شادکامی می‌نمایند. در این مراسم، عروس و داماد به شدت زیر ذره بین نگاه‌های تیزبین افراد فامیل و آشنایان یکدیگر هستند و این مراسم، برای بسیاری از افراد فامیل، اولین ملاقات با عروس و داماد جوان محسوب می‌شود پس انتخاب لباس و استایل مناسب برای این مراسم بسیار مهم است. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا نکات انتخاب مانتوی عقد مناسب و استایل‌های زیبا برای مراسم عقد رسمی را بررسی نماییم و در انتها به معرفی یکی از بهترین مزون‌های مانتوی عقد در تهران بپردازیم.

انتخاب رنگ مانتو عقد

در فرهنگ ایرانی، رنگ سفید و نام عروس به عنوان دو یار جدانشدنی محسوب می‌شوند و بسیاری از ایرانیان معتقد هستند که رنگ سفید باعث اقبال بلند و میمنت و خوش یمنی در مراسم عقد می‌گردد، از همین رو کمتر عروسی جسارت انتخاب رنگ‌هایی غیر از سفید را به خرج می‌دهد. اما یکی از دغدغه‌های بسیاری از عروس خانم‌ها، ایجاد تمایز بین لباس عقد و لباس عروسی است که اگر هر دو به رنگ سفید انتخاب شوند، شاید تا حدی شباهت بین این دو استایل به وجود بیاید که مسلما برای هر عروس خانمی ناخوشایند است. این روزها برای مراسم عقد رسمی و محضری، از مانتوهای عقد استفاده می‌شود که نوع دوخت و مدل‌های آنان باعث می‌شود به هیچ وجه شباهتی بین آنها و لباس عروس وجود نداشته باشد. پس با خیال راحت می‌توانید مانتوی عقد خود را با رنگ سفید انتخاب کنید اما در این بین، رنگ‌هایی مانند شیری، کرمی، نسکافه‌ای، آبی یا صورتی یا سبز روشن، شامپاینی و طلایی هم می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای لباس عقد رسمی باشند که هرکس با توجه به سلیقه شخصی و رنگ پوست و نوع استایل کلی خود، یکی از آنها را می‌تواند انتخاب کند. اگر مانتوی عقد خود را به مزون معتبر و حرفه‌ای بسپارید، مشاوران متخخص مد و فشن آنها به خوبی می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند تا بتوانید با توجه به خصوصیات ظاهری خود، مانتوی عقد مناسبی را انتخاب نمایید.

انتخاب پارچه و مدل مانتو عقد

مانتوهای عقد مدل‌های بسیار متنوعی دارند. مدل‌های کتی، راسته، بلند و کوتاه و میدی، دامن‌های کلوش، اوورال‌ها، مدل‌های پیراهنی، فون، مانتوهای شنل دار و ... هر یک به تنهایی می‌توانند دستمایه هنر و خلاقیت یک طراح حرفه‌ای برای دیزاین مانتوی عقد قرار بگیرند. برای انتخاب مدل مانتو عقد خود باید به فرم اندام خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال دامن‌های کات‌آ و راسته برای اندام‌های مستطیلی و گلابی بسیار مناسب هستند. اوورال‌ها برای اندام ساعت شنی بی‌نظیر می‌شوند و مانتوهای کتی برای اندام‌های سیب و مستطیلی و گلابی، انتخاب‌های مناسبی محسوب می‌گردند.
در دوخت مانتوهای عقد، پارچه‌های متفاوتی از قبیل گیپور، ساتن، ارگانزا، کرپ، حریر و تور و پارچه‌های مروارید دوزی شده و سنگ دوزی شده به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند. به یاد داشته باشید که در نواحی که دچار اضفه وزن هستید نباید از پارچه‌های پرکار و شلوغ استفاده کنید و بهتر است پارچه‌های ساده و بدون طرح را انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر دارای اندام سیب هستید، در قسمت بالاتنه و روی سینه به هیچ عنوان از پارچه‌های سنگ دوزی شده و مروارید دار استفاده نکنید و بیشتر سعی کنید تمرکزتان را روی قسمت پایین تنه بگذارید تا بتوانید توجه چشم‌ها را از قسمت بالاتنه منحرف نمایید.

تعیین هزینه‌های خرید مانتو عقد

مراسم عقد رسمی و محضری، اولین قدم در برنامه‌ها و جشن‌های مربوط به ازدواج به شمار می‌رود. به یاد داشته باشید که پس از این مراسم، باز هم با انبوهی از هزینه‌ها و مخارج روبرو هستید که باید از پس آنها بربیایید. پس مانتوی عقد خود را از مزونی تهیه کنید که نسبت به کار حرفه‌ای و با کیفیت خود، قیمت‌های منصفانه‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهد.

اکسسوری‌ها و استایل عقد

استایل‌های متفاوتی برای مراسم عقد رسمی و محضری در لیست انتخاب شما قرار می‌گیرند که برای گزینش هر یک از آنها باید مسائل بسیاری را مورد توجه قرار دهید. نوع عقاید مذهبی و فرنگی عروس، داماد و خانواده‌ها، مکان برگزاری مراسم عقد (سالن عقد، تالار، محضر، اماکن زیارتی و ...)، فرم صورت، اندام و قد و قواره شما همگی می‌توانند در انتخاب استایل‌هایی مانند استایل محجبه، استایل رمانتیک، استایل کلاسیک و ... موثر باشند. برای شناسایی استایل مناسب خود می‌توانید تست استایل شناسی بزمینه را انجام دهید.
اکسسوری‌های عقد زیبایی برای مراسم عقد رسمی و محضری از سوی مزون‌های طراح مانتوهای عقد توصیه می‌شوند، از جمله توربان‌های زیبا و شیک با سنگ دوزی‌ها و یا مروارید دوزی‌های هماهنگ با مانتو، تاج، ریسه های گل طبیعی یا مصنوعی، ریسه های مرواریدی که ترندهای اکسسوری هستند و بسیار پرطرفدار می باشند و یا شال ها و روسری های ست با مانتو که تکمیل کننده استایل شما به عنوان یک عروس خانم زیبا هستند.

نگاه ویژه به جزئیات استایل عقد

یکی از خلاقیت‌هایی که می‌توانید در انتخاب مانتو عقد خود به خرج دهید، لباس‌های عقد ست عروس و داماد است که ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی را به مراسم عقد رسمی شما می بخشد. این هماهنگی در لباس عروس و داماد می تواند از کوچک ترین جزئیات مانند رنگ شروع شود و حتی به مدل های مشابه و شخصی سازی شده ختم گردد.
مرحله دوم در توجه به جزئیات، انتخاب اکسسوری هاست. انتخاب اکسسوری‌ها باید با توجه به مدل لباس عقد صورت پذیرد. به عنوان مثال کلاه های فرانسوی و انگلیسی برای مدل های اوورال و مانتوهای کتی بسیار مناسب می باشند و استایل های محجبه و توربان ها و شال و روسری برای مانتوهای بلند و شنلی، انتخاب هوشمندانه و مناسبی به شمار می‌روند.

با مزون پریسا مدنی، زیباترین و اقتصادی‌ترین عروس سال شوید!

خانم پریسا مدنی دانش آموخته رشته مهندسی کامپیوتر و MBA و DBA از جمله بانوان شاخصی هستند که به صورت کاملا علمی و تخصصی به طراحی و دیزاین لباس های نامزدی و مانتوهای عقد می پردازند. کارشناسان مجرب هنری و خیاطان حرفه ای در مزون پریسا مدنی با الگوبرداری از ژورنال‌های خارجی و سبک‌های ساده اروپایی که این روزها در بین عروس خانم‌های ایرانی نیز بسیار رواج یافته‌اند و به مدل‌های محبوب و پرطرفدار تبدیل شده اند، اقدام به طراحی و دوخت زیباترین و شیک ترین مانتوهای عقد، لباس های مجلسی، لباس های نامزدی، اکسسوری‌ها، توربان، تاج، دستکش، شال عروس، مچ بند و پاپوش، انواع کلاه های فرانسوی و انگلیسی و ... می‌نمایند که باعث شده تا این مزون به یکی از خوشنام‌ترین و حرفه ای ترین مزون های مانتوی عقد در تهران تبدیل شود. اگر جزو زوج‌های جوانی هستید که علیرغم محدودیت در بودجه و تمایل برای صرفه جویی اقتصادی، به دنبال کیفیت های بی نظیر هستید، مزون پریسا مدنی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما به شمار می رود زیرا در کنار مشاوره های تخصصی در زمینه انتخاب رنگ و مدل و نوع اکسسوری‌ها و همچنین طراحی و دوخت حرفه‌ای و درجه یک، قیمت‌های بسیار منصفانه‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت