زیباترین تم ها و مدل های دکوراسیون تولد بر مبنای طالع بینی رنگ متولدین زمستان

زیباترین تم ها و مدل های دکوراسیون تولد بر مبنای طالع بینی رنگ متولدین زمستان

فهرست عناوین

بر اساس علوم باستانی چینی خورشید، ماه، ستارگان و سیارات اطراف آنها در فضایی دایره ای مانند، قرار گرفته اند که این دایره به 12 قسمت 30 درجه ای تقسیم شده است و هر یک از صور فلکی در یکی از این قسمت ها قرار دارند و از این رو، سیارات، ماه ها و بروج فلکی در خصوصیات اخلاقی و روانی متولدین هر برج تاثیر گذار هستند.
هم چنین به عقیده این دانشمندان باستانی هر یک از صور فلکی با یکی از عناصر چهارگانه کائنات یعنی آب، آتش، هوا و خاک مرتبط هستند که انرژی درونی آنها از انرژی درونی این عناصر نشات می گیرد. هر یک از این عناصر چهارگانه و هر یک از این صور فلکی با رنگ های خاصی درخشان تر و زنده تر می شوند و با رنگ های دیگری رو به بی فروغی می گذارند و انرژی آنها فروکش می نماید. بنابراین یکی از بهترین ایده ها برای برگزاری جشن تولد عزیزان تان توجه به این رنگ هاست، زیرا همیشه اولین موضوعی که در برنامه ریزی برای یک جشن تولد ذهن شما را درگیر می کند انتخاب تم تزئینات و دکوراسیون جشن است. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا ایده های جذابی برای برگزاری تولدهای زمستانی را بررسی نماییم.

متولدین برج دی (بز)

دی ماهی ها انسان های قاطع، با اراده و منضبط هستند که در بیشتر مواقع به سنت ها و شیوه های قدیمی بیش از روش های نوین پایبند هستند و می توان آنها را افرادی سنت گرا معرفی نمود. بزها عزم قوی در انجام کارها و روحیه قاطع خود را از عنصر درونی خود یعنی زمین به ودیعه گرفته اند. رنگ خاکستری و زغال سنگی بهترین رنگ برای بزها محسوب می شود. خاکستری ترکیبی از سیاه و سفید یعنی ترکیبی از افراط و تفریط است که این ترکیب خنثی می تواند به خوبی پاسخگوی روحیه محافظه کارانه و با ثبات دی ماهی ها باشد. علاوه بر خاکستری، رنگ های قهوه ای، سیاه و سبز تیره جزو بهترین رنگ ها برای دی ماهی ها محسوب می شوند که این رنگ های قوی و خنثی پاسخگوی روحیه واقع گرایانه بزها هستند و به آنها انرژی مضاعفی برای پیگیری کارها و رسیدن به اهداف شان می دهند. پس اگر همسر یا فرزند دی ماهی دارید بهترین تم تولدی که می توانید برای او انتخاب کنید ابتدا خاکستری و سپس تم های سیاه و قهوه ای و در انتها سبز تیره می باشد تا در تمام مدت جشن تولد، دی ماهی شما سرزنده باشد و با میهمانان خوش و بش کند و خوش بگذراند اما توصیه می کنیم به هیچ عنوان از رنگ های زرد، نئونی و بنفش استفاده نکنید. این رنگ ها دی ماهی شما را تحت تاثیر خود قرار می دهند و وسواس فکری آنها در مورد اینده را صدچندان می کنند و باعث می شوند دی ماهی شما در جشن تولد خود تمام مدت درگیر افکار منفی گرایانه خود باشد.

متولدین برج بهمن (آبریز)

عنصر درونی متولدین ماه بهمن، هوا است و آنها مانند هوا روحیه ای سیال و متغیر دارند. گاه پر انرژی و خوش بین و گاه منفی گرا و بی هدف. اما روحیه پرانرژی، تاثیر گذار و خلاق آنها همیشه به وجه منفی گرای آنها می چربد!
آبریزها مشتاق حقیقت هستند و همیشه دوست دارند تا آخرین جزئیات یک مساله را بدانند و کشف کنند و با استفاده از این روش معمولا تصمیمات قاطع و موفقیت آمیزی در زندگی خود می گیرند. بهترین رنگ برای تزئینات تولد یک بهمن ماهی فیروزه ای و بنفش است. این رنگ ها تلاطم مغزی آبریزها را آرام می کنند و فرصتی را در اختیار آنها قرار می دهند تا بتوانند فارغ از مسائل روزمره خود قدری را در آرامش و آسودگی طی کنند پس اگر دوست دارید بهمن ماهی شما در جشن تولد خود شادتر از همیشه باشد و عصبی یا مضطرب به نظر نرسد از این رنگ ها استفاده کنید اما رنگ های ممنوعه برای بهمن ماهی ها رنگ های سیاه، نارنجی و طلایی است. این رنگ ها مغز او را آشفته می کنند و باعث می شوند انرژی های منفی مغز او زنده شوند و شروع به خودنمایی کنند.

متولدین برج اسفند (ماهی)

اسفند ماهی ها حیات شان را از آب می گیرند . همچون آب که مظهر پاکی و صداقت است آنها نیز در بین دوستان و اطرافیان خود به صداقت و پاکی شهره هستند.
عطوفت، قلب مهربان، ذهن باز و روحیه ای جستجوگر از دیگر ویژگی های ماهی هاست. ماهی ها عاشق زندگی هستند و این باعث می شود گاه دچار افکار وسواسی در مورد سلامتی و سبک زندگی خود شوند و همیشه در پی اصلاح یا بهبود استایل زندگی خود باشند. بهترین رنگ برای ماهی ها، رنگ های اقیانوسی مانند سبز و آبی است. این رنگ ها به او آرامش می دهند و اطمینان خاطر و قوت قلب را به او باز می گردانند پس اگر دوست دارید اسفند ماهی شما در جشن تولد خود شاد باشد و گوشه ای در خود فرو نرود بهتر است از رنگ های آبی و سبز اقیانوسی استفاده کنید. رنگ قرمز را به کل از ذهن خود حذف کنید. قرمز، اسفند ماهی ها را آشفته و خسته می کند و روح آنها را خسته و جریحه دار می نماید.
سخن آخر:
طالع بینی یکی از علومی است که به طور صد در صد قابل اثبات نیست و گروه های مختلفی در اثبات یا رد آن نظریه هایی را ارائه نموده اند اما حتی اگر اعتقادی به صحت این اطلاعات ندارید باز هم از لحاظ سرگرمی می توانید به آن بنگرید و حتی از آن ایده بگیرید.
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقالات زیر را نیز مطالعه نمایید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت