فرمالیته در ارمنستان و گرجستان(معرفی استودیو عروس و آتلیه عکاسی رابی)

فرمالیته در ارمنستان و گرجستان(معرفی استودیو عروس و آتلیه عکاسی رابی)

فهرست عناوین

گرجستان و ارمنستان دو کشوری هستند که سالانه مقصد سفر ایرانیان بسیاری قرار می‌گیرند. نزدیکی و ارزانی این دو کشور باعث شده تا عروس و دامادها علاوه بر ماه عسل، برای عکاسی و فیلم‌برداری فرمالیته نیز این دو کشور را در بین گزینه‌های خود قرار دهند. در این مقاله ما در بزمینه به بررسی فرمالیته در کشور ارمنستان و گرجستان پرداختیم و در انتها یکی از بهترین استودیو‌هایی که با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت، خدمات فرمالیته در این کشورها را انجام می‌دهند معرفی کردیم. 

فرمالیته در ارمنستان

1- دره گل‌ها

دره گل‌ها یا زاخکادزور ارمنستان نام شهری است در پنجاه کیلومتری شمال ایروان، که در تابستان آب و هوای معتدل دارد ولی در زمستان بسیار سرد و برفی است. این شهر بسیار دیدنی در هر فصل سال جاذبه خاص خود را دارد اما معمولا گردشگران دو فصل زمستان و بهار را برای بازدید انتخاب می‌کنند. در فصل بهار با روییدن گل‌های رنگارنگ فضاها و لوکیشن‌های بسیار زیبا برای عکاسی فرمالیته عروس و داماد فراهم می‌شود.

2- نوراوانک

نوراوانک یا صومعه نو یک صومعه متعلق به سده سیزدهم میلادی در ارمنستان است که در 122 کیلومتری ایروان قرار دارد. نوراوانک در واقع مجموعه ای از چند کلیساست که با مراجعه به آن هم می‌توانید عکس‌های بسیار زیبایی بگیرید هم از یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ارمنستان دیدن کنید.

3- دریاچه سوان

این دریاچه در فاصله 60 کیلومتری از ایروان قرار دارد که یکی از بهترین لوکیشن‌ها برای عکاسی در کشور ارمنستان محسوب می‌شود. این دریاچه پهناور یک ششم مساحت کل کشور ارمنستان را در بر می‌گیرد. تنها کافی است یک نیم روز وقت بگذارید تا یکی از شگفت‌انگیزترین نقاط ارمنستان را ببینید و به عکاسی بپردازید.

4- کاسکاد

کاسکاد یا هزار پله ارمنستان، یک راه پله باشکوه و عظیم با 572 پله است که در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد. محوطه مقابل این پلکان شامل گل‌های زیبا فضای سبز چشم نواز و مجسمه‌های ارشمند است که با قرار گیری بر روی پله‌های مرتفع کاسکاد می‌توانید بک گراند زیبایی برای عکاسی به وجود آورید.

فرمالیته در گرجستان

1- میدان آزادی و خیابان روستاولی تفلیس

امکان ندارد کسی به گرجستان برود اما گذرش به این میدان نیفتد. یکی از جاذبه‌های زیبای شهر تفلیس، پایتخت گرجستان، میدان آزادی است که می‌توانید در آن با لباس عروس و دسته گلی زیبا عکس‌های بسیار جالبی در میان عابرین و در قلب تپنده تفلیس بگیرید.

2- دریاچه لیسی

دریاچه لیسی در شمال غربی شهر تفلیس قرار گرفته است که عمق آن ماکسیمم 4 متر است. در کنار این دریاچه که یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر تفلیس است عکس‌های رمانتیکی می‌توانید ثبت کنید.

3- شهر سیقناقی

شهر سیقناقی در 120 کیلومتری تفلیس واقع شده است. قدمت این شهر به عصر حجر برمی‌گردد. زیبایی شگفت انگیز و قدمت تاریخی شهر سینقاقی جاذبه زیادی برای گردشگران دارد. تضاد مدرنیته و قدمت را می‌توانید با قرارگیری در این شهر، با لباس عروس مدرن و زیبای خود و کت و شلوار شیک آقا داماد، به وجود آورید.

4- دریاچه لاک‌پشت

با شنیدن نام دریاچه لاک‌پشت این تصور ایجاد می‌شود که این دریاچه پر از لاک‌پشت است، در حالی که برخلاف اسم آن، هیچ لاک پشتی در این دریاچه زندگی نمی‌کند، بلکه مردم گرجستان معتقد هستند که این دریاچه از بالا شبیه لاک پشت است، از این رو نام این دریاچه را لاک‌پشت گذاشته‌اند. دریاچه لاک‌پشت با فضای سبز اطراف آن و امکانات موجود برای فعالیت‌های ممکن در آب مانند قایق سواری لوکیشن بسیار مناسبی برای عکاسی فرمالیته محسوب می‌شود.
لوکیشن‌های نام برده برای عکاسی فرمالیته در گرجستان تنها چند نمونه از ده‌ها لوکیشن زیبای این دو کشور بودند. در کشور گرجستان علاوه بر تفلیس، شهر زیبای باتومی‌ نیز با جاذبه‌های طبیعی خود گزینه بسیار خوبی برای عکاسی و فیلم‌برداری فرمالیته است.
ثبت عکس و فیلم در این مناطق به تسلط بر جغرافیای منطقه و یک تیم حرفه‌ای عکس و فیلم نیاز دارد. استودیو رابی با مدیریت روبیک آرسنیان، با تسلط بر زبان ارمنی می‌توانند در این امر به عروس و دامادها کمک کنند.

معرفی استودیو رابی

همانطور که گفته شد، جناب آقای آرسنیان در استودیو رابی به علت تسلطی که بر زبان ارمنی و مناطق گرجستان و ارمنستان دارند می‌توانند با کمترین هزینه و بدون کوچک‌ترین دردسر، عروس و دامادها را به زیباترین لوکیشن‌های ارمنستان و گرجستان ببرند و عکس‌ها و کلیپ‌های فوق العاده‌ای برای آن‌ها به ثبت برسانند.
تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری مورد استفاده توسط گروه رابی از بهترین و به روزترین ابزار ممکن می‌باشد. تعداد دوربین به کار گرفته شده و تجهیزات حرکتی مورد نیاز بر حسب بودجه شما تعیین می‌شود. علاوه بر عکاسی و فیلم‌برداری در گرجستان و ارمنستان، تیم رابی به عروس و دامادها باغ اختصاصی خود را ارائه می‌دهد. توصیه می‌شود در صورتی که قصد دارید از خدمات گروه حرفه‌ای و مجرب رابی برای فرمالیته و عروسی خود استفاده نمایید، حداقل یک ماه پیش از موعد، اقدام به عقد قرارداد با آتلیه کنید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت