معرفی بهترین آرایشگاه های عروس و سالن های زیبایی در شهر مشهد

معرفی بهترین آرایشگاه های عروس و سالن های زیبایی در شهر مشهد

فهرست عناوین

مراسم عروسی، روزی پر از دغدغه و استرس برای هر عروس خانمی است. تک تک اجزای مراسم از جمله زیبایی و برازندگی لباس عروس، مناسب بودن شینیون و میکاپ، استایل داماد، به موقع رسیدن به مراسم، رسیدن صحیح و سالم کیک عروسی به تالار یا باغ تالار، اجرا شدن بدون نقص همه برنامه‌ها، مانند ورود عروس و داماد، هماهنگی ساقدوش‌ها، هماهنگی کامل با استودیو عروس و عکاسان و فیلمبرداران، اجرای بی نقص رقص دونفره، پذیرایی آبرومندانه از میهمانان و به طور کلی شور و انرژی بالا در تمام مراسم عروسی، همه و همه می‌توانند موجبات استرس و اضطراب را در هر عروس و دامادی به وجود آورند.
در کنار همه موارد فوق، میکاپ و شینیون عروس یکی از مواردی است که اگر مورد رضایت عروس خانم نباشد، شب عروسی به یکی از فاجعه آمیزترین شب‌های زندگی تبدیل می‌شود. نارضایتی و به دنبال آن، ناراحتی و سطح پایین انرژی و لذت نبردن از رویایی‌ترین شب زندگی، به راستی غیر قابل تحمل است، پس انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه عروس یکی از سخت‌ترین انتخاب‌های هر عروس خانمی در روند برنامه‌ریزی برای مراسم عروسی است. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا لیستی از بهترین آرایشگاه‌های عروس شهر مشهد را معرفی نماییم.

سالن زیبایی نغمه و نگین مشهد 

سالن زیبایی نغمه و نگین مشهد که در سال‌های گذشته با عنوان چهره‌پردازان مشغول به کار بود، یکی از معروف‌ترین و حرفه‌ای ترین سالن‌های زیبایی در مشهد می‌باشد که با مدیریت خواهران الیاسی به یکی از برندهای آرایشگاه عروس در مشهد تبدیل گشته است. سالن زیبایی نغمه و نگین که در محدوده بلوار فردوسی مشهد واقع شده است علاوه بر خدمات حرفه ای عروس، گریم، میکاپ و شینیون، مراقبت‌های پوستی، مانیکور و پدیکور، مراقبت‌های مو مانند کراتینه و ویتامینه را بالاترین کیفیت و با استفاده از بهترین برندهای دنیا، ارائه می‌دهد. سالن زیبایی نغمه و نگین مشهد جزو آرایشگاه های عروس لوکس محسوب شده و پکیج های عروس آن قیمتی حداقل 3/5 میلیون تومان دارند.

سالن زیبایی گل نسرین مشهد

سالن زیبایی گل نسرین مشهد با مدیریت خانم نسرین باباخانی که در منطقه بلوار سجاد مشهد واقع شده است، یکی از معروف‌ترین آرایشگاه‌های عروس مشهد می‌باشد که با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات عروس و سایر خدمات زیبایی یکی از برندهای آرایشگاه عروس در مشهد به شمار می‌رود. گل نسرین یکی از قدیمی ترین و با تجربه‌ترین سالن های زیبایی مشهد می‌باشد که سالیان سال مطابق با اخرین متد روز دنیا در زمینه زیبایی، در حال رشد و پیشرفت بوده است و امروز حقیقتا یکی از بهترین سالن‌های زیبایی و خدمات عروس در مشهد به شمار می‌رود.

سالن زیبایی زهره مشهد

یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین سالن‌های زیبایی مشهد، آرایشگاه زهره با مدیریت خانم میرزابابایی می‌باشد. میکاپ‌های اروپایی و با استفاده از بهترین و مدرن‌ترین برندهای لوازم آرایشی، شینیون‌های حرفه‌ای مطابق با آخرین شیوه‌های شینیون در دنیا، شینیون‌های سنگین و شلوغ و هم‌چنین شینیون سبک، ساده و اروپایی با انتخاب مشتری و با توجه به سلیقه و همچنین مشاوره‌های تخصصی توسط کادر هنری حرفه‌ای، به عروس خانم‌ها ارائه می‌گردد. سالن زیبایی زهره با محیطی بسیار شیک و با تجهیزات و امکانات پیشرفته و کامل، یکی از بهترین انتخاب‌های عروس خانم های مشهدی می‌باشد.

بهترین سالن های زیبایی و میکاپ آرتیستها

میکاپ آرتیست فارا داودی مشاهده این کسب و کار

سالن زیبایی نیکادل مشهد

نام سالن زیبایی نیکادل را کمتر عروسی در مشهد نشنیده است و نیکادل یکی از برندهای مطرح آرایشگاه عروس در مشهد به شمار می‌رود. به جرات می‌توان گفت که سالن زیبایی نیکادل که در بلوار فردوسی مشهد واقع شده است، یکی از مطمئن‌ترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها برای آرایشگاه عروس محسوب می‌شود. مدیریت حرفه‌ای، پرسنل آموزش دیده و بسیار خوش برخورد، محیطی لوکس و شیک، تجهیزات پیشرفته در کنار ارائه شینیون‌ها و میکاپ‌های بسیار حرفه‌ای و درجه یک، پکیج‌های عروس متنوع با محدوده‌های قیمتی متفاوت و در عین حال، ارائه بهترین نوع خدمات در زمینه عروس، از جمله دلایل مطرح شدن آرایشگاه عروس نیکادل در شهر مشهد می‌باشد.

سالن زیبایی گریمور مشهد

خانم لیلا حسینی با استفاده از تجربیات فراوان در زمینه ارائه خدمات عروس در بهترین کیفیت و با استفاده از برترین برندهای آرایشی دنیا از جمله مارک‌های هدی‌بیوتی، مک، استی‌لودر، اورآل، آلفاپارت و ... یکی از بهترین میکاپ آرتیست‌های شهر مشهد محسوب می‌شوند که در محیط شیک و لوکس سالن زیبایی گریمور و با داشتن مدارک و اعتبارنامه‌های بین‌المللی از جمله Beautybrands کانادا و Beautyguild انگلستان، می‌تواند بهترین انتخاب هر عروس خانم مشهدی باشد. گریم، میکاپ و شینیون تخصصی عروس، رنگ و هایلایت، پکیج‌های درمانی پوست و مو و ... در بالاترین سطح کیفی در سالن زیبایی گریمور ارائه می‌شوند. آرایشگاه عروس گریمور در منطقه بلوار فلسطین مشهد واقع شده است.

سالن زیبایی مهناز حامی مشهد

 سالن زیبایی مهناز حامی در بلوار وکیل آباد مشهد، با 7 سالن مجزا برای ارائه خدمات زیبایی و بهداشتی پوست و مو و با محیطی بسیار شیک و لاکچری، جزو لیست ده آرایشگاه عروس برتر در شهر مشهد قرار می‌گیرد. علاوه بر تجهیزات پاکسازی و مراقبت پوست بسیار پیشرفته و مدرن، ارائه شینیون و میکاپ حرفه‌ای و گریم عروس در سالن زیبایی مهناز حامی در بالاترین سطح کیفی خود ارائه می‌شود، که می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین انتخاب‌ها برای عروس خانم‌های سخت‌پسند باشد. با انتخاب سالن زیبایی مهناز حامی پرنسس رویاهای زیباترین شب زندگی خود باشید.

سالن زیبایی فم (Femme) مشهد

هدی‌بیوتی، دیور، تارت، مک و آناستازیا جزو برندهای بسیار مطرح آرایشی در تمام دنیا می‌باشند که بسیاری از میکاپ آرتیست‌های نامی دنیا از آنها استفاده می‌کنند. سالن زیبایی فم مشهد با مدیریت خانم زربانی در خیابان راهنمایی مشهد واقع شده است و با استفاده از بهترین برندهای آرایشی و بهره گیری از سال ها تجربه و تخصص در زمینه میکاپ و شینیون عروس، زیباترین و برازنده ترین میکاپ و شینیون های عروس مشهد را در رزومه کاری خود قرار داده است. سالن زیبایی فم نیز جزو آرایشگاه های لوکس در مشهد محسوب شده و پایین ترین قیمت پکیج عروس آن در حدود 3/5 میلیون تومان می‌باشد.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت