دیزاین و چیدمان کندی بار در مراسم عروسی به کمک تشریفات مجالس (معرفی تشریفات عروسی خانی)

دیزاین و چیدمان کندی بار در مراسم عروسی به کمک تشریفات مجالس (معرفی تشریفات عروسی خانی)

فهرست عناوین

مراسم عروسی، یکی از شادترین و الهام بخش‌ترین مراسم‌هایی است که می‌تواند برگزار شود. در این مراسم، علاوه بر عروس و داماد که در حال راهی شدن به سوی خانه مشترک و زندگی عاشقانه هستند، همه میهمانان و افراد خانواده و فامیل هم هیجان زده و خوشحال هستند و این انرژی مثبت در مراسم‌های عروسی می‌تواند هر کسی را بر سر ذوق بیاورد. اما تزئینات جشن، چیدمان میزهای پذیرایی، دکوراسیون عروسی و از همه مهم‌تر، نوع پذیرایی نیز در تزریق این انرژی و شادی به میهمانان، بسیار موثر است.
 یکی از اصلی‌ترین پذیرایی‌ها در مراسم عروسی بعد از شام، شیرینی و متعلقات آن است که انتخاب نوع آن و چگونگی پذیرایی از میهمانان، می‌تواند در روند برگزاری مراسم عروسی بسیار موثر باشد. مراسم عروسی را به سمت مدرنیته بکشاند یا به آن شکل سنتی ببخشد؟ بهترین راه برای انتخاب زیباترین و مناسب‌ترین شیرینی‌ها و پذیرایی‌ها، مشورت با موسسات تشریفات مجالس است. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا انواع پذیرایی با شیرینی در مراسم عروسی را معرفی نماییم.

شیرینی‌های پذیرایی در میزهای میهمانان

سنتی‌ترین نوع پذیرایی با شیرینی از میهمانان در مراسم عروسی، قرار دادن دیس‌های شیرینی بر سر میز میهمانان و شارژ مرتب آنهاست اما با انتخاب درست مدل و نوع شیرینی، می‌توان به این نوع از پذیرایی نیز، رنگ و بویی مدرن و به روز داد. البته به یاد داشته باشید که حتی در صورت دیزاین کندی بار و آبشار شکلات، همیشه این نوع از پذیرایی با شیرینی نیز باید در لیست پذیرایی شما گنجانده شود که در این مورد حتما تشریفات عروسی، شما را راهنمایی خواهد نمود. تا شیرینی‌هایی را انتخاب کنید که هم از نظر اقتصادی مناسب باشند و هم شکل و ظاهر و طعم خوبی داشته باشند.
 بسیاری از افراد، شیرینی‌های تر و خامه‌ای و انواع رولت‌ها را بر شیرینی‌های خشک ترجیح می‌دهند اما توصیه بزمینه به شما این است که شیرینی‌های تر را حتی‌الامکان انتخاب نکنید، زیرا معمولا دمای هوا در تالار عروسی و محل برگزاری مراسم عروسی به دلیل هیجان افراد و جنب و جوش زیاد، بالاست و این گرما باعث می‌شود تا شیرینی‌ها به سرعت، فرم اولیه خود را از دست بدهند و طعم آنها نیز بر اثر آب شدن خامه‌ها، تحت تاثیر قرار بگیرد. هم چنین اگر قصد دارید کیک عروسی را ببرید و برای میهمانان سرو کنید، وجود شیرینی تر در کنار کیک، دیگر اضافی به نظر می‌آید. بهترین نوع شیرینی‌ها برای مراسم عروسی، شیرینی‌های خشک هستند. شاید بسیاری از افراد به شیرینی‌های خشکی مانند ناپلئونی و زبان و نارگیلی فکر کنند اما برای اینکه میزهای پذیرایی از میهمانان در مراسم عروسی شما شکل زیباتر و رنگارنگ‌تری داشته باشند، می‌توانید از شیرینی‌های جذاب‌تری مانند کاپ کیک‌ها و پاپ کیک‌های رنگی استفاده کنید.

کندی بار در مراسم عروسی

کندی بار یا میز تنقلات یکی از المان‌های بسیار جذاب و هیجان‌انگیز در مراسم عروسی است که وجود آن علاوه بر خوشمزه‌تر شدن مراسم عروسی شما، به دیزاین و دکوراسیون شیک‌تر و مدرن‌تر نیز کمک می‌کند. کندی بار می‌تواند شامل هر چیز شیرینی که فکرش را می‌کنید، باشد. انواع شیرینی، شکلات، پاستیل، آبنبات‌های رنگی، آدامس، ماکارون، بیسکوییت، کلوچه‌ها و کوکی‌ها، توت فرنگی‌های شکلاتی، تارت‌های میوه‌ای و شکلاتی، شیرینی‌های محلی مانند باقلوا و قطاب و شیرینی نخودچی، نوتلا، کاپ کیک‌ها و حتی دسرهای متنوع می‌توانند روی کندی بار یا میز تنقلات قرار بگیرند و عشاق شیرینی را بی‌نهایت به وجد بیاورند. کندی بارها امروزه توسط موسسات تشریفات مجالس به زیبایی دیزاین می‌شوند و حتی تم‌های رنگی متنوعی را می‌توانید برای آن سفارش دهید تا کندی بار شما متناسب با تم رنگی جشن یا هر رنگی که خودتان به آن علاقه دارید، طراحی و اجرا شود. کندی بارها، آیتم‌های عروسی بسیار انعطاف پذیری هستند، یعنی از لحاظ هزینه و بودجه‌ای که برای آن در نظر می‌گیرید هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و گاهی می‌توان به کمک یک تیم تشریفات حرفه‌ای، با هزینه‌های بسیار کم و بصرفه، کندی بارهای جذابی را طراحی نمود و بلعکس، کندی بارهای بسیار لوکس و گران قیمتی هم می‌توانند طراحی شوند که حتی هزینه آنها از هزینه شام هم بیشتر و بالاتر باشد.

آبشار شکلات در مراسم عروسی

آبشار شکلات نیز یکی دیگر از المان‌هایی است که این روزها در مراسم‌های عروسی، مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بخش‌های عروسی شما باشد. آبشارهای شکلات در اندازه‌های متفاوت و حتی با طعم‌های متفاوت از جمله شکلات تلخ، کاکائوی تیره و کاکائوی روشن و باترکریم، اجرا شوند و این باز هم به تیم تشریفات عروسی و سلیقه شخصی خودتان بستگی دارد. معمولا در کنار آبشارهای شکلات، توت فرنگی یا انواع میوه‌های برش خورده، شکلات‌های فوندانتی یا شیرینی‌ها نیز قرار داده می‌شوند که میهمانان می‌توانند این خوراکی‌ها را با طعم دلپذیر شکلات بچشند و لذت ببرند.

با تشریفات خانی، جشن عروسی شیرینی داشته باشید.

تشریفات خانی با مدیریت خانم خانی و آقای افشار یکی از مدرن‌ترین و هنرمندترین تیم‌های تشریفاتی در تهران را شامل می‌شود. لوکس‌ترین و مجلل‌ترین مراسم‌های عقد، نامزدی، عروسی و بسیاری از سمینارها و همایش‌های کاری، دیپلماتیک و رسمی، به بهترین شکل و در فاخرترین مکان‌های شناخته شده در تهران و حومه، توسط موسسه تشریفاتی خانی برگزار می‌شوند.
آبشار شکلات، فینگرفودهای اشتها آور، دسرهای حرفه‌ای، باغ اختصاصی، دیزاین زیبا، معماری مجلل و فاخر، سفره‌های عقد بی نظیر، ایده پردازی‌های خاص و ناب در تشریفات خانی، این موسسه را به یکی از مطمئن‌ترین و هنرمندانه‌ترین تشریفات‌های تهران تبدیل نموده است. مدیریت حرفه‌ای و پرسنل مجرب، تیم‌های خدماتی و پذیرایی آموزش دیده و خوش برخورد، تیم‌های دکوراتیو هنرمند و باسلیقه در تشریفات خانی گرد هم آمده‌اند تا این موسسه را به یکی از بهترین‌ها تبدیل نمایند.
تصور سفره عقدی رویایی در خیمه‌ای نورانی که با حریر و کریستال تزئین شده است یا سفره عقدی بی‌نظیر در آلاچیق‌های باصفا با دیزاین‌های متنوع، عمارت‌های با شکوه، سنگ‌نماهای یونانی، صندلی‌های امپریال، نورپردازی‌های حرفه‌ای، سیستم‌های صوتی و تصویری فوق العاده و فضایی روستیک و طبیعی با وجود آبگیری زیبا و سبز در باغ اختصاصی تشریفات خانی بسیار رویایی و جذاب خواهد بود که هر عروس و دامادی را برای مراجعه به این تشریفات، ترغیب می‌نماید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت