بهترین آرایشگاه‌های عروس و سالن‌های زیبایی شهر اصفهان

بهترین آرایشگاه‌های عروس و سالن‌های زیبایی شهر اصفهان

فهرست عناوین

در روند برنامه‌ریزی برای مراسم عروسی، انتخاب ارایشگاه عروس به دلیل وسواسی که عروس خانم‌ها روی مدل میکاپ و نوع شینیون خود دارند، یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود. یکی از شاخصه‌هایی که برای انتخاب آرایشگاه عروس خود باید بدان توجه داشته باشید، نمونه کارهای بدون روتوش و هم چنین برندهای ارایشی مورد استفاده در سالن زیبایی مدنظرتان است. ماندگاری آرایش عروس تا انتهای مراسم عروسی و استوار ماندن شینیون در حالت اولیه یکی از مهم‌ترین مسائلی است که اگر سالن زیبایی خود را به درستی انتخاب نکنید، ممکن است به واسطه این مسائل، در روز عروسی خاطرات بدی را تجربه نمایید. عکس‌های بد و ظاهر ژولیده شما به عنوان عروس، در ساعت‌های انتهایی مراسم عروسی، می‌تواند یکی از اتفاقات غیرقابل تحمل باشد. 
با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا بهترین ارایشگاه‌های عروس و  سالن‌های زیبایی در شهر اصفهان را معرفی نماییم.

آرایشگاه عروس مینا گلکار اصفهان

خانم مینا گلکار فارغ التحصیل رشته طراحی دانشگاه هنر و دارای مدارک بین المللی میکاپ، گریم و شینیون از کشورهای آلمان، ترکیه و کانادا هستند که در سالن زیبایی مینا گلکار، انواع خدمات تخصصی مراقب از پوست و فیشیال پوست، گریم سینمایی، میکاپ و شینیون عروس، آرایش محفلی و کوتاهی مو و شینیون موهای کوتاه، مطابق با آخرین متد روز دنیا و طراحی‌های متناسب با فرم صورت و مدل لباس مجلسی و لباس عروس صورت می‌پذیرند. سالن زیبایی مینا گلکار اصفهان یکی از انتخاب‌های لوکس عروس خانم‌های اصفهانی به شمار می‌رود و یکی از پرطرفدارترین سالن‌های زیبایی در اصفهان است.

آرایشگاه عروس شمیم مرتضوی

سالن زیبایی شمیم مرتضوی یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین آرایشگاه‌های عروس در شهر اصفهان به شمار می‌رود که علاوه بر خدمات مراقبت پوست و مو و پاکسازی تخصصی و حرفه‌ای پوست صورت، طراحی تخصصی میکاپ و شینیون عروس را انجام می‌دهد و با بالاترین کیفیت و استفاده از مرغوب‌ترین برندهای آرایشی، این طراحی‌ها را به اجرا می‌رساند. فیکس شدن آرایش صورت و ماندگاری میکاپ و شینیون عروس تا انتهای مراسم عروسی یکی از شاخصه‌های بارز آرایشگاه شمیم مرتضوی می‌باشد و به جرات می‌توان گفت که هیچ عروس خانمی از این سالن زیبایی ناراضی بیرون نمی‌رود. انجام خدمات رنگ و هایلایت و کراتینه و ویتامینه تخصصی مو، میکروبلیدینگ و اکستنشن سه بعدی مو و مژه نیز در سالن زیبایی شمیم مرتضوی به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود که این سالن را، به یکی از لوکس‌ترین سالن‌های زیبایی اصفهان تبدیل نموده است.

سالن زیبایی بیتا مظاهری

یکی از تخصصی‌ترین سالن‌های زیبایی در شهر اصفهان، سالن زیبایی بیتا مظاهری می‌باشد که خدمات میکاپ، گریم و شینیون عروس، با استفاده از لوازم آرایشی و برندهای درجه یک آرایشی در دنیا صورت می‌پذیرند. آرایش فرمالیته، آرایش عقد و نامزدی و عروسی و گریم‌های سینمایی از تخصص‌های بی‌نظیر بیتا مظاهری می‌باشند. خانم بیتا مظاهری دارنده مدرک مربیگری بین المللی از PCMS استرالیا، مدرک مستر qal انگلستان، مدرک مربیگری شرکت بین المللی میکاپ و مدرک سمینار تخصصی سامر خوزامی و الکانترا می‌باشند، از همین رو، هنر و سلیقه همراه با تخصص و علم، در سالن زیبایی بیتا مظاهری در هم آمیخته‌اند تا جزو بهترین‌ها به شمار روند.

سالن زیبایی نفیسه احمدی

سالن زیبایی نفیسه احمدی یکی از بهترین آرایشگاه‌های عروس اصفهان هستند که ویژگی اصلی این سالن، ارائه انواع مدل‌های میکاپ و شینیون برای عروس خانم‌های اصفهانی است. گاهی برخی از عروس خانم‌ها، میکاپ‌های خلیجی، عربی و سنگین را می‌پسندند و گاهی میکاپ‌های لایت و اروپایی را ترجیح می‌دهند. در سالن زیبایی نفیسه احمدی هر مدل میکاپی که مناسب برای فرم صورت و شینیون موهای شما باشد، در بالاترین کیفیت و زیباترین طراحی‌ها اجرا می‌شود. قرینه سازی ابرو، رنگ و مش و هایلایت حرفه‌ای، مراقبت‌های پوست و مو و مانیکور و پدیکور نیز در کنار میکاپ و شینیون حرفه‌ای عروس، در سالن زیبایی نفیسه احمدی ارائه می‌گردد.

آرایشگاه عروس مهناز صوفی

این روزها، کمتر کسی در اصفهان اسم سالن زیبایی مهناز صوفی را نشنیده است. آرایشگاه عروس مهناز صوفی یکی از معروف‌ترین و خوشنام‌ترین سالن‌های زیبایی شهر اصفهان می‌باشد که با ارائه بهترین مدل‌های گریم و میکاپ عروس به شهرت زیادی دست یافته است. استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین برندهای آرایشی و بهداشتی، مدارک بین المللی طراحی و اجرای میکاپ و شینیون در کنار اخلاق حرفه‌ای و خوش برخوردی خانم مهناز صوفی موجب گردیده است تا سالن زیبایی مهناز صوفی به یکی از بهترین انتخاب‌ها در شهر اصفهان تبدیل شود.

سالن زیبایی نازی دهخدا اصفهان

خاص‌ترین و متفاوت‌ترین میکاپ‌های عروس در شهر اصفهان، مربوط به آرایشگاه عروس نازی دهخدا می‌باشند که یکی از اصیل‌ترین و با تجربه‌ترین سالن‌های زیبایی در اصفهان می‌باشد. سالن زیبایی نازی دهخدا در مقایسه با سالن‌های زیبایی دیگر در اصفهان، قیمت نسبتا بالایی دارد ولی ارائه کارهای خوب و درجه یک در این سالن زیبایی موجب شده است تا کماکان در ردیف اصلی‌ترین انتخاب‌های عروس خانم‌های اصفهانی قرار بگیرد. گریم سینمایی و میکاپ حرفه‌ای لایت و اروپایی و میکاپ‌های فانتزی با تم‌های رنگی متنوع و انجام مشاوره‌های دلسوزانه برای انتخاب نوع میکاپ و شینیون متناسب با فرم صورت، نوع مراسم و مدل لباس مجلسی و لباس عروس، در سالن زیبایی نازی دهخدا به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود. میکروبلیدینگ، هاشور ابرو، اکستنشن، مانیکور و پدیکور، کوتاهی و کوپ های فانتزی و ژورنالی، قرینه سازی ابرو، اپیلاسیون دائم و موقت و ... نیز با استفاده از بهترین مواد آرایشی و برندهای معتبر در دنیا در محیطی لوکس و بهداشتی صورت می‌پذیرد.

سالن زیبایی نادره اصفهان

یکی از باتجربه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین آرایشگاه‌های عروس در شهر اصفهان، سالن زیبایی نادره می‌باشد که اگر به نمونه کارهای این میکاپ ارتیست نگاهی بیندازیم، خلاقیت، طراحی حرفه‌ای و استفاده از مواد آرایشی درجه یک را به وضوح مشاهده می‌نماییم. ارائه کلیه خدمات تخصصی عروس از جمله رنگ و مش و هایلایت موها، پاکسازی پوست و ماساژهای خونرسانی و ریلکسی پوست، اکستنشن مو و مژه، کانتورینگ حرفه‌ای، گریم تخصصی و شینیون‌های ژورنالی بالای تور یا زیر تور در سالن زیبایی نادره اصفهان با بهترین کیفیت و بالاترین سطوح انجام می‌گیرد.

سالن زیبایی سحر ترکان اصفهان

اگر طرفدار آرایش‌های لایت و اروپایی هستید اما گریم‌های تخصصی و حرفه‌ای را در کنار این آرایش لایت می‌پسندید، بهترین انتخاب برای شما، سالن زیبایی سحر ترکان اصفهان می‌باشد.استفاده از بهترین مواد آرایشی، کرم پودرهای شاینی و مات از برندهای کلینیک، هدا بیوتی و برندهای مورد استفاده سلبریتی‌های هالیوودی، کانتورینگ حرفه‌ای و استفاده از هایلایترهای تخصصی، از جمله شاخصه‌های آرایشگاه عروس سحر ترکان می‌باشد که این سالن زیبایی را به یکی از معروف‌ترین و خوشنام‌ترین سالن‌های زیبایی در شهر اصفهان تبدیل نموده است.

آرایشگاه عروس سعیده رهنما اصفهان

در سالن زیبایی سعیده رهنما سه پکیج متفاوت برای عروس ارائه می‌شود که هر یک از آنها متناسب با بودجه خاصی تعبیه شده اند، اما به جرات می‌توان گفت هر سه پکیج جزو بهترین و ایده‌آل‌ترین انتخاب‌های عروس خانم‌های اصفهانی به شمار می‌روند. مراقبت‌های پوستی قبل از مراسم عروسی، پاکسازی و فیشال، رنگ و مش و هایلایت‌های آمبره، سامبره و بالیاژ، گریم‌های تخصصی و میکاپ‌های حرفه‌ای و شینیون‌های طراحی شده برای هر فرم صورت و هر مدل لباس عروس، در سالن زیبایی سعیده رهنمای اصفهان به صورت تخصصی اجرا می‌شوند. از این رو یکی از به‌صرفه‌ترین و با کیفیت‌ترین انتخاب‌ها برای عروس خانم‌های اصفهانی، سالن زیبایی سعیده رهنما یا رهنما بیوتی می‌باشد.
این مقالات را هم بخوانید:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت