منوهای مختلف پذیرایی در جشن عروسی (معرفی تشریفات ستاره طلایی)

منوهای مختلف پذیرایی در جشن عروسی (معرفی تشریفات ستاره طلایی)

فهرست عناوین

بی شک یکی از مهم ترین و جذاب ترین قسمت های هر میهمانی، پذیرایی است و با یک پذیرایی خوب و خوشمزه و زیبا می توان میهمان ها را برای ادامه جشن ،شارژ نمود و انرژی آنها را بازیابی کرد، هم چنین معمولا خاطره پذیرایی در ذهن میهمانان پر رنگ تر از بقیه قسمت های میهمانی باقی می ماند. پذیرایی در جشن عروسی نیز از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است چرا که جشن عروسی یک مراسم شادی خاص است که شاید بتوان آن را شاخص ترین جشنی که هر کسی در طول عمر خود برگزار می کند، بدانیم. با بزمینه در ادامه مقاله همراه باشید تا مشخصات یک پذیرایی لاکچری و ایده آل را در مراسم عروسی بررسی نماییم و یک تیم تشریفات حرفه ای را به شما معرفی کنیم.

پذیرایی متناسب با سلایق مختلف

در یک مراسم عروسی که تعداد زیادی از میهمانان در سنین مختلف و علاقه های غذایی متنوع دعوت می شوند یکی از مهم ترین مسائلی که باید در انتخاب منوی غذایی دقت نمود توجه به سلایق غذایی متفاوت است. اگر قصد تدارک دیدن یک منوی غذای لاکچری و شیک را برای مراسم عروسی خود دارید بهتر است علاوه بر غذاهای کبابی و خورشتی که به صورت روتین در منوی مراسم عروسی وجود دارند غذاهای ایرانی و فرنگی دیگری که معمولا طرفداران زیادی دارند را نیز سفارش دهید به عنوان مثال غذاهایی مانند آلبالوپلو، مرصع پلو و لوبیاپلو در بین ایرانیان طرفداران بسیار زیادی دارند هم چنین می توانید برای کسانی که عاشق غذاهای شیرین هستند علاوه بر فسنجان غذاهایی مانند شیرین پلو را نیز تدارک ببنیید. در ادامه غذاها، سالادها و دسرهایی که می توانند در منوی پذیرایی عروسی قرار بگیرند را مشاهده می نمایید:
غذاهای کبابی و پلویی
جوجه کباب، کباب برگ، کباب کوبیده، بختیاری، شیشلیک، سلطانی، باقلاپلو با ماهیچه، لوبیاپلو، مرصع پلو، آلبالوپلو، شیرین پلو، اکبر جوجه، چلومرغ آلویی، چلو مرغ زعفرانی
غذاهای خورشتی
قیمه، قورمه سبزی، فسنجان، آلو مسما، کرفس
غذاهای دریایی
میگو سوخاری، قلیه ماهی، ماهی گریل شده، قزل آلای کبابی، قزل آلای سوخاری، سوشی
غذاهای فرنگی
بیف استراگانوف، چیکن استراگانوف، استیک، اسنک، شنیسل و انواع مرغ سوخاری و ناگت
سالادها و پیش غذاها
الویه، سالاد ماکارونی، سالاد فصل، سالاد کلم، سالاد پاستا، سالاد مرغ گریل شده، سالاد سالامی، سالاد یونانی، بورانی بادمجان، ماست موسیر، بورانی اسفناج، قارچ و پنیر
دسرها
دسرهایی با بیس ژله، دسرهایی با بیس شیر و کارامل، تیرامیسو، کیک بستنی، چیزکیک، کیک یخچالی، انواع موس و پودینگ و کوکتل
میز اردور
میرزا قاسمی، کشک بادمجان، انواع شامی و کتلت، انواع دلمه ها و کوفته ها

منوهای غذایی خاص

احتمالا در بین تعداد زیاد میهمانان بخشی از آنها، کسانی هستند که سبک زندگی متفاوتی با بقیه دارند پس در هنگام سفارش منوی پذیرایی جشن عروسی خود می توانید به آنها هم احترام بگذارید و پذیرایی مختص آنها را نیز در منوی غذایی خود بگنجانید به عنوان مثال برای افراد وجترین که فقط گیاهان پخته و خام را در رژیم غذایی خود می پذیرند می توانید غذاهای گیاهی و خام مانند فینگرفودهای سبزیجات، لوبیاپلوهای بدون گوشت و خورش به آلو یا خورش کدو را در نظر گرفت و هم چنین بیماری های دیابت، چربی خون، فشار خون و بیماری هایی نظیر اینها که در بین مردم بسیار رایج هستند و افراد مبتلا به آنها نمی توانند هر غذایی را با خیال راحت بخورند، برای این افراد غذاهای رژیمی را در منوی غذایی خود سفارش دهید و اینگونه نهایت احترام خود را نسبت به میهمانان که در بزرگترین جشن شادی زندگی شما حضور پیدا کرده اند ابراز نمایید.
بنابراین یکی از ویژگی های یک تشریفات عروسی درجه یک و حرفه ای ارائه منوی غذایی متنوع برای شماست تا بتوانید هر آنچه که برای غافلگیر نمودن میهمانان خود در ذهن دارید به آنها سفارش دهید و سفارشات با بهترین کیفیت انجام شوند.

دیزاین زیبا و حرفه ای

دیزاین میزهای میهمانان، دیزاین دسرها و سالادها و غذاهای اصلی جزو اصلی ترین قسمت های پذیرایی از میهمانان است. روانشناسان و کارشناسان علوم تغذیه پس از تحقیقات گسترده به این نتیجه رسیده اند که غذاهای دیزاین شده و استفاده از ظروف همرنگ در سر سفره باعث می شود تا افراد، لذت بیشتری از غذای خود ببرند و همچنین با اشتهای بهتری غذا بخورند. دیزاین میزهای پذیرایی می تواند با دیزاین کلی مراسم عروسی و جایگاه عروس و داماد هم خوانی داشته باشد. رنگ تمی که انتخاب می کنید و نوع ظروفی که برای پذیرایی استفاده می کنید همگی در دیزاین موثر هستند که در موسسات تشریفات معتبر به صورت کاملا حرفه ای و متناسب با سلیقه و بودجه شما انجام می پذیرد.

پرهیز از اسراف در مراسم عروسی

به طور معمول پذیرایی مراسم عروسی در دو نوع دیس پرس و سلف سرویس انجام می پذیرد که اگر قصد دارید چندین نوع غذا همراه با دیزاین خاص و انواع سالادها و دسرها را در جشن عروسی خود داشته باشید چاره ای ندارید جز اینکه شیوه سلف سرویس را انتخاب کنید. پذیرایی سلف سرویس معمولا بسیار زیباتر و لاکچری تر است اما در کنار این مزایا، معایبی نیز دارد واز بین آنها می توان به هزینه بسیار زیاد آن اشاره نمود و هم چنین معمولا در پذیرایی های سلف سرویس حجم زیادی از غذاها اسراف می شوند و  بعد از مراسم عروسی دور ریخته می شوند که البته می توان با مدیریت و برنامه ریزی صحیح ترتیبی را اتخاذ نمود که غذاهای اضافی و دست نخورده به فقرا و نیازمندان برسد.
اما در پذیرایی دیس پرس که از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر است، معمولا دو نوع غذا به همراه سالاد فصل و یک نوس دسر در منوی غذایی گنجانده می شود.

با تشریفات ستاره طلایی، پذیرایی لذیذ عروسی خود را ماندگار نمایید.

برنامه ریزی برای مراسم هایی مانند عروسی کاری دشوار و پیچیده است که نیاز به تجربه و آشنایی با تک تک قسمت های مراسم اعم از دیزاین و دکوراسیون، محل برگزاری، تالارها و باغ تالارها، گروه موسیقی و نوازندگان سنتی، کترینگ ها و رستوران های معتبر و با کیفیت و برنامه ریزی برای انواع غذاها و دسرها و سالادها، دارد. تشریفات ستاره طلایی با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه برگزاری انواع مراسم عروسی و مراسم های دیگری مانند سالگرد ازدواج و تولد متناسب با بودجه های متوسط با مدیریتی بسیار حرفه ای و بکارگیری پرسنل خوش برخورد و آموزش دیده در زمینه های مرتبط یکی از با کیفیت ترین تشریفات سطح تهران می باشد. ارائه انواع گل ارایی مدرن همگام با متد روز اروپا و دیزاین مراسم عروسی در تمام سبک ها از جمله سبک های خاص و متفاوت روستیک و سبک های لاکچری و رمانتیک در رنگ بندی متنوع و متناسب با انواع سلایق همچنین انواع چیدمان و سفره آرایی میهمان و ارائه بهترین و با کیفیت ترین و خوشمزه ترین منوهای غذایی همراه با دسرهای مدرن و شیک از جمله دسرهای ژله ای، میوه ای، کاراملی و دسرهایی با بیس شیر در تشریفات ستاره طلایی انجام می شود.
از جمله ویژگی های بارز تشریفات ستاره طلایی، مشتری مداری و هماهنگی تمام پرسنل با علایق و سلایق شخصی عروس و دامادها می باشد که باعث می شود تا بتوانید با خیال آسوده برنامه ریزی مراسم های خود را به آنها بسپارید و از داشتن یک مراسم عروسی زیبا و به یاد ماندنی لذت ببرید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت