زیباترین تم ها و دکوراسیون های تولد متناسب با طالع بینی رنگ متولدین پاییز

زیباترین تم ها و دکوراسیون های تولد متناسب با طالع بینی رنگ متولدین پاییز

فهرست عناوین

به گزارش بزمینه انتخاب دکوراسیون تولد و تم رنگی آن در هنگام برنامه ریزی برای برگزاری جشن تولد اولین موضوعی است که ذهن افراد را به خود مشغول می نماید. در مقاله های پیشین در مورد روانشناسی رنگ ها و تاثیری که روی ذهن افراد می گذارند صحبت نمودیم. طالع بینی زودیاک برای متولدین هر برج یک پالت رنگی مثبت و یک پالت رنگی منفی معرفی می کند که شاید بهترین انتخاب برای دکوراسیون تولد و تم رنگی، توجه به این پالت های رنگی باشد.
 پاییز در ادبیات ایرانی و در بین مردم به فصل هزار رنگ شهره است، چرا که در میان المان های طبیعی می توان انواع رنگ ها را در زیباترین حالت خود مشاهده نمود.
رنگ های گرم و تند مانند رنگ قرمز، زرد، نارنجی، ارغوانی، صورتی، قهوه ای و سبز به وفور در طبیعت دیده می شود که شاید انتخاب این رنگ ها وانتخاب دکوراسیونی متناسب با این رنگ ها برای برگزاری یک جشن تولد به یاد ماندنی بسیار چشم نواز باشد. در این مقاله سعی نمودیم تا تم های پاییزی متناسب با زودیاک متولدین پاییزی را معرفی نماییم.

متولد برج مهر (ترازو)

متولدین ماه مهر آرام و باهوش هستند. آنها در تمام زندگی خود به دنبال نظم و تقارن و تناسب هستند که این خصوصیت آنها بر پالت رنگی ایده آل برای آنها تاثیرگذار است. سیاره مهرماهی ها ونوس و روز اقبال آنها جمعه است. جشن تولد در روز جمعه با خصوصیت نظم خواهی افراطی آنها مطابقت دارد زیرا جمعه روز تعطیل است و آنها به همه کارهای عقب مانده خود رسیدگی نموده اند، استراحت کرده اند و آماده شرکت در یک جشن بی نظیر و به یاد ماندنی هستند. رنگ های صورتی، کرمی، آبی و بنفش جزو بهترین رنگ ها برای مهرماهی ها هستند. این رنگ ها به آنها آرامش و احساس سرور می بخشند و باعث خوش اقبالی آنها می گردند. گاهی برخی از مهرماهی ها که سبک کلاسیک در نوع زندگی و استایل لباس پوشیدن را دوست دارند می توانند از رنگ مشکی استفاده نمایند، زیرا مشکی نیز برای آنها احساس خوب و آرامش بخش را به ارمغان می آورد. اما در استفاده بیش از حد از مشکی کمی تامل کنید و اگر رنگ تمی که برای متولد مهر خود در نظر گرفته اید، مشکی است سعی کنید آن را با سایر رنگ های پالت مهرماهی تعدیل نمایید. اگر بخواهیم فقط و فقط یک چیز عذاب آور و حامل انرژی منفی برای متولد مهر ماه را نام ببریم، آن بی نظمی و شلختگی و درهم و برهم شدن رنگ های تیره باهم است! پس اگر دوست دارید برای همسر یا کودک مهرماهی خود تولدی به یاد ماندنی برگزار کنید، تم تولد او را مینیمال و ساده انتخاب کنید تا ناخواسته باعث تشویش ذهنی او نشوید.
رنگ ممنوعه برای متولدین مهرماهی رنگ های درخشان و نئونی است. آنها با دیدن این رنگ ها آشفته می شوند و حالتی عصبی و پرخاش جویانه ناخواسته ای به آنها دست می دهد پس رنگ های نئونی را به کل از لیست انتخاب خود حذف کنید.

متولدین برج آبان (عقرب)

باهوش، شجاع، سرسخت. این خصوصیات بارز آبان ماهی هاست. آبان ماهی ها عاشق خاص و متفاوت بودن با دیگران هستند و رنگی که از همه بیشتر از لحاظ روانشناختی بر آنها تاثیر مثبت می گذارد بنفش و ارغوانی است. رنگ های نارنجی پررنگ و قرمز دانه اناری هم جزو رنگ های جذاب و تاثیرگذار روی آنهاست.
در پالت رنگی مثبت برای آبان ماهی ها، رنگ های صورتی کم رنگ و سفید به هیچ عنوان جایی ندارند و شاید بدترین انتخابی که می توانید برای سورپرایز کردن ابان ماهی خود داشته باشید این رنگ ها باشد.
آبان ماهی ها عاشق رنگ های گرم و جاندار هستند و از بی روحی رنگ های روشن در محیط اطراف خود کلافه می شوند. مغز آنها دائما به محرک هایی مانند رنگ های جیغ نیاز دارد تا سرزندگی و انرژی خود را حفظ نماید پس اگر می خواهید آبان ماهی شما در جشن تولد خود یک گوشه کز نکند و تا اخر مراسم سرشار از انرژی باشد رنگ هایی متناسب با پالت رنگی او را انتخاب نمایید.
روز شانس ابان ماهی ها سه شنبه است. می توانید جشن تولد او را کمی زودتر از موعد مقرر برگزار کنید تا او را حسابی غافلگیر کنید. این غافلگیری با خصوصیت خاص بودن او همخوانی ایجاد می کند. پس پیشنهاد می کنیم جشن تولد او را سه شنبه برگزار کنید زیرا او به هیچ وجه انتظار یک جشن تولد غافلگیرانه در روز سه شنبه و وسط هفته را ندارد. سیاره ای که با زودیاک آبان ماهی ها مطابقت دارد، پلوتون می باشد.

متولدین برج آذر ( کماندار)

کماندارها پرانرژی ترین انسان های روی کره زمین هستند و سیاره آنها ژوپیتر است. روز شانس آنها 5 شنبه است پس بهترین روزی که می توانید او را سورپرایز کنید نیز همین پنجشنبه است. آنها به روحیه مثبت خود بیش از آنچه که فکرش را بکنید اهمیت می دهند و اکثر آنها به قانون کارما و تاثیری که دیگران و محیط روی مغز آنها دارند به شدت اعتقاد دارند. به همین دلیل از کسانی که همیشه شاکی هستند یا انرژی آنها منفی است دوری می کنند.
اگر در حال تدارک یک جشن تولد بی نظیر برای آذر ماهی خود هستید پالت رنگی او را در نظر بگیرید. پالت رنگی او بسیار زیباست و رنگ های آبی فیروزه ای، بنفش، نارنجی مایل به قرمز و قهوه ای سوخته در آن جای می گیرند. این رنگ ها به او انرژی مثبت می فرستند و باعث می شوند تا انرژی بالای او مثبت باقی بماند و تبدیل به پرخاشگری یا عصبانیت نشود. رنگ های مشکی، سبز، صورتی تیره و قرمز برای او بسیار مضر هستند و باعث می شوند تا او احساس خستگی بی دلیلی را درون خود داشته باشد.   برای مشاهده دکوراسیون های تولد خلاقانه تر و زیباتر می توانید به بخش گالری ایده های بزمینه مراجعه کنید و از دیدن تم های جدید و به روز لذت ببرید و به تم های مورد پسند خود را به بهترین دکوراتورهای تولد سفارش دهید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت