نکات برگزاری مراسم عقد و عروسی در فضای باز و روف گاردن (معرفی سالن عقد ایما)

نکات برگزاری مراسم عقد و عروسی در فضای باز و روف گاردن (معرفی سالن عقد ایما)

فهرست عناوین

هر زوج جوانی برای برگزاری مراسم نامزدی، عقد و عروسی خود فکر و خیال‌هایی در سر دارد و دوست دارد تا بتواند مراسم خود را به بهترین و زیباترین شکل ممکن برگزار نماید. یکی از کارهای بسیار خاص و لوکس که می‌توان برای مراسم عقد انجام داد، برگزاری مراسم در فضای باز و روف گاردن است. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا نکاتی که در هنگام برگزاری مراسم عقد و عروسی در فضای باز، باید به آنها توجه داشته باشید را بررسی کرده و در انتها یکی از شیک‌ترین و زیباترین سالن‌های عقد شرق تهران که امکان برگزاری مراسم عقد در روف گاردن را به وجود آورده است، معرفی نماییم.

مهم‌ترین مساله، در نظر گرفتن آب و هوا است.

مهم‌ترین مساله‌ای که نقش تعیین کننده‌ای در برگزاری مراسم عقد در فضای باز دارد، آب و هوا است. هوای پاییزی و زمستانی به دلیل وجود برف و باران و بادهای سرد و یا گرد و غبار و هوای بهاری و تابستانی نیز به دلیل گرمای زیاد و یا جولان الرژی‌های فصلی می‌توانند برای برگزاری مراسم عقد در فضای باز مشکل ایجاد نمایند. پس اگر قصد دارید تا مراسم عقد خود را به شکلی خاطره انگیز در روف گاردن و فضای باز برگزار نمایید، بهتر است آب و هوا را در نظر بگیرید و اگر هوا گرم است از مدیر سالن عقد خود بخواهید که از امکانات سرمایشی استفاده نماید و در صورت سردی هوا نیز می‌توانید از مشعل‌های آتش و وسایل گرمایشی دیگر بهره ببرید.

تمهیدات لازم برای اتفاقات پیش بینی نشده

ژنراتورهای برق برای مواقع اضطراری، سایه‌بان برای بارش ناگهانی باران و یا آفتاب شدید و در نظر گرفتن محل جایگزین برای انتقال میهمانان در صورت بروز چنین اتفاقاتی بسیار مهم است. اگر سالنی که برای عقد در فضای باز خود انتخاب می‌کنید، مدیریت حرفه‌ای داشته باشد، همه این تمهیدات را در نظر می‌گیرد و آسایش و رفاه شما و میهمانان را در اولویت اول قرار می‌دهد.

حشرات مزاحم

معمولا در فصل‌های گرم، حشرات مزاحم مانند پشه‌ها و مگس‌ها در هوا در حال جولان هستند. پس برای راحتی بیشتر میهمانان خود از شمع‌ها، اسپری‌ها و وسایل برقی دافع حشرات استفاده کنید تا این حشرات، مزاحم برگزاری بی عیب و نقص مراسم شما نشوند.

نوع پذیرایی

پذیرایی را متناسب با فضای باز و همچنین آب و هوا در نظر بگیرید. در هوای گرم از نوشیدنی‌های خنک و کوکتل‌های میوه و آبمیوه‌های طبیعی و انواع بستنی استفاده کنید و اگر تاریخ برگزاری مراسم عقد و عروسی شما در فصل‌های سرد است و عروس زمستانه به شمار می‌روید، از نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، شیرکاکائو، هات چاکلت، نسکافه و چای استفاده نمایید و مطمئن باشید که همه میهمانان از این نوشیدنی‌ها استقبال می‌نمایند. شیرینی‌ها را نیز متناسب با اب و هوا و فضا انتخاب نمایید. شیرینی‌های تر و خامه‌ای برای هوای گرم و مخصوصا در فضای باز به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند و به جای آنها می‌توانید از شیرینی‌هایی مانند کاپ کیک‌ها، ماکارون، شیرینی‌های نارگیلی، پای سیب، دانمارکی و شیرینی‌های سنتی استفاده نمایید. این مقاله را بخوانید: معرفی بهترین و مناسب‌ترین شیرینی‌های عروسی

نوع دکوراسیون

نوع دکوراسیون و دیزاین و المان‌های مورد استفاده برای تزئینات در سالن عقد سرپوشیده و سالن عقد در فضای باز بسیار متفاوت است. تزئینات فضای باز بسیار ساده‌تر هستند تا به واسطه تزئینات سنگین و چشمگیر از جذابیت طبیعی فضا و عقد در زیر سقف آسمان کاسته نشود. زیبایی مراسم عقد در فضای باز خود را به طبیعت بسپارید و اطمینان داشته باشید که بهترین کار ممکن را نموده‌اید. می‌توانید از المان‌هایی مانند چراغ‌های ال‌ای‌دی، شمع آرایی، مشعل ارایی و گل‌ارایی‌های سبک و طاق‌های پوشیده با حریر برای دکوراسیون مراسم عقد در روف گاردن استفاده نمایید.

نحوه دعوت از میهمانان

حتما در هنگام دعوت از میهمانان به آنها اطلاع دهید که مراسم عقد شما در فضای باز برگزار می‌شود زیرا دانستن این مساله ممکن است باعث شود تا میهمانان تغییراتی در لباس خود ایجاد نمایند و وسایل جانبی مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند. همچنین اگر مراسم شما در فصل‌های سرد برگزار می‌شود، از میهمانان بخواهید که لباس گرم مناسب به همراه داشته باشند.

تجربه‌ای متفاوت از مراسم عقد در سالن عقد ایما

سالن عقد ایما با مدیریت آقای کریمی در شرق تهران واقع شده و یکی از بهترین و لوکس‌ترین انتخاب‌ها برای برگزاری باشکوه، رمانتیک و زیبای مراسم نامزدی و عقد می‌باشد. مدیریت حرفه‌ای و پرسنل مجرب، تیم هنری با سلیقه و درجه یک، سالن عقد ایما را به یکی از پیشروان سالن عقد در تهران تبدیل نموده است. سالن عقد ایما با ساختمانی در دو طبقه و با 3 سالن مجزای 50 تا 120 نفره میزبان انواع مراسم نامزدی، عقد، بله برون، حنابندان، تولد، سالگرد ازدواج و سایر مراسم‌ها می‌باشد. امکان برگزاری مراسم عقد در فضای باز و روف گاردن مجلل و شیک و با ظرفیتی بالغ بر 60 نفر، سالن عقد ایما را در بین رقبای خود متمایز نموده و بسیاری از زوج‌های جوان با ذوق و با سلیقه، این سالن و روف گاردن آن را برای برگزاری مراسم‌های خود انتخاب می‌نمایند.
جای پارک مناسب، دسترسی اسان و راحت، منوهای غذایی لذیذ و با کیفیت و ارائه انواع غذاهای متنوع و دسرهای رنگارنگ و فینگرفودهای شیک و درجه یک، امکان برگزاری موسیقی زنده و دکوراسیون مدرن و زیبا و متناسب با سلیقه شخصی عروس و داماد از سایر مشخصات و ویژگی‌های برتر سالن عقد ایما می باشد که این مجموعه را به یکی از بهترین‌ها در شهر تهران تبدیل نموده است.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت