جدیدترین مدل های دسته گل عروس و گل آرایی ماشین عروس پاییزی

جدیدترین مدل های دسته گل عروس و گل آرایی ماشین عروس پاییزی

فهرست عناوین

بخش های مختلف مراسم عروسی مانند مدل های لباس عروس، مدل میکاپ و شینیون همواره در حال تغییر هستند. یکی دیگر از بخش های جشن عروسی، دسته گل عروس است که مدل های آن روز به روز تغییر می کنند. یکی از ایده هایی که برای زیباترشدن مراسم عروسی می توان به کار بست انتخاب گل های دسته گل عروس از میان گل های فصلی و بر طبق رنگ های متناسب با فصل می باشد. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا مدل های جدید دسته گل عروس پاییزی و ماشین عروس را معرفی نماییم.

گل های فصلی پاییز مناسب برای دسته گل عروس

شاید به عنوان یک عروس پاییزی در مورد گل ارایی مراسم عروسی خود و همچنین دسته گل و گل ارایی ماشین عروس با خیال اینکه فصل پاییز گل های فصلی چندانی برای این کارها ندارد، اضطراب داشته باشید اما کارشناسان بزمینه به شما اطمینان می دهند که پاییز هم مانند بهار و تابستان سرشار از خودنمایی های طبیعت برای به رخ کشیدن زیبایی های خود است. گل های بسیار زیبا و هم چنین بسیار مقاوم با فصل پاییز شروع به رشد کردن می کنند که برای دسته گل عروس و گل ارایی مراسم و ماشین عروس بسیار مناسب می باشند. برخی از گل هایی که در فصل پاییز یافت می شوند و برای استفاده در تزئینات عروسی مناسب می باشند عبارتند از:
گل کوکب: در رنگ های بسیار متنوع در فصل پاییز به راحتی یافت می شود و با هر سلیقه ای که هستید می توانید دسته گل زیبایی را با گل های کوکب داشته باشید.
گل آفتابگردان: رنگ زرد و چشمگیر گل های آفتابگردان چشم ها را خیره می نماید و انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی است که دوست دارند عروس منحصر به فردی باشند.
گل رز هلندی: گل های رز از جمله گل هایی هستند که به لطف گلخانه ها همیشه و در همه فصول یافت می شوند اما رزهای باغچه ای برای فصل پاییز انتخاب خوبی نیستند زیرا در برابر سرما یا باران مقاومت بسیار کمی دارند و بسیار سریع فرم اولیه خود را از دست می دهند اما رزهای هلندی به دلیل مقاومت بالایی که دارند برای عروسی های پاییزی و کسانی که عاشق رز هستند انتخاب بسیار زیبایی هستند.
گل لاله پرورشی: اگر دوست دارید عروس لاکچری و شیکی باشید پیشنهاد ما برای شما گل لاله است. گل لاله نماد اصالت است و در رنگ های مختلف یافت می شود.
گل نرین: گل نرین از جمله گل های فصلی پاییز است که در بازه زمانی کوتاهی در گل فروشی ها یافت می شود و دوره موجودیت آن به سرعت تمام می شود پس می تواند یکی از انتخاب های خاص و منحصر به فرد در عروسی های پاییزی باشد.
کاکتوس ها: کاکتوس ها مختص پاییز نیستند و در همه فصول به راحتی یافت می شوند که استفاده از آنها می تواند ایده بسیار جذابی برای دسته گل عروس باشد.
گل داوودی و گل صدتومانی: گل های داوودی و گل های صدتومانی از آن دسته گل هایی هستند که در همه فصول به راحتی یافت می شوند و مقاومت بسیار خوبی در برابر گرما و سرما دارند و به دلیل ظاهر زیبا و رنگ های متنوع و هم چنین قیمت بسیار مناسبی که دارند می توانند گزینه بسیار مناسبی برای گل ارایی عروسی باشند.
گل مریم: گل مریم از دسته گل های معطر و زیبایی است که همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. اگر از آن دسته عروس خانم هایی هستید که رنگ سفید یکدست را برای دسته گل عروسی خود می پسندید گل مریم انتخاب بسیار به جایی است.
گل شیپوری: یکی دیگر از گل های پاییزی، گل شیپوری است که به دلیل ساقه های بلند و ظاهر کشیده ای که دارد بیشتر در ریسه های گل و دسته گل های آویز مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار زیباست.

رنگ بندی و تزئین دسته گل عروس

فصل پاییز در باور عموم افراد فصل هزار رنگ است پس عروسی های پاییزی فرصت های زیادی را برای خلق صحنه های رنگارنگ و ایده های زیبا در مراسم عروسی در اختیار شما قرار می دهند. این روزها با اینکه دیگر انتخاب دسته گل تکرنگ برای عروس خانم ها کمی قدیمی شده است و اکثر افراد دوست دارند تا ترکیبی از رنگ های زیبا و هارمونیک را برای دسته گل عروس خود انتخاب نمایند اما باز هم دسته گل های تکرنگ قرمز یا سفید طرفداران خاص خود را دارند و این دسته گل ها از جمله مدل هایی هستند که شاید هیچگاه فراموش نشوند. از آنجا که پاییز در طبیعت زادگاه و موعد تولد رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد، صورتی، ارغوانی و سبزهای کدر است عروسی های پاییزی فرصت بسیار خوبی برای خودنمایی این رنگ های زیبا به شمار می روند. دسته گل های وحشی و روستیک انتخاب بسیار مناسبی برای دسته گل های پاییزی هستند تا حال و هوای طبیعت و این تغییر رنگ بنیادین در طبیعت را برای عروسی شما به ارمغان بیاورند.

میوه های وحشی و کاکتوس ها در دسته گل عروس

یکی از زیباترین ایده هایی که برای دسته گل عروس خود می توانید به کار ببرید استفاده از میوه های جنگلی و وحشی و همچنین کاکتوس های سبز یا رنگی در میان دسته گل می باشد. میوه های جنگلی و وحشی این روزها در گلخانه ها نیز به راحتی یافت می شوند و کافی است که با فردی که کار تزئین دسته گل عروس شما را بر عهده دارد صحبت کنید تا از این میوه ها در میان گل ها استفاده نماید. کاکتوس ها نیز رنگ ها و فرم های متفاوتی دارند و در عین حالی که ظاهر خشنی دارند می توانند نمای بسیار لطیف و طبیعی ای به دسته گل شما بدهند.

ماشین عروس پاییزی

اولین نکته ای که برای ماشین عروس باید بدان توجه کنید نوع اتومبیل است. اتومبیل های کروک و روباز برای عروسی های پاییزی انتخاب مناسبی نیستند زیرا پاییز شروع فصل سرما و بادهای جانسوز و باران های رگباری است پس به نفع شماست که ماشین عروس خود را از بین اتومبیل های دیگر انتخاب نمایید. هم چنین از آنجا که قبلا هم اشاره نمودیم بهترین رنگ برای عروسی های پاییزی رنگ های گرم و جاندار مانند قرمز و نارنجی هستند بهتر است رنگ اتومبیل خود را سفید یا مشکی انتخاب کنید تا رنگ اتومبیل با رنگ تزئینات و گل آرایی، هارمونی زیبایی ایجاد نماید. اگر نگران سرمای هوا یا باران در فصل پاییز هستید و احتمال اینکه گل آرایی ماشین عروس شما با این گونه اتفاقات خراب شود یا فرم زیبای خود را از دست بدهد می توانید از روش های دیگری برای تزئین ماشین عروس خود مانند بادکنک های رنگی، قوطی های فلزی پرسروصدا و یا برچسب های رنگی مخصوص اتومبیل استفاده نمایید.

درختان همیشه بهار و شاخه های گندم طلایی

برگ های درختان سوزنی برگ مانند کاج و سرو که در پاییز و زمستان نیز سبز می باشند و هم چنین شاخه های طلایی گندم انتخاب بسیار مناسبی برای دسته گل و ماشین عروس می باشند. هم چنین یک ایده دیگر برای زیبایی هر چه بیشتر تزئین ماشین عروس می تواند استفاده از میوه های درخت کاج و بلوط باشد که باعث می شوند تا ماشین عروس شما خاص و متفاوت با دیگران باشد.
سخن آخر:
امروزه در بین جشن های عروسی ایرانی بسیاری از عروس خانم ها طرفدار سبک روستیک و بوهو که به معنای استفاده از المان های طبیعی در بین مراسم های مدرن می باشد، هستند. عروسی های پاییزی شاید بیش از عروسی های بهاری و تابستانه برای شما امکان استفاده از طبیعت را در دل یک جشن باشکوه فراهم آورند پس از این سبک زیبا غافل نشوید. در قسمت استایل شناسی بزمینه می توانید با پاسخ به چند سوال سبک مورد علاقه خود برای برگزاری عروسی را بشناسید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت