جشن عروسی با رنگ برگزیده سال، آبی کلاسیک

جشن عروسی با رنگ برگزیده سال، آبی کلاسیک

فهرست عناوین

هر ساله، کمپانی پنتون در روزهای آخر مانده به شروع سال نو، رنگی را به عنوان رنگ مرجع طراحان مد و برندهای مطرح فشن در دنیا، معرفی می‌نماید که به رنگ سال شهرت دارد. رنگ سال 2020  و سال 1399، در روزهای اخیر معرفی شد و پالت رنگی زیبایی با عنوان آبی کلاسیک معرفی گردید. در طیف رنگی مشخص شده، رنگ‌هایی مابین آبی کاربنی، آبی درباری و آبی نفتی دیده می‌شود. از این رو، اگر در حال برنامه‌ریزی برای مراسم عروسی خود هستید، یکی از بهترین ایده ها برای همگام شدن با مد روز دنیا، انتخاب رنگ آبی کلاسیک برای المان‌های مختلف و بخش‌های متنوع مراسم عروسی‌تان است. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا چگونگی حضور آبی کلاسیک در بخش‌های مختلف عروسی و مراسم عقد و نامزدی را بررسی نماییم.

لباس عقد و نامزدی

آبی، یکی از رنگ‌های بسیار پرطرفدار و همه پسند است که با توجه به مبانی روانشناسی رنگ‌ها، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای لباس نامزدی و عقد می‌باشد. رنگ آبی کاربنی، به خصوص برای عروس خانم‌هایی که سفید پوست هستند و تناژ رنگی پوست آنها سرد است، انتخاب بسیار شایسته و زیبایی می‌باشد. با توجه به اینکه رنگ سال 2020، ابی کلاسیک انتخاب شده است، می‌توان انتظار داشت که ژورنال‌های مزون‌های مطرح داخلی و خارجی، ازین پس مملو از رنگ آبی در مدل‌های متنوع باشند که می‌توانید با خیال راحت به انتخاب آنها بپردازید و ازین همراهی با مد، لذت ببرید.

دسته گل عروس

گل‌های آبی در طبیعت بسیار کمیاب می‌باشند و شاید به همین دلیل، دسته گل‌های عروس آبی تا این زمان، بسیار کم دیده می‌شدند و به ندرت مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما در سال پیش رو، مسلما دسته گل‌های آبی روی بورس خواهند آمد و جای خود را در میان دسته گل‌های پرطرفدار باز خواهند نمود. دسته گل‌های کریستالی یا دسته گل‌های وحشی و روستیک با رنگ آبی، در کنار رنگ سفید لباس عروس، جلوه بسیار خیره کننده‌ای خواهد داشت. همانطور که گفته شد، گل‌های آبی گل‌های کمیابی هستند، اما گل‌هایی با رنگ سوسنی بسیار زیاد هستند که برخی از آنها در پالت رنگی پنتون جای می‌گیرند. همچنین یکی دیگر از راه‌های انتخاب دسته گل آبی، استفاده از رنگ‌های مصنوعی برای گل‌هایی مانند گل‌های شیپوری و رز است.

لباس ساقدوش ها

یکی از دغدغه‌های اصلی در داشتن ساقدوش در مراسم عروسی، انتخاب رنگ مناسب برای لباس‌های ست آنهاست. اما اگر دوست دارید همه بخش‌ها در مدرن‌ترین شکل خود برگزار شود و هم چنین اگر به رنگ آبی علاقمند هستید، انتخاب رنگ آبی برای لباس ساقدوش‌ها، ایده بسیار مناسبی خواهد بود. در چرخه رنگ ها و اصول ست کردن رنگ های هارمونیک، رنگ آبی با رنگ سفید، به عنوان یک ست زیبا، توصیه می شود. از همین رو لباس های آبی ساقدوش‌های خانم و کراوات‌های آبی ساقدوش‌های آقا در کنار لباس سفید عروس، منظره‌ای چشم نواز و زیبا به وجود می‌آورد.

سرویس طلا و جواهر و اکسسوری ها

اکسسوری‌ها، جزئیات جذاب استایل هر کسی می‌باشند، به خصوص اگر قرار باشد تا در مراسم عقد و عروسی، مورد استفاده قرار گیرند. تاج با سنگ‌های آبی، ساعت عروس و داماد با صفحه آبی، گوشواره و گردنبند و سرویس طلا و جواهر با سنگ های آبی، از بهترین انتخاب ها برای اکسسوری های عروسی می باشند. هم چنین برای اکسسوری‌های داماد، دکمه سر آستین، کراوات، پاپیون، پوشت یا گل داخل جیب، می‌توانند به رنگ آبی انتخاب گردند که استایلی بسیار شایسته و زیبا به وجود می‌آورند.

دکوراسیون جشن نامزدی، عقد، عروسی و پاتختی

نورپردازی، گل آرایی، مه سرد و ظروف مورد استفاده در پذیرایی از میهمانان مراسم نامزدی، عقد و عروسی می‌توانند آبی انتخاب شوند که مراسم عروسی شما را به مراسمی لوکس و شیک تبدیل خواهد نمود. گل‌ارایی روی میزهای میهمانان، جایگاه عروس و داماد و مسیر ورودی عروس و داماد، همگی با رنگ آبی، به یکی از زیباترین دکوراسیون‌های عروسی تبدیل خواهند شد.

ماشین عروس

برای تزئین ماشین عروس راه های متفاوت و متنوعی وجود دارد که در مقاله نکات انتخاب ماشین عروس و بهترین راه‌های تزئین آن، به تفصیل در مورد آن سخن گفته شده است اما در سال پیش رو، یکی از بخش‌هایی که می‌تواند با مد روز دنیا یعنی رنگ آبی، همگام شود، ماشین عروس و تزئینات آن می‌باشد. هم می‌توانید ماشین‌های لوکس یا کلاسیک با رنگ بدنه آبی را انتخاب کنید و یا روی اتومبیل‌هایی با رنگ سفید و مشکی، از گل‌های آبی، استیکرهای آبی و تزئینات آبی استفاده نمایید، که بسیار زیبا و چشم نواز خواهند بود.

کیک عروسی

و اما خلاقانه‌ترین و متنوع‌ترین بخش هر مراسمی یعنی کیک نیز از همراهی رنگ آبی، بی نصیب نخواهد ماند. کیک مراسم خود را با رنگ آبی انتخاب کنید. کیک‌هایی که با گل‌های طبیعی یا گل‌های شکری تزئین می‌شوند، کیک‌های فوندانت، کیک‌های کهکشانی و آبرنگی و کیک‌های کلاسیک همراه با تزئینات گیپور خوراکی به زیبایی می‌توانند نشانگر رنگ آبی در تزئینات و دکوراسیون مراسم شما باشند.
سخن آخر
هر رنگ و هر مدلی را که دوست دارید، می‌توانید برای بهترین روز زندگی خود یعنی مراسم عروسی خود انتخاب کنید و در انتخاب هر رنگی که به آن علاقمند هستید، هیچ محدودیتی وجود ندارد و رنگ آبی صرفا مراسم شما را مدرن‌تر و جدیدتر خواهد ساخت. رنگ آبی یکی از رنگ‌های سرد است که هرچه بیشتر در معرض آن قرار بگیرید، آرامش بیشتری بر سیستم جسمانی و روحی شما مستولی خواهد شد بنابراین، استفاده از رنگ آبی برای غلبه بر تنش‌ها و استرس‌های روز عروسی نیز بسیار مناسب و مفید فایده خواهد بود.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت