جذاب‌ترین مراسم‌های عروسی سلبریتی‌های هالیوودی و ایرانی

جذاب‌ترین مراسم‌های عروسی سلبریتی‌های هالیوودی و ایرانی

فهرست عناوین

همواره داشتن اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی سلبریتی‌ها برای برخی از افراد، جذاب بوده است. ازدواج و مراسم عروسی نیز یکی ار بخش‌های زندگی هر سلبریتی است که بررسی آن می‌تواند جالب توجه باشد و حتی بررسی نوع مراسم عروسی، لباس عروس و کت وشلوار داماد، اکسسوری‌ها و ... می‌تواند مسیر پیشرونده‌ای را برای صنعت مد و صنعت طراحی لباس عروس و ملزومات عروسی مشخص نماید. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا معروف‌ترین و جدیدترین عروسی‌های ایرانی و خارجی را بررسی نماییم.

مراسم عروسی نیک جوناس و پریانکا چوپرا

پریانکاچوپرا بازیگر، خواننده و تهیه کننده مشهور هندی که در 18 جولای 1982 متولد شده است و به عنوان دختر برگزیده سال 2000 انتخاب شد، با نیکولاس جری جوناس شاعر و خواننده و بازیگر آمریکایی ازدواج کرد. ازدواج این دو نفر یکی از پر هزینه‌ترین ازدواج‌های سلبریتی در دنیا می‌باشد. به گزارش برخی از رسانه‌ها، بالغ بر 30 مراسم ازدواج خصوصی، نیمه خصوصی و علنی و با حضور خبرنگاران وعکاسان برای این دو نفر برگزار شده است. بعد از برگزاری چندین مراسم عروسی بر اساس سنت‌های متفاوت برای نیک جوناس و پریانکا چوپرا در سال 2018، خانواده جوناس، عروسی متفاوت دیگری را در سال 2019 تجربه نمودند. عروسی سنتی این زوج زیبا، در قلعه تاج در جودپور برگزار شد. لباس عروس یکی از خاص‌ترین و زیباترین لباس‌های اوت کوتور عروس در تاریخ بود که خیاطان زیادی بالغ بر 1826 ساعت زمان را صرف کرده بودند تا این لباس که با 2 میلیون و 380 هزار مروارید پوشانده شده بود، دوخته شود. کفش‌های عروس از برند "جیمی چو" انتخاب شد و تور او 23 متر طول داشت که 6 ساقدوش عروس، آن را در پشت سر عروس، حمل می کردند. حلقه پریانکا نیز یکی از فاخرترین حلقه‌های دیده شده در سال‌های اخیر است که با الماسی 4 قیراطی تزئین شده بود و قیمت آن در حدود 200هزار دلار تخمین زده شد.

مراسم عروسی جو جوناس و سوفی ترنر

جو جوناس، خواننده، شاعر و بازیگر مشهور آمریکایی نیز یکی دیگر از سلبریتی‌های بسیار پرطرفدار است که در ماه‌های اخیر با سوفی ترنر، بازیگر انگلیسی که با ایفای نقش در سریال گیم آف ترونز و در نقش سانسا استارک به شهرت بسیار زیادی رسید، ازدواج نموده است. این زوج جوان، ابتدا نامزدی خود را به صورت بسیار ناگهانی و غافلگیرکننده در فستیوال موسیقی بیلبورد اعلام کردند و در همان موقع به صورت قانونی به عقد یکدیگر در آمدند. مراسم رسمی ازدواج آنها در جنوب فرانسه و با استایل سنتی اروپایی برگزار گردید. لباس سوفی ترنر توسط "نیکولاس گسکوئر"، طراح اصلی برند Louis Vuitton طراحی شد. برای دوخت این لباس نزدیک به هفتاد و پنج ساعت زمان صرف شد و از پنجاه هزار و چهارصد دانه کریستالی درخشنده بر روی آن استفاده گردید. برای اطلاعات بیشتر و دیدن عکس از عروسی این زوج مشهور به این لینک مراجعه نمایید.

مراسم عروسی مایلز تلر و کلی اسپری

مایلز تلر، بازیگر آمریکایی و کلی اسپری، بازیگر و دنسر آمریکایی نیز در سال 2019 میلادی با هم ازدواج نمودند و پیوند خود را جشن گرفتند. مراسم عروسی آنها در جزایر هاوایی و با سبک ساحلی برگزار گردید. لباس عروس با سبک کلاسیک طراحی شده بود و طراحی آن توسط "مونیک لولیر" طراح آمریکایی-فیلیپینی صورت پذیرفت. کلی تلر برای اکسسوری عروسی خود، از گردنبند مروارید بسیار زیبایی استفاده نمود که به گفته خود او، یادگار مادرش است و خواهران او نیز در مراسم عروسی خود از این گردنبند استفاده کرده بودند.

مراسم عروسی جاستین بیبر و هیلی بیبر

جاستین بیبر از خوانندگان و رپرهای مشهور آمریکایی و هیلی بالدوین مدل آمریکایی، نیز در ماه‌های اخیر ازدواج خود را جشن گرفتند که یکی از پرحاشیه‌ترین مراسم‌های عروسی در سال‌های اخیر را نیز برگزار نمودند. این زوج جوان، ازدواج خود را در یک مراسم مختصر و خصوصی جشن گرفتند و بقیه هزینه‌ها را صرف امور خیریه نمودند. جاستین بیبر که چند ماه قبل از نامزدی و ازدواج خود با هیلی، رابطه عاشقانه خود با سلنا گومز را قطع نموده بود، به صورت ناگهانی و البته به دور از هیاهو و حضور خبرنگاران و عکاسان، با هیلی ازدواج نمود. لباس عروسی هیلی که با مدل پری دریایی و همراه با تور بلند و دراماتیک، به او استایلی بی نظیر و زیبا بخشیده بود که توسط "میو ریلی" طراحی شده بود.

مراسم عروسی ادریس آلبا و سابرینا

مهم‌ترین ویژگی مراسم عروسی ادریس آلبا و سابرینا، مشهود بودن سنت‌های رنگارنگ آفریقایی بود. ادریس و سابرینا که هر دو افریقایی هستند، تصمیم گرفتند تا با ادای احترام به سنت‌های کهن این اقلیم، ازدواج خود را در سه روز متوالی و در بالمی مراکش، جشن گرفتند. سابرینا که به عنوان ملکه زیبایی شناخته شده بود برای لباس عروس خود، لباسی ساده با آستین‌های برشانه و دامنی با مدل کات‌آ را انتخاب نمود که همراه با اکسسوری‌های زیبای او که در یک جفت گوشواره و یک دستبند نقره‌ای رنگ خلاصه می‌شدند، استایلی رویایی و زیبا را به او بخشیده بودند.

مراسم عروسی الی گولدینگ و کاسپر جاپلینگ

الینا جین گودلینگ، شاعر و خواننده انگلیسی که با یک تاجر سرشناس و ثروتمند به نام کاسپر جاپلینگ ازدواج نمود نیز یکی دیگر از ازدواج‌های جنجالی اخیر بوده است. مراسم عروسی آنها یکی از سنتی‌ترین عروسی‌هایی است که در میان سلبریتی‌ها برگزار شد. استایل کلی مراسم و همچنین استایل عروس و داماد به صورت کلاسیک انتخاب شده بود. جشن عروسی در قصر هاوارد در اطراف دهکده سلطنتی انگلستان برگزار شد و لباس عروس، لباسی سنتی و پوشیده با یقه فرنچ چین دار و با استفاده از پارچه دانتل طرح دار بود. طراح لباس الی، "ناتاشا رمزی لوی"، معروفترین طراح برند Chloe بود. دسته گل عروسی الی، بسیار ساده و از رزهای سفید تشکیل شده بود که به عروس، استایلی رمانتیک، مقدس و زیبا بخشیده بود.

مراسم عروسی کاترین شوارتزنگر و کریس پرت

دختر آرنولد شوارتزنگر، بازیگر آمریکایی-اتریشی معروف هالیوود، کاترین نیز ازدواج خود با کریستوفر مایکل پرت، بازیگر خوش قامت و خوش صورت آمریکایی را در دو مراسم عروسی جداگانه، جشن گرفت. لباس‌های عروس کاترین توسط "جورجیو آرمانی" طراحی شدند و برای تور عروس از تور بلند و دنباله داری با طول 6 متر استفاده شد که به عروس، استایلی فاخر و سلطنتی بخشیده بود. لباس عروس، بسیار ساده طراحی شده بود و زیبایی اندام کاترین را چند برابر نموده بود.

مراسم عروسی دواین جانسون و لورن هشیان

راک بازیگر را کمتر کسی است که نشناسد و او یکی از سرشناس‌ترین بازیگران هالیوود و یکی از پرطرفدارترین کشتی کج کارهای آمریکاست که بسیاری از طرفداران این رشته، او را می‌شناسند و دوست دارند. دواین جانسون ازدواج عاشقانه خود با لورن هشیان، خواننده و آهنگساز آمریکایی را در جزایر هاوایی، جشن گرفتند و راکی برای استایل دامادی خود برخلاف سایر افراد که به سراغ کت و شلوارهای رسمی می‌روند، استایلی ساحلی و راحت با رنگ سفید را برگزید. عروس نیز برای لباس عروسی از پیراهن سفید و یقه بازی از برند "میرا زیلینگر"، استفاده نمود.

مراسم نامزدی جنیفر لوپز و الکس رودریگرز

جنیفر لوپز که برای چهارمین بار ازدواج خود را جشن می‌گیرد با الکس رودریگرز، بازیکن بیسبال آمریکایی نامزد کرده است . حلقه نامزدی آنها، الماس تراش و 20 قیراطی به ارزش 4 میلیون دلار است. مراسم عروسی جنیفر لوپز و الکس رودریگرز هنوز برگزار نشده و بسیاری از خبرنگاران و عکاسان در انتظار این مراسم به سر می برند تا جنیفر لوپز را در استایل یک عروس زیبا ببینند و عکس‌های او را ثبت نمایند.

ازدواج های پر سر و صدای سلبریتی های ایرانی

پس از بررسی مشهورترین مراسم‌های عروسی سلبریتی‌های هالیوودی، به سراغ سلبریتی‌های ایرانی می‌رویم و بعضی از پیوندهای ازدواج میان آن‌ها که در ماه‌های اخیر به ثبت رسیده‌اند، بررسی می‌نماییم.
در ادامه با بزمینه همراه باشید و ماجراهای ازدواج های سلبریتی های ایرانی را بخوانید.

مراسم عروسی الهام طهوری و حامد احمدجو

 اولین زوجی که به آن‌ها می‌پردازیم، الهام طهوری و حامد احمدجو هستند. الهام طهوری متولد 15 فروردین 67 بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما می‌باشد که با حامد احمدجو که او نیز از بازیگران معروف تئاتر و تلویزیون می‌باشد، ازدواج نموده است. میکاپ آرتیست الهام طهوری در مراسم عروسی، آونیا و طراحی و اجرای شینیون موهای او را لرنیک بر عهده داشته اند.

مراسم عروسی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی

بهاره رهنما پس از جدایی از پیمان قاسمخانی، با امیرخسرو عباسی صاحب یکی از برندهای مشهور آرایشی در ایران ازدواج نمود که پس از انتشار عکس‌های عروسی آنها در فضای مجازی، واکنش‌های منفی زیادی نسبت به لباس عروسی او ابراز گردید. طراحی لباس عروس او توسط "تکتم رضایی" انجام شده بود. تشریفات مجالسی که برگزاری مراسم عروسی آنها را برعهده داشت، تشریفات یکتا و میکاپ آرتیست عروس، مریم رئوف بود.

مراسم عروسی الهام حمیدی و علیرضا صادقی

یکی دیگر از تازه عروسان سینمای ایران، الهام حمیدی می‌باشد که با عکس‌های مراسم عقد خود در فضای مجازی، به طور رسمی ازدواج خود را علنی نمود. الهام حمیدی برای استایل مراسم عقد خود، استایل محجبه عروس را برگزیده بود که از توربان زیبایی که با مروارید تزئین شده بود و هم چنین روسری حجاب با رنگ گلبهی، از او عروس زیبایی ساخته بود. میکاپ آرتیست الهام حمیدی، مریم رهنما بود.

مراسم عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی

از زوج‌های هنری جذاب این روزهای سینمای ایران، سمانه پاکدل و هادی کاظمی می‌باشند که در سال 1397 ازدواج خود را جشن گرفتند. سمانه پاکدل نیز از جمله بازیگرانی است که برای استایل عروسی خود، استایل محجبه را برگزید و از توربانی با رنگ طلایی استفاده نمود. میکاپ ارتیست سمانه پاکدل برای مراسم عروسی، خانم شادی عقیلی می‌باشند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت