مشخصات یک تشریفات عروسی خوب و کارآمد (معرفی تشریفات عسل)

مشخصات یک تشریفات عروسی خوب و کارآمد (معرفی تشریفات عسل)

فهرست عناوین

اگر از آن دسته عروس و دامادهایی هستید که رویای یک عروسی باشکوه، دیزاین و دکوراسیون متفاوت، باغ تالار درجه یک و پذیرایی حرفه ای را در سر می پرورانید، بی شک بهترین گزینه برای شما مراجعه به یک موسسه تشریفات عروسی است. زیرا مسلما برگزاری یک مراسم بزرگ و با شکوه نیازمند تجربه زیاد و آشنایی با تمام بخش های جشن عروسی می باشد و احتیاج به یک فرد کاربلد دارد تا بتواند به دور از استرس هایی که عروس وداماد ممکن است داشته باشند و با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، متناسب با بودجه ای که برای او مشخص کرده اید برای مراسم عروسی شما برنامه ریزی نماید.
با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا ضمن معرفی یکی از کارآمدترین تشریفات های شهر تهران، ویژگی های یک تشریفات خوب و قابل اعتماد را بررسی نماییم.

مصاحبه تخصصی با عروس و داماد

یکی از ویژگی های یک مدیر تشریفات حرفه ای و با تجربه، در نظر گرفتن سلایق و علایق عروس و داماد در همه مراحل و بخش های مراسم عروسی می باشد زیرا این کار یک بازی دوسر برد است، رضایت صد در صدی مشتری برای هر دو طرف خاطره خوبی باقی خواهد گذاشت. یک تشریفات معتبر عروسی در ابتدای کار و قبل از شروع، مصاحبه ای اختصاصی و مفصل با عروس و داماد انجام می دهد تا کاملا به خواسته های آنها و فانتزی های آنها در مورد مراسم عروسی شان واقف شود سپس متناسب با بودجه آنها به برنامه ریزی می پردازد. گاهی موسسات تشریفات برای جذب مشتری قول های آرمانگرایانه ای به شما می دهند که به هیچ وجه با هر سطح بودجه ای قابل اجرا نیستند و این مساله می تواند یک نکته منفی در رزومه کاری یک تشریفات باشد.

هماهنگی بدون قید و شرط

تشریفاتی قابل اعتماد است که در ریزترین جزئیات و کوچکترین بخش های برنامه ریزی برای عروسی با شما هماهنگی به عمل آورد و نظر شما را در جریان انجام همه کارها جویا شود. تشریفات حرفه ای عروسی حتی بدون نظرخواهی از عروس و داماد رنگ گلدان های روی میز میهمانان را تغییر نمی دهد.

باغ اختصاصی

داشتن باغ اختصاصی برای یک تشریفات عروسی یک نکته مثبت محسوب می شود. اگر تشریفات عروسی شما صاحب باغ اختصاصی باشد خیال شما از همه جهت چه برای عکاسی و چه برای برگزاری مراسم راحت تر است و هم چنین معمولا همه کارها با نظم بیشتری پیش می روند.

معرفی بهترین استودیوهای عکاسی و سالن های زیبایی متناسب با بودجه

یک تشریفات کارآمد در هیچ زمینه ای شما را به حال خودتان رها نمی کند و حتی در انتخاب سالن زیبایی، گل فروشی و استودیو عکاسی نیز به شما مشاوره می دهد ضمن اینکه منافع شما را بر منافع هر کس دیگری ترجیح می دهد و سعی می کند تا بهترین ها را متناسب با بودجه شما معرفی نماید. گاهی موسسات تشریفات با دریافت حق معرفی یا درصدی از هزینه های دریافتی سالن های زیبایی و استودیوهای عکاسی آنها را بدون در نظر گرفتن کیفیت و سطح کاری شان به زوج های جوان معرفی می کنند که حاصل آن نارضایتی در بخش های مهم و کلیدی مراسم عروسی است.

خوش قولی و عدم تغییر در برنامه ها

از اخلاق حرفه ای در هر صنف و شغلی خوش قولی و جلب اعتماد مشتری است. تشریفات های عروسی باید در ابتدا و قبل از امضای قرارداد با عروس و دامادها همه جوانب کار اعم از رزرو باغ تالار، طبخ غذاها، گل ارایی و دکوراسیون مراسم و ... را بسنجند سپس با در نظر گرفتن تاریخ قطعی مراسم عروسی به عقد قرارداد بپردازند. تغییر ناگهانی در مکان برگزاری مراسم عروسی یا تغییر در نوع گل آرایی و دیزاین و یا حتی نحوه پذیرایی می تواند بدترین اتفاقی باشد که ممکن است برای یک عروس و داماد قبل از جشن عروسی بیفتد.

شفافیت در انجام کارها و صرف هزینه ها

شفافیت در انجام کارها و مدیریت هزینه ها همیشه می تواند اعتماد مشتریان را بیشتر و بیشتر جلب نماید و رضایت نهایی آنها را به دست آورد پس یک تشریفات ایده آل شما را در جریان همه هزینه ها قرار می دهد و اگر قرارداد فی مابین شما به گونه ای باشد که موظف باشد فاکتورها را به شما ارائه کند در این کار به هیچ وجه کوتاهی نخواهد نمود.

منوی غذایی متنوع

پذیرایی از میهمان ها از میوه و شیرینی گرفته تا شام و پیش غذا و دسر همگی جزو شاخصه های انتخاب تشریفات عروسی برای عروس و داماد است. تشریفاتی می تواند در جذب مشتری موفق باشد که منوی غذایی متنوعی را برای مشتریان خود ارائه نماید و علاوه بر دیزاین و زیبایی ظروف استفاده شده برای پذیرایی به کیفیت پخت و مواد اولیه مورد استفاده در غذاها نیز نظارت کامل داشته باشد. برای بررسی کار یک تشریفات بهتر است قبل از عقد قرارداد با آنها یکی از مراسم هایی که توسط آنها برنامه ریزی شده است را از نزدیک ببینید. برخورد پرسنل، نوع میوه ها و شیرینی ها و منوی غذایی را بررسی کنید و هم چنین به زمان شارژ میزهای پذیرایی دقت داشته باشید. یک تشریفات عروسی حرفه ای وجهه عروس و داماد و مشتری های خود را در مقابل میهمانان عروسی در اولویت اول قرار می دهد و به صورت مرتب میزهای پذیرایی را شارژ می نماید تا هیچ کم و کاستی در پذیرایی مراسم عروسی رخ ندهد.

خلاقیت، نوآوری و به روز بودن تشریفات

مسلما اولین هدف هر عروس و دامادی برای سپردن کار برنامه ریزی مراسم عروسی خود به موسسات تشریفات، برگزاری یک مراسم عروسی شیک و اصولی با جدیدترین متد و زیباترین تزئینات است بنابراین تشریفاتی در کار خود موفق خواهد شد که همگام با تغییرات مد و آخرین متد برگزاری مراسم عروسی در دنیا پیش رود. گل ارایی و دکوراسیون جدید، سفره عقد شیک و مدرن، نورپردازی ها، گروه موسیقی و منوی غذایی نباید قدیمی باشند چون دمده بودن هر یک از آنها می تواند کل مراسم عروسی را تحت الشعاع قرار دهد.

با تشریفات عسل خیالتان آسوده است!

تشریفات عسل با مدیریت سرکار خانم سلگی یکی از معتبرترین تشریفات برگزاری مراسم عروسی، عقد و نامزدی است که با تجربه ای چندین ساله زیباترین و شیک ترین سبک های برگزاری مراسم عروسی در ایران را بر عهده می گیرند. عروسی های on the beach که در ساحل و کنار دریا برگزار می شوند (البته در صورت تمایل عروس و داماد و مهیا شدن لوکیشن توسط خودشان)، عروسی های سبک بوهو، مراسم های روستیک و عروسی های لاکچری همگی در رزومه کاری تشریفات عسل موجود می باشند.
از جمله شاخصه های تشریفات عسل قیمت های منصفانه است که این قیمت های منصفانه هیچگاه باعث نقصان در کیفیت کارهای ارائه شده توسط تشریفات عسل نشده است. باغ اختصاصی تشریفات عسل یکی از زیباترین و سرسبزترین باغ های عروسی می باشد که با دیدن لوکیشن های زیبای آن هر عروس و دامادی برای حضور در آن راغب می شوند. تشریفات عسل با بهره گیری از تیمی حرفه ای در زمینه گل ارایی و دکوراسیون و همچنین ارائه منوی غذایی بسیار متنوع و لذیذ یکی از بهترین انتخاب ها برای برنامه ریزی عروسی در شهر تهران می باشد.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

Farzane | 1398 مهر 23


خانم سلگی یکی از برترینهای تشریفات هستند،برای عروسی برادرم سنگ تموم گذاشتن،ممنون زحماتشون هستیم