زیباترین تم ها و مدل های دکوراسیون تولد بر مبنای طالع بینی رنگ متولدین بهار

زیباترین تم ها و مدل های دکوراسیون تولد بر مبنای طالع بینی رنگ متولدین بهار

فهرست عناوین

وقتی مشغول برنامه ریزی برای برگزاری یک جشن تولد با شکوه و زیبا برای همسر یا فرزند خود هستید شاید از روز تولد خود نیز شادتر و خوشحال تر باشید. این انرژی های مثبت نشان از عشق دارند و این عشق است که باعث می شود تا روزها و ساعت ها فکر کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای دکوراسیون و تزئینات تولد و هدیه ای که قرار است برای او بخرید، داشته باشید. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا زیباترین تم های تولد متناسب با روحیات متولدین بهار را معرفی نماییم.

متولدین برج فروردین (قوچ)

فروردین ماهی ها به شجاعت و جسارت شهره هستند. عنصر درونی آنها آتش است و آنان وجودی گرم همچون آتش دارند، مانند آتش روحیه ای مبارز و جنگجویانه برای رسیدن به اهداف خود دارند. قوچ ها همیشه در هر برهه زمانی از زندگی شان هدفی را دنبال می کنند که برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی نمایند. اعتماد به نفس و انرژی وصف ناپذیر برای رسیدن به خواسته هایشان شهره عام و خاص است اما همچون آتش به یکباره و با اندکی تحریک روانی فروکش می کنند پس مهم ترین مساله در زندگی آنها مددکاری روحی آنها برای بالا نگهداشتن انرژی شان است. رنگ های گرم و پر هیجان آن ها را زنده نگاه می دارد از این رو بهترین رنگی که می توانید برای تم تولد یک فروردین ماهی انتخاب نمایید قرمز جگری، مسی، نارنجی پررنگ، بادمجانی، خردلی و آجری است. این رنگ ها پاسخگوی شخصیت اتشین فروردین ماهی ها هستندو آنها را شاداب و سرزنده می کنند. اما از انتخاب رنگ هایی مثل سفید، کرم و صورتی کمرنگ برای فروردین ماهی ها به شدت حذر کنید زیرا این رنگ ها ماهیت مستقل و خلاق آنها را تحت الشعاع قرار می دهند و گاهی آنها را به افرادی سرکوبگر تبدیل می کند و اما مشکی، مشکی حقیقتا دشمن خاموش قوچ هاست، اگر قوچ ها زیاد از حد در معرض رنگ مشکی قرار بگیرند به شدت افسرده می شوند و گوشه گیری و انزوا را انتخاب می کنند پس بدترین و غیرقابل تحمل ترین رنگ برای فروردین ماهی ها رنگ مشکی است.

متولدین برج اردیبهشت (گاو نر)

اگر بخواهیم تنها یکی از علامت های زودیاک که در استایل صورتی تبدیل به زیباترین های جهان می شوند را نام ببریم اردیبهشت ماهی ها هستند. اردیبهشت ماهی ها با رنگ صورتی، جانی تازه می گیرند و زنده می شوند. آنها به شدت افرادی احساساتی هستند که با رنگ صورتی احساسات مثبت آنها فوران می کند و به جوش می آید و این احساسات مثبت در تمام سلول های بدن آنها پخش شده و آنها را زیباترین می کند، گاوهای نر افرادی صبور، متواضع و آرام هستند. آنها در تصمیمات خود قاطعانه رفتار می کنند ولی قبل از تصمیم گیری به شدت به جزئیات کار فکر می کنند و همه جوانب را بررسی می نمایند. اردیبهشت ماهی ها عاشق طبیعت هستند و با طبیعت ارتباط خوبی برقرار می کنند از این رو رنگ سبز نیز یکی از بهترین رنگ هایی است که می توانید برای تم تولد آنها انتخاب کنید و زیباترین تولد را به آنها هدیه بدهید، قهوه ای کاراملی و بلوطی نیز از جمله رنگ های بسیار مناسب برای روحیه واقع گرایانه و منطقی اردیبهشت ماهی هاست، اما از انتخاب رنگ هایی مثل قرمز و بنفش برای اردیبهشت ماهی ها پرهیز کنید زیرا عنصر درونی گاوهای نر، خاک است و این رنگ ها با آرامش و افتادگی خاک در تضاد هستند و انرژی های منفی و هیجانات کاذبی را به آنها القا می کنند که این هیجانات کاذب می تواند آنها را بسیار آزار دهد.

متولدین برج خرداد (دو پیکر)

عنصر وجودی متولدین خرداد هواست. آنها مانند هوا برای هر جمعی لازم و ضروری هستند! آنها روحیه ای کنجکاو و زیرک دارند که این ویژگی آنها باعث می شود تا گاهی اوقات کمی مرموز و ناشناخته به نظر برسند به همین دلیل انتخاب تم تولد و رنگ مناسب برای سورپرایز کردن آنها کار بسیار دشواری است. دو پیکرها شخصیت های مهربان و بسیار خلاقی دارند و این خلاقیت و قدرت تخیل آنها باعث می شود قبل از روز تولد خود بسیار به جزئیات توجه کنند و اگر قصد غافلگیر کردن آنها را دارید باید بسیار زیرکانه رفتار کنید تا متوجه تمام برنامه ریزی های شما نشود. خرداد ماهی ها در مورد روز تولد خود بسیار حساس هستند و در مورد آن رویا پردازی می کنند پس اگر همسر یا فرزند خرداد ماهی دارید باید صد در صد توان خود را برای برگزاری جشن تولد او به خرج دهید. بهترین رنگی که می توانید برای تم رنگی تولد او انتخاب نمایید رنگ سبز است، سبز پاسخگوی شخصیت خلاق و سرکش خرداد ماهی هاست. رنگ های سفید، نقره ای، شامپاینی و کرمی نیز می تواند یکی از زیباترین انتخاب ها برای دو پیکرها باشد که می تواند روحیه کنجکاو و جستجوگر آنها را ارضا نماید. رنگ های ممنوعه برای خرداد ماهی ها قرمز و نارنجی است زیرا این رنگ ها باعث می شوند انرژی های منفی محیط همگی به یکباره به آنها هجوم آورند و باعث بی قراری و دلشوره در آنها بشوند پس اگر دوست دارید خرداد ماهی شما در جشن تولد خود خوشحال باشد و با آرامش، هدیه های خود را باز کند و از دیدن آنها لذت ببرد تا می توانید از طیف های سبز و سفید استفاده کنید و تا می توانید رنگ های قرمز و نارنجی را از او دور کنید.
سخن آخر:
طالع بینی یکی از علوم باستانی است که امروزه بسیاری از افراد به آن معتقد هستند و آن را مبنای بسیاری از انتخاب های خود قرار می دهند اما برای بسیاری از افراد مطالعه نشانه ها و علامت های زودیاک جنبه سرگرمی دارند و برای جذابیت بیشتر کارها سعی می کنند به آن بها دهند، بهرحال جزو هر کدام از این دسته ها هستید بزمینه خواندن مقاله های زیر را به شما پیشنهاد می دهد.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت