استایل لباس پوشیدن در پاییز 1398 (ترندهای رنگی برای پاییز 2019)

استایل لباس پوشیدن در پاییز 1398 (ترندهای رنگی برای پاییز 2019)

فهرست عناوین

لغت ترند (Trend) به معنای روند و رواج می باشد که در صنعت مد و فشن، هر چیزی که در یک بازه ی زمانی خاص مد شود و یا قرار باشد که مد شود را "روند مد" و یا ترند می گویند. ترند می تواند در حیطه ی پوشاک ،استایل ،معماری، سبک زندگی و دیگر فاکتورهای اجتماعی باشد.
ترند ها بسیار سریع تغییر می کنند و اکثرا در بازه های زمانی 3 ماهه و با تغییر فصل ایجاد می شوند و معمولا در فشن شوهای برندهای مطرح پوشاک معرفی می شوند و مردم عام معمولا ترندها را تا حد زیادی از روی مجله های مد و شوروم های این برندها دنبال می کنند. اگر این روزها در فکر خرید لباس های پاییزه خود هستید یا قصد دارید تا پالتو یا بوت سال گذشته خود را با شال و کیف جدیدی ست کنید با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا ترندهای رنگی پاییز امسال را بررسی نماییم.
رنگ ها در علم رنگ شناسی به دو دسته سرد که شامل رنگ های طیف های آبی و سبز و رنگ های گرم شامل طیف های زرد و قرمز می باشد. معمولا اقتضای فصل پاییز به دلیل رنگ بندی زیبای طبیعت در این فصل، رنگ های گرم و جاندار مانند زرد و نارنجی و قرمز هستند اما در کاتالوگ های مد و رنگ بندی ترند امسال رنگ های سرد مانند آبی و سبز نیز به چشم می خورند پس اگر عاشق جین هستید یا برای ست کردن لباس های خود از رنگ های مکمل استفاده می کنید و یکی از طرفداران پروپا قرص ست های سبز و قرمز یا ابی و نارنجی هستید خوشحال باشید چون پاییز امسال فرصت خودنمایی این رنگ ها در کنار هم را برای شما فراهم آورده است.

طیف قهوه ای

یکی از رنگ هایی که برای پاییز 2019 ترند شده اند و در بسیاری از جشنواره های سینمایی و مجله های مد دیده می شوند طیف رنگ های قهوه ای است. قهوه ای از آن دسته رنگ هاست که دل هیچکس را نمی شکند!! برای هر نوع سلیقه ای و برای هر روحیه ای، گزینه زیبایی را ارائه می کند. کلیه طیف های قهوه ای یعنی کرم، خاکی، قهوه ای خاکی، قهوه ای سوخته، شکلاتی، خردلی، مسی، برنجی و هرگونه قهوه ای که به آن علاقه دارید می تواند در استایل شما مورد استفاده قرار بگیرد و استایل شما را به یک استایل مدرن تبدیل نماید.
رنگ هایی که می توان با توجه به چرخه رنگ شناسی همراه با قهوه ای استفاده نمود شامل رنگ های آبی روشن، زرد و کرمی و بژ می باشد.

طیف آبی و سبز

جالب است بدانید که ترند های رنگی امسال کاملا برگرفته از طبیعت و کره زمین هستند. رنگ هایی برگرفته از آسمان، درختان، خاک و گل ها در فصل پاییز، که این خود نشان از تحولی در صنعت مد دارد. تحولی از جنس روانشناسی رنگ ها و توجه به آثار رنگ ها روی ذهن و واکنش های افراد. طیف سبز نیز در کاتالوگ های مد امسال به وفور به چشم می خورد. طیف سبز شامل سبز تیره، سبز روشن، پسته ای، سبزآبی، زمردی، سدری، زیتونی، حنایی و سبز چمنی و طیف آبی که به صورت محدودتر در ترند امسال قرار گرفته و شامل آبی دریایی و سبزآبی می باشد. رنگ سبز و آبی در کنار رنگ هایی مانند قرمز و زرد هارمونی بسیار زیبایی را تشکیل می دهند.

طیف نارنجی و زرد و قرمز

نارنجی هم با کلیه طیف هایش برای خود جایگاه مهم و پرقدرتی را در ترند رنگی امسال به دست آورده است و باعث سرور علاقمندان به این رنگ شده است. نارنجی، زرد آفتابی، زرد لیمویی، قرمز اناری، قرمز زرشکی، جگری و گلبهی از جمله رنگ های بسیار پرکاربرد در فصل پاییز امسال هستند که چشم هر بیننده ای را خیره می کنند. یکی از رنگ هایی که تقریبا در همه فصل های سال 2019 جزو ترندهای رنگی بوده است و از فصلی به فصل بعد در حال انتقال می باشد، رنگ مرجانی است. رنگ مرجانی از جمله رنگ های دسته صورتی و قرمز می باشد که به دلیل لطافتی که دارد بیشتر با رنگ های سفید و بنفش ست می شود و هارمونی رنگ بسیار زیبایی را به وجود می آورد.
سخن آخر:
همگام بودن با مد و فشن باعث می شود تا استایل لباس پوشیدن شما مدرن تر و زیباتر به نظر برسد اما به یاد داشته باشید که این تبعیت از مد نباید شما را از اصل شخصیتی تان دور نماید. اگر عاشق رنگ سفید هستید ولی رنگ سفید در ترند رنگی قرار نمی گیرد پیشنهاد ما به شما این است که به ندای دل خود بیشتر گوش کنید و دقیقا آنچه را که دوست دارید و با آن احساس خوبی پیدا می کنید بپوشید و البته پیشنهاد دوم و بهتر این است که رنگ های مورد علاقه خود را در کنار رنگ های ترند قرار دهید تا هم استایل جذابی از نظر خودتان داشته باشید و هم به چارچوب های مد و فشن نزدیکتر حرکت کنید!
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت