بهترین تشریفات مجالس و تشریفات عروسی در شیراز

بهترین تشریفات مجالس و تشریفات عروسی در شیراز

فهرست عناوین

انتخاب تشریفات مجالس حرفه ای و با تجربه یکی از اولین قدم‌های برگزاری بی عیب و نقص و با شکوه یک مراسم است. مخصوصا برای مراسم‌هایی مانند مراسم عروسی، که نیاز به برنامه‌ریزی‌های منسجم و حرفه ای دارند و وجود ایراد در هر یک از بخش‌ها باعث تاثیرات منفی روی سایر بخش‌ها نیز می‌شود، یاری گرفتن از موسسات تشریفات مجالس، بسیار کارساز و کمک کننده است. مراسم عروسی به یادماندنی‌ترین و خاص‌ترین مراسم، در طول زندگی یک فرد است و برگزاری بی کم و کاست آن در یک شب خاطره انگیز و زیبا، از اهمیت زیادی برخوردار است. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا بهترین تشریفات مجالس شهر شیراز را بشناسید. 

تشریفات مجالس ارم شیراز

یکی از خوشنام‌ترین موسسه‌های تشریفاتی در شهر شیراز، موسسه تشریفات مجالس ارم با مدیریت آقای علی خازن می‌باشد که با بسیاری از تالارها و باغ تالارهای بزرگ و لوکس در شیراز و شهرهای اطراف آن، طرف قرارداد است. بهترین منوهای غذایی با بهترین کترینگ های شیراز همراه با تشریفات تمام و کمال پذیرایی در تشریفات ارم ارائه می‌شود که شام عروسی را به لذیذترین شام دنیا تبدیل می‌کند. برگزاری صفر تا صد انواع مراسم و همایش‌ها و سمینارهای کاری، تورهای فرمالیته داخل و خارج کشور همراه با با کیفیت‌ترین فیلم برداری و عکاسی، برگزاری مراسم عروسی بر روی کشتی های کروز در کشور ترکیه و بهره مندی از حرفه‌ای ترین نیروهای خدماتی از جمله شاخصه‌های تشریفات ارم شیراز می‌باشد که این موسسه را به یکی از برترین‌ها تبدیل نموده است.

تشریفات عروسی الماس شیراز

اگر بخواهیم نام ده موسسه تشریفاتی برتر در شیراز را نام ببریم بی شک تشریفات الماس در این لیست قرار می‌گیرد. تشریفات الماس با بیش از 50 باغ و ویلا در شیراز و مناطق اطراف آن طرف قرارداد است که انتخاب را برای هر عروس و دامادی متناسب با هر بودجه ای، ممکن می‌سازد. تشریفات الماس با مدیریت اقای محمد خاکزاد طراح و ایده‌پرداز و مجری هر نوع مراسم عقد، نامزدی، تولد، عروسی، سمینارهای کاری، ختم و ... است که متناسب با سلیقه مشتری برنامه‌هایی مثل رقص‌های گروهی و محلی، نمایش شعبده بازی، مولودی خوانی و ... را اجرا می‌نماید. بهترین نوع گل آرایی و شمع آرایی، دکوراسیون هایی با تم رنگی خاص و تعبیه محل بازی کودکان در مراسم ها از جمله خدمات تشریفات الماس می باشد.

تشریفات مراسم نایب شیراز

موسسه تشریفاتی نایب یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عروس و دامادهای شیرازی و شهرهای اطراف است، تا بتوانند با خیال راحت و آسوده، بهترین شب زندگی خود را سپری نمایند و در مورد برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اطمینان کامل داشته باشند. تشریفات نایب شیراز یکی از موسساتی است که در کنار تشریفات VIP و لوکس، طرح ازدواج آسان را نیز با بهترین کیفیت برگزار می‌نماید که از لحاظ اقتصادی بسیار بصرفه تر می‌باشد. دیزاین سفره عقد سنتی و مدرن، گل آرایی و شمع آرایی، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع سالاد و دسر، منوهای متنوع خدماتی و قیمتی، معرفی بهترین آتلیه ها، گل فروشی‌ها، سالن های زیبایی و گروه های موسیقی بدون هیچ کم و کاستی در موسسه تشریفاتی نایب صورت می‌پذیرد.

تشریفات مجالس نیروانا شیراز

یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین موسسه‌های تشریفاتی در شیراز، تشریفات نیروانا می‌باشد که پیشنهاد بزمینه برای عروس و دامادهای سخت‌پسند و خاص‌پسند می‌باشد. تشریفات نیروانا در نوع خود، صاحب سبک در طراحی و اجرای دیزاین های خاص و متفاوت می باشد که به واسطه تیم هنری مجرب، رضایت هر عروس و داماد، با هر سلیقه ای را جلب می‌نماید. باغ اختصاصی تشریفات نیروانا یکی از شیک ترین باغ‌های شیراز می‌باشد که با ظرفیت 650 نفر، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، بهترین و زیباترین نورپردازی و گل آرایی یکی از زیباترین مکان های برگزاری مراسم عقد و عروسی در شیراز به شمار می‌رود.

تشریفات عروسی پارس شیراز

یکی از باسابقه‌ترین موسسه‌های تشریفاتی در شهر شیراز، تشریفات پارس می‌باشد که با سابقه‌ای درخشان و رزومه‌ای پربار، یکی از بهترین انتخاب‌های عروس و دامادهای شیرازی محسوب می‌گردد. تشریفات پارس طرف قرارداد با بیش از 30 تالار و باغ تالار لوکس و زیبا است که منوهای متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند.
 بالاترین منوی قابل ارائه در تشریفات پارس، منوی الماس با قیمتی معادل با 100 هزارتومان برای هر میهمان می‌باشد که منوی غذایی کاملی شامل جوجه کباب، کلم پلو شیرازی، شیرین پلو، کوبیده، زرشک پلو با مرغ، ماهیچه، چیکن استراگانف، ژیگو، ماهی سوخاری، مرغ روسی و ... برای آن در نظر گرفته شده است که علاوه بر غذا و ورودی VIP تالار و باغ تالار، شامل خدماتی نظیر سفره عقد VIP نیز می‌باشد. بسیاری از برندهای مطرح قنادی و شیرینی پزی شیراز، بهترین و معروف‌ترین سالن‌های زیبایی شیراز و گروه های موسیقی با تشریفات پارس طرف قرارداد هستند و در سال‌های متمادی با این موسسه همکاری نموده‌اند.

تشریفات مراسم ماژان شیراز

یکی از موسسات تشریفاتی در شهر شیراز، که دارای تعداد زیادی تالار و باغ اختصاصی می‌باشد، تشریفات ماژان است که با ارائه منوهای متنوع برای برگزاری انواع مراسم در مکان‌های مختلف و متناسب با هر بودجه‌ای یکی از بهترین انتخاب‌های عروس و دامادهای شیرازی می‌باشد. معماری‌های مدرن و جدید، آبنماهای زیبا، فضای سبز و شاداب، پرسنل خدماتی آموزش دیده و با یونیفرم‌های مرتب و یکسان، بهترین و لذیذترین منوهای غذایی، ارائه منوهای غذایی رژیمی و سالاد بار، کندی بار و آبشار شکلات و زیباترین دکوراسیون‌های جشن در تشریفات ماژان ارائه می‌گردد.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت