70 تم تولد رایج برای دختربچه ها و پسربچه ها

70 تم  تولد رایج برای دختربچه ها و پسربچه ها

فهرست عناوین

انتخاب تم رنگی مناسب برای برگزاری تولد عزیزانمان کار زیبا و دلنشینی است که می توان این انتخاب رنگ را با توجه به سلیقه شخصی کسی که می خواهیم برای او جشن تولد بگیریم، انجام دهیم. از رنگ های بسیار پرطرفدار برای برگزاری تولد دختربچه ها و پسربچه ها رنگ های آبی، صورتی و زرد است. رنگ آبی بیشتر برای پسربچه ها، استفاده می شود و رنگ صورتی برای دختربچه ها، که البته بسیاری از رواشناسان کودک معتقد هستند که کلیشه های جنسیتی مانند رنگ ها و اسباب بازی ها را نباید به ذهن کودکان تحمیل نمود.
هیچ ایرادی ندارد که پسری لباس صورتی بپوشد یا با عروسک بازی کند و در بازی کردن دختربچه ها با ماشین و توپ هیچ اتفاق عجیبی رخ نداده است. کودکان باید با دنیای رنگ ها رشد کنند و مغز آنها محصور به کلیشه های از پیش تعیین شده نشود. رنگ زرد از جمله رنگ هایی است که در باور عموم، هم برای دختربچه ها کاربرد دارد و هم برای پسربچه ها. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا زیباترین تم های تولد آبی، صورتی و زرد را بررسی نماییم.

تم ها و کیک های تولد رایج دخترانه

در دکوراسیون های تولد دخترانه، یکی از رایج ترین تم ها، انتخاب شخصیت های انیمیشینی دخترانه که در سنین 5 تا 14 سال به صورت بسیار گسترده مورد استقبال کودکان قرار می گیرند، می باشد. اسب های تک شاخ، پرنسس های والت دیزنی مانند سفید برفی، سیندرلا، السا و آنا، پری های دریایی، مینی موس و.... می توانند جزو تم های بسیار جذاب برای دختربچه دلبندتان باشند، علاوه بر شخصیت های انیمیشنی، می توانید صرفا یک رنگ را برای تم تولد انتخاب کنید و تزئینات خود را بر پایه آن رنگ قرار دهید که رنگ صورتی و زرد جزو بهترین رنگ ها به شمار می روند.

تم های تولد پسرانه

هر چند تلاش مادران در دنیای امروز، بر این است که کودکان خود را با متد جدید تربیتی و گزاره های درست روانشناسی تربیت کنند و اجازه ندهند تا فاکتورهای از پیش تعیین شده، روی مغز تازه کار و تشنه اطلاعات کودکان تاثیری بگذارند، اما به هر حال ذات پسران، روحیه ای مردانه و پر جست و خیزتر را ارائه می دهد که به واسطه همین روحیه مردانه، علایق شخصی آنها نیز با دختران بسیار متفاوت است. از دکوراسیون های مورد علاقه پسربچه ها، می توان به شخصیت های انیمیشنی و هالیوودی مانند مرد عنکبوتی، هری پاتر، شرک، کارخانه هیولاها، بتمن، سوپرمن، تام و جری، اسمارف ها، میکی موس و بچه رئیس اشاره نمود.
علاوه بر این شخصیت ها، تم سبیل و تم تاج نیز برای پسربچه ها به وفور استفاده می شود که اکسسوری های آن در بسیاری از فروشگاه های لوازم تولد و سالن های برگزار کننده تولد کودکان دیده می شوند و به راحتی قابل دسترس هستند، ماشین های مسابقه، هواپیماها، دایناسورها و حیوانات ماداگاسکار نیز می توانند ایده های خلاقانه ای برای دکوراسیون تولد یک پسربچه پرانرژی و پرجست و خیز باشند. همانند آنچه که در مورد تولدهای دخترانه به آن اشاره نمودیم، برای جشن تولد پسربچه ها نیز می توان به جای انتخاب یک شخصیت به انتخاب یک رنگ پرداخت. رنگ آبی در سطوح متفاوت از تیرگی و روشنی می تواند انتخاب مناسبی برای یک تولد پسرانه جذاب باشد. 
 
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت